@smartie, een hele dikke knuf voor jou!!!! Ik hoop dat ze je snel goeie pijnmedicatie kunnen geven. @rotweer...hier nog niet. Heb net Femke naar de psz gebracht op de fiets, ze heeft haar eigen fiets ook mee dus ik hoop dat het hier nog even droog blijft....en anders de fiets maar op de achterbank....
puzzelen? kleien? hier ook een kleine man tuis hoor, maar die is dus nu lekker aan t kleien en dan kan ik in de tussentijd ff stofzuigen..
@jojo, zegguh, gaan we niet op mij wachten??? zelfde uitgerekende datum zelfde bevaldatum, dat snap je natuurlijk wel he?? Ik zit lekker van een paar pannekoeken te smullen die ik nog over had van gisteren.
@triscka, alleen laten kleien is geen optie, ben bang dat ie dan vol zit als we warm gaan eten vanavond... haha, maar samen kleien is leuk idee!
alle andere meiden die nog zwanger zijn.... het gaat bij jullie snel gebeuren!!!! veronique hou mn foon in de gaten meis... jij bent er ook bijna. hier heeft elize voor de 2e nacht in dr eigen bedje geslapen. we zijn zo trots op ons meissie.. gisteren voor t eerst naar buiten geweest en even een ritme wezen zoeken. tot nu toe zijn de tijden al een aantal dagen allemaal hetzelfde van de voedingen. dus het ritme begint er een beetje in te komen.
@michele, fijn dat er een beetje een ritme in begint te komen, dan kun je ook weer kleine dingen gaan plannen.
@ Smartie: Aaaaah, bah meid! Tis niet niks... Ken het "doodgaan van de pijn" en dan geen pijnmedicatie meer kunnen krijgen. Maar meid: Je kunt het!! En over een klein tijdje heb jij je kleine meid in je armen! (Tenminste, ik hoop voor je dat dat nu al is!!) Zet hem op! @ McGyver: aaah, dat vergeet ik dus steeds "online shoppen" Zal eens gaan kijken Enne heb jij klei met smaakje soms?! Veel plezier met kleien met Bram!
@ananas, succes met online shoppen, haha klei met smaakje, nee gelukkig niet, maar tis nog erg leuk om alles in de mond te doen, verf klei enz.... en die kleurtjes zijn aantrekkelijk...
Heel herkenbaar....dochterlief is al 3,5 maar nog steeds stopt ze het soms in de mond . Snap niet wat er lekker aan is...
@smartie, meid weet hoe het voelt, hoop dat je er bijna bent en dat je strakjes je meisje in je armen kunt vasthouden!!!! Ik heb iig erg veel respect voor je!!!! Zal niet makkelijk zijn een stuitbevalling! @rommelen, hey dames, we gaan toch niet voorsteken he??!! Nee serieus, hoop voor jullie dat het doorzet! @mcg, ook ik heb zo eentje in huis. Laatst ook kleurtjes gekocht maar die verdwenen uiteindelijk in z'n mond, nog maar even mee wachten dus. @michelle, fijn dat jullie een ritme beginnen te krijgen!! Hoe reageren de jongens eigenlijk op haar? En zie je het, we zijn je aan het inhalen met overtijd te gaan @patje, heerlijk pannenkoeken! @ananas, succes met je wondje op je borst, hopen dat het snel heelt dan wordt het voeden weer wat prettiger! Hier vanochtend controle gehad, ctg ok, nog redelijk genoeg vruchtwater en nog steeds potdicht! Woensdag mag ik weer terugkomen en gaan we kijken hoe het er dan voorstaat, als ik dan nog niet bevallen ben he? Anders wordt ik de 22e ingeleid. Zou ze dan toch op de 22e wachten? Zou wel speciaal zijn, papa, mama en kindjes allemaal op de 22e.
hahaha, mcg zat er ff niet aan te denken hoe oud bram is ... nee alleen kleien is dan geen succes hahaha! smartie meissie ik hoop dat t al wat beter met je gaat nu..we denken aan je!
hahah, ik zie Pim ook nog niet alleen kleien.....oook hij is 20 maand. @iosola, dat is wel bijzonder allemaal de 22ste!!!
smartie meis dikke knuffel hoop dat jullie kleine snel geboren mag worden. weet het weeen zijn verschrikkelijk, hopelijk is het snel voorbij meis en mag je lekker gaan genieten Debby: jeetje wat een heftige bevalling hopelijk knap je snel op en mag je snel naar huis Jojo: hoop dat het voor jou ook is gaat doorzetten. slijmprop met bloed is een goed teken. ik ben de dag daarna bevallen toen ik bloedverlies had @all voor alle meiden met gerommel hoop ook dat het voor jullie snel doorzet. Ego: Maartje woog vandaag 3260 jeeehh eindelijk boven haar geboortegewicht en zonder bijvoeding ben zo trots op mn meissie en ze doet het zo goed ook de nachten. Met mij gaat het ook eindelijk wat beter, had al een aantal dagen heel veel krampen bij mijn lies en echt het idee dat er iets van achter vast zat. kon ook niet persen van de pijn en plassen was ook geen pretje. verder verlies is wel weer wat meer bloed echt donkerrood dus blijf het wel even in de gaten houden. huisarts is in mijn kraamweek wel nog langs geweest maar kon niets vinden. Nou meiden succes nog met de laatste loodjes.
Wat veel kindjes hier uit juni 2009! Wou ik ook nog even vragen, de laatste week wanneer ik luca verschoon nadat hij heeft gepoept, maakt hij steeds van die poepbewegingen (begrijpen jullie wat ik bedoel?). Dus ik dacht ik zet je op het potje maar dat begrijpt hij natuurlijk nog niet. Enig idee waarom hij dit doet?
kwam ff snel kijken voor nieuws... smartie, echt vreselijk lijkt mij, zet m op meid.... misschien kunnen ze wat anders geven?
@iosola, ik herken het niet, maar Pim gaat nu altijd wel staan of omhoog als hij in de kinderstoel zit als hij een windje moet laten of zijn grote boodschap. Daarna zegt ie: poep.