Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    daarom kwaad kan het niet dus probeer het maar gewoon..ook idd met manlief ... en tonic..wie weet helpt het wel maar vrees van niet...

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Goedemorgen dames,

@smartie, zet m op meid! Al 4 cm ontsluiting, hoop echt dat het via de vaginale weg kan!
    @jojo, spannend ook voor jou zag ik. nou hopen dat ie vandaag komt!
    @voorweeen, ik heb ze wel en heb ze niet, soms twijfel ik heel erg.. gisteren was het heel erg.. nu is het tamelijk rustig nog..
    @vocht, hebben jullie ook zo een last van vocht overal? Mn enkels en voeten die lijken op van een olifant, vingers beginnen nu ook al.. en nog maar niet te spreken over mn gezicht.. zucht

3. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @smartie, nog een keer succes! Zet hem op!

@bv / fv, volgens mij ben ik gisteren vergeten op Tassie te reageren, maar je hebt groot gelijk! Ik zie hoeveel rustiger ons mannetje is met fv. Ik vind het trouwens fijn om te lezen dat bv bij meer mensen tegenvalt en dat er veel meer overstappen op fv, want idd (ik weet niet wie het schreef) het voelt als falen, niet eens naar je kind (want die doet het zichtbaar beter), maar naar de buitenwereld.
    Overigens vertellen vriendinnen nu ineens hoe moeilijk de borstvoeding bij hun verlopen is. Waarom vertellen ze dat nou pas als ik vertel hoe het bij mij ging???

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    stom is dat he, en t is echt geen falen hoor... voel je zeker niet schuldig want de fv is tegenwoordig supergoed! T is wel een stukkie goedkoper om bv te geven en je hebt t altijd bij je, maar voor de rest vind ik persoonlijk dat t 1 niet beter is als t ander.

En als je met fv wat meer kan relaxen, dan is t toch alleen maar beter voor je kleine?

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    vocht: hier ook hoor. kan sommige schoenen al niet meer goed aan. Verder kan ik mijn trouwring nog net om maar in de loop van de dag gaat die af want dan begint alles op te zetten..

6. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Juffie: Zal straks eens kijken of ik misschien iets kan zien...
    Overgens had ze net na het wassen deze borst wel goed gedronken! Wel 2x losgelaten maar daarna direct weer goed aangehapt en ook goed gedronken!
    Ik heb m'n tepel even goed bekeken(;)) en zag wel dat er een soort blaar op zit aan de bovenkant waar het pijn doet. Denk dus dat het daar weg komt. K houd het wel ff goed in de gaten hoor!
    Thanks voor je berichtje!

7. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @ smartie; ik hoop dat je inmiddels goed vordert en misschien wel al je kindje in je armen hebt.

Hier weer een rustige nacht gehad, beetje krampjes en veel harde buiken en vandaag...41 weken zwanger!!grrrrr.... wat een eigenwijs hummeltje toch. Vandaag naar het ziekenhuis om te kijken of alles nog goed gaat daar binnenin + overleg over eventueel inleiden, alleen wil ik het liever gewoon op de natuurlijke manier laten gaan....

Happy valentine @ all!!

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

hapt ze echt goed aan? soms lijkt het zo en is het niet zo..
    en purelanzalf van medela kan helpen, mag je smeren en hoef je er niet af te halen.

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Weet je wat ook wonderspul is??

Lanisoh. Dit kun je er ook op laten zitten!!! Echt een aanrader!!

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @wow, gewoon een datum plannen dat ze je evt. gaan inleiden, dat heb ik ook 2 keer gedaan en twee keer begon de bevalling toch spontaan een dag ervoor!! En weet je wat dan wel prettig was....mijn kamer was al gereserveerd, hahah dus kon zo de kamer in en dat terwijl het heel druk was...

11. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Nou, jaylin huilde net even, dus kon ik goed in haar mond kijken. Zie geen witte plekjes, ook geen witte aanslag op de tong.
    Dus hoop dat het dan geen spruw is in ieder geval en "gewoon" van die blaar komt!
    @ McGyver: M'n borst was flink gestuwd doordat ze de voeding ervoor slechter had gedronken (hapte steeds niet helemaal goed aan en viel uiteindelijk in slaap). Maar nu na deze voeding voelt m'n borst goed slap, soepel en leeg aan. Ook hoorde ik de melk weer in haar mond stromen en slikte ze goed. Dus kan er wel vanuit gaan dat ze deze keer wel goed gedronken heeft. Ze ligt nu ook heerlijk tevreden in de wagen te slapen:)

@ zalfjes: Zal eens gaan kijken! Heb hier sowieso wel bepanthenzalf in huis. Dat mag je ook op de tepel laten zitten toch?!
    Tis hier namelijk rotweer (t regent al heel de dag) dus ga vandaag iig de deur niet uit;)

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

b epanthen kan ook, maar heeft niet echt helende werking zeiden ze op bv cursus...

lang leven online shopping, w.s. morgen dan al in huis als je wil!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Update smartie:

Ga dood van de pijn. Ruggeprik is verkeerd gegaan en kan nu niet meer. Ik lig letterlijk te gillen vam de pijn. Ik wil niet meer.

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat vreselijk smartie....
    sterkte meid!

15. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @patje; thanks voor je hele goeie tip ;) Ga zometeen erheen om alles te overleggen.

@smartie; oh nee meis wat ontzettend naar voor je... maar weet zeker dat je het kunt en straks heb je je mooie kindje in je armen.
    Kunnen ze de ruggenprik niet opnieuw zetten of mag dat niet zomaar?

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

w.s. heeft smartie al te veel ontsluiting en dan kan/mag t niet meer....

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

om 2uur kleine man ophalen,
    helemaal inspiratieloos wat we kunnen gaan doen tot paps om half 6 thuis is...
    mooi weer is het ook nie...

18. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hier; Nog steeds baby in de buik;) Hele nacht menstruatiekrampen gehad maar niks dat doorzet helaas:(
    Deze morgen weer een deel van de slijmprop verloren maar deze keer was er wel wat bloed bij, moet toch zijn dat mijn lichaam aan het werk is of niet???
    Kleine man gaat zich toch aardig mogen haasten wil hij nog op valentijn geboren worden...
    Nu trouwens nog steeds wat menstruatiekrampen en rugpijn maar niks regelmaat...

@Smartie: Ooh meid heb te doen met je! Hoop dat ze je toch nog wat kunnen helpen met de pijn of dat de kleine meid er nu echt snel is! Mijn duimen draaien voor je!

@Ananas: Jojobaby wilt niet komen! Natuurlijk heeft hij wel nog enkele dagen maar hij houdt me nu toch aardig voor de gek hoor!
    Vervelend van je wondje op je tepel. Ik heb van het merk Mustella tepelcréme dit mag je na elke voeding op de tepel smeren legt een beschermend laagje op de tepel. Had ook altijd gehoord dat een druppeltje moedermelk nog steeds het beste is wanneer je een wondje hebt maar wie weet heb je die tip ookal gehad;)

@Niki: Hoop voor jou dat het werkt, kan allesinds geen kwaad mischien vandaag ook maar tonic en ananas in huis halen;)
    En aangezien het valentijn is mischien toch maar even gezellig maken met mannetje:D

@Wow: Kleintje mag bij jou nu ook wel komen hé! Jouw geduld word ook aardig op de proef gesteld! Hoop dat je een datum krijgt om in te leiden bij vriendin van mij is het de dag daarvoor spontaan op gang gekomen lijkt wel alsof die kleine beebjes dat weten:D

19. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    smartie.. heb echt medelijden met je.. weet zo goed hoe jeje voelt... en meerderen hier schat ik. en bij jou is het nog een standje moeilijker ivm stuit.. denk heel erg aan je meis... probeer je te focussen en flink te puffen.. en dus te ontspannen. kun je niet meer onder de douche?? mag wss niet meer.. weten ze niet hoeveel ontsluiting je hebt??
    bah weeen zijn gewoon heel erg... denk aan je meissie...

20. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ach arme lieve smartie... hoop dat ze snel actie gaan ondernemen.. KNuffff...

Deel Deze Pagina