@smartie het begin is er, hopelijk daalt dekleine ook snel goed in! succes meid @iosola, succes bij controle...
PLuutje, dank je wel!! Ik wil ook wel graag bevallen maar ja de beeb heeft nog niet zo´n zin..... Een vrien van ons heeft de foto´s gemaakt, dat heeft ie nu bij alle drie gedaan, echt heel leuk! Smartie, zet ´m op meid, ik hoop dat het nu gaat vlotten voor je. Ik ga de kids even wegbrengen, kom later weer terug....
Ego. Hier vanaf vanmorgen hele erge rugpijn,. en wat samentrekkingen. Zou het door zetten ik hoop het zo... Ik ben er klaar voor Dadelijk eerst met een vriendinnetje en haar kleine wat ontbijten..
@vero, ik vindt dat jij ook wel aan de beurt bent, dus laat het maar doorzetten bij jou. eetsmakelijk, gezelli samen ontbijten... zo hier ook ontbijtje op (in bed), en nu maar oogjes toe... anders heb ikk straks weer spijt dat ik niet geslapen heb, nu kleine man er niet is...
hey meiden goeiemorgen, smartie is nog steeds in de were zie ik.. sterkte meid, hoop dat t snel goed doorzet! Hoe is t met de rest van de meiden? Hier vanacht flink last van voorweeen gehad, nu weer ff niks... hoop dat de volgende nachten niet zo erggaan worden, want werd gewoon wakker van de pijn grrr. Straks nog maar ff op de bank ff proberen te dutten .
Trishka: Hoop ook niet voor je dat het nog lang zo doorgaat nee. Lijkt me erg vermoeiend steeds voorweeen.. Hoop dat je zo nog even een dutje kan doen!
Update smartie. Ze heeft nu 4 cm en krijgt op aanraden van de gyn een ruggeprik. Het infuud ging niet direct goed.
Hier gaat het wel. Ze hebben de ruggeprik verwijderd en ik heb nu veel darmkrampen. Kleine heeft net aan de borst gelegen. Verder heel gedoe met de geboortekaartjes want de foto staat op de laptop en die doet het opeens niet meer. Nu is mijn man het origineel bij een vriendin ophalen. Kolven gaat nog niet zo goed. Een paar druppeltjes. Veronique ik hoop dat het voor jou ook gaat doorzetten straks!
smartie: spannend! hoop dat je de kleine snel in je armen hebt. ik heb net een sapje gemaakt van ananashart hihi..hopelijk werkt het..
Oeh spannend smartie!!!!Succes meid. En Veronique ook heel veel succes. @Hier 40 weken dus en geen beeb...Ik heb vannacht slecht geslapen,constant weeig/menstruatieachtig gevoel in de buik.Nog meer harde buiken.Ik hoop dat het wat betekent..
@mama1, ga ook voor jou duimen!! @debby, kolven is ook heel moeilijk als de bv nog op gang moet komen, geduld, komt vast goed. En zo niet, maak je er niet te druk om meid!! Wat balen dat de laptop nu net stuk is.... @Smartie, fijn dat je een ruggeprik hebt gekregen, kun je even op adem komen. En dan hoop ik ook echt EVEN, bij mij ging het met de tweede ineens heel snel toen de ruggeprik erin zat, na 3 kwartier ging ie alweer uit. Ik vloog toen ineens van 4 cm naar 9 cm!! Hopelijk voor jou ook!! Zo, de soesjes voor de traktatie voor Femke op school is klaar. Chocola smelten lijkt makkelijk, maar het stolt weer heel snel en dan is het niet meer zacht te krijgen. Wie weet ligt het aan de chocola maar goed, de traktatie kan manlief nu zo uit de diepvries halen. Ik wilde het ook voor de visite doen, maar dat worden toch maar beschuitjes denk ik.....
@niki, drink dan ook even bitterlemon erbij en ga het even gezellig maken met manlief vanavond.....hahah dan heb je bijna alles eraan gedaan!!
@ Debby: Wat een heftig bevallingsverhaal zeg! De afloop na de bevalling komt me iets té bekend voor... Hoop dat Sam snel op mag knappen en dat hij snel uit de couveuse weg mag! Mijn duimen draaien ook onwijs hard om ervoor te zorgen dat jullie kleine man geen infectie heeft!! En over het kolven: Hier eerste dagen ook alleen maar drupjes... Ook een paar keer helemaal niks. Toen einde van dag 3 ineens: Huh?! Waar komt dat ineens vandaan?! naja, toen kwam het allemaal op gang Verder heb je het allemaal echt pittig aangepakt zeg! Knap van je dat je je zo sterk hebt gemaakt over de flesvoeding! Dat had ik dus niet gedaan... Hier hebben ze Jaylin ook gewoon normale nutrilon gegeven terwijl ik van tevoren in de papieren had laten opnemen dat ze hypoallergene voeding moest hebben in geval van bijvoeding. Maarja, dat bedacht ik me natuurlijk pas ergens op de 2e dag en toen had het al geen zin meer... Echt heel knap dat je zo alert en assertief hebt gereageerd! @ Pluutje: Dankjewel! Hier met kolven dus de hele boel op gang gebracht. En wat het niet gelukt, dan was het niet gelukt hoor! Dan was het mooi flesvoeding geworden. Dus voor jou ook: Lekker op de fles! Scheelt idd een hoop stress! Enne nogmaals: Je schrijfwijze in je berichten is echt geweldig @ Smartie: Zet hem op meid!! Hoop voor je dat alles voorspoedig zal gaan en dat jullie meisje vaginaal geboren kan worden!! @ Jojo: jij maakt het ook wel spannend hoor! Ben zo benieuwd wanneer het door gaat zetten! En of jullie kleine man goed naar mama heeft geluisterd over deze datum Ik heb in ieder geval m'n telefoon constant op zak met een volle batterij Kleine Jojobaby: Kom maar op @ Rommelende buiken: Zullen we dan een paar valentijnsbaby's krijgen?! Hoop voor alle meiden dat het door gaat zetten! @ Hier: Lekker geslapen. Jaylin was 1x voor nachtvoeding gekomen, dus hartstikke netjes! Maar na de eerste voeding om half 7 weer lekker m'n bedje in gedoken hoor hihi tot 9 uur Verder hier sinds gisteren last van een pijnlijke tepel... Probeer even uit te vogelen waar het aan ligt... Die borst pakt Jaylin nu ook veel minder goed, dus snap er niks van... Iemand nog ideeën??
Ananas: toch geen spruw he?? Daar heb je zelf pijn aan, maar ook de kleine.. Zou even goed kijken of je niets wits in haar mondje ziet.. Lekker trouwens maar 1 nachtvoeding! Debby: lijkt me ook heel lastig zeg je bv op gang brengen door kolven.. Gaat live toch makkelijker denk ik.. Balen zeg van de kapotte laptop! niki: haha kwam mijn buurvrouw gisteren ook al mee tegen mijn man. Ik moest maar goed ananas eten want dat had bij haar de bevalling ook op gang gebracht. Ach kwaad kan het in iedergeval niet. Was het een lekker sapje??