Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    smartie: gefeliciteerd met jullie dochter! Heftige bevalling zo te lezen.. Sterkte met het herstellen van de ks!

All: ga verder even niet reageren hoor, beetje te veel..
    Hier vanmiddag nog even naar de ikea geweest. wat leuke dingen gekocht. Mijn man heeft het allemaal in elkaar gezet en ik heb Nathans speelgoed weer netjes opgeruimd. Het huis is hier weer netjes dus;) Nu wel kapot maar ja eigen schuld;)

Zo lekker op tijd gaan slapen.

2. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    @Smartie van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!Lynn,erg leuke naam.Hele fijne tijd en hoop dat je snel opknapt!
    @hier last van constant weeeig gevoel vanaf afgelopen nacht.Iets afgezakt vanmorgen,maar sinds vanmiddag weer constant aanwezig...Pff.

3. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    @Blondie ik heb jou nog helemaal niet gefeliciteerd,sorry!Gaat zo snel hier ineens.Van harte meid en ook jij een super fijne tijd met je gezin!

@valentijn ,van mn vriendin een rode roos gekregen en van mn grote schat grote bos witte en rode rozen en kleine schat een mini rozenstukje.

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Ow maakt niet uit hoor ;) , ik ben ook een zeef hoor hahaha, vergeet de helft altijd van wat er geschreven wordt ;) .. Wil ook als t ff kan morgen ff vragen hoe de gyn denkt over de implanon, die mag in combi met bv(aangezien manlief geen sterilisatie meer wilt.. en ik liever ook niet omdat dat niet meer terug te draaien is :cool: ).. hoop dat we daar ook ff aan toe komen :) .

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

@triscka, implanon heb ik jare geleden ook over nagedacht, maar uiteindelijk voor spiraal gekozen...
    implanon was toen een beetje zozo...ook wat negatief in publiciteit...
    geen idee hoe dat nu is...

6. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Smartie gefeliciteerd met de geboorte van Lynn, hoop dat je snel weer opgeknapt bent.

7. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Ja klopt idd, vroeger werd t niet goed ingebracht en dan werkte t niet naar behoren en ging zweven door je lichaam enzo :$ , tegenwoordig mogen alleen vakkundige artsen t inbrengen, dus een stuk betrouwbaarder schijnt. maar ben wel benieuwd naar haar mening erover... spiraal werkt voor mij niet, mn lichaam gooit m er gewoon weer uit, had na een paar weken opeens onder de douche mn spiraal in mn handen ;) ..

Anders de nuvaring, maar die mag weer niet samen met bv geloof ik..

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Smartie van harte met Lynn!! mooie naam!

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

nuvaring vondt ik vreselijk..... voelde hem steeds zitten...

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat is het rustig hier!
    dames aan t bevallen, of valentijn aan t vieren?

11. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Nee, even gewerkt..... mijn oom en een vriend geknipt.

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

@patje, jij knipt nog best veel of niet?
    gaat dat nog een beetje? dat staan enzo!
    werk je in een kapsolon normaal of ben je thuiskapster?

13. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik ben altijd aan de pil geweest, nu is hier het mannetje aan de beurt.:D
    Geen spiraal, ring of pil meer voor mij.

Ik zal zelf ook nog onder het mes moeten ivm die spatader dus dan gaan we gewoon samen... Zal het na de bevalling eens met de HA bespreken.

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

@anticonceptie straks, ik denk dat t heir spiraal wordt, maar nog niet uitgezocht wat icm bv kan en mag, (mits bv slaagd natuurlijk)

om manlief onder t mes te laten gaan vindt ik het nog te vroeg en te definitief..... geen idee of er ooit een 3e komt, maar t voelt niet goed...

15. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik ben al 13,5 jaar ambulant.
    Ik knip nog af en toe wat, liefst s'avonds want dan hoef ik niet de kids in de gaten te houden. Verdien ik nog ff een zakcentje erbij, is ook wel lekker en je hebt even iets te doen.
    Ik moet niet meer 2 uur achter elkaar werken hoor, maar 2 achter elkaar wil nog net. Ik heb een kappersstoel thuis en een fietskrukje dus ik kan er ook nog lekkerbij zitten.

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

klinkt goed!

17. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @mc gyver, dat had ik ook hoor, manlief wilde na nr 2 al wel, maar ik niet. Nu is ons nr een cadeautje, maar volgens de paragnost moest die er gewoon komen, maar nr 4....nee, ik vind het zo goed.

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

hoe is het nu met pim, na de paragnost is geweest, t heeft vast tijd nodig, maar merk je al verandering?

19. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Smartie: Gefeliciteerd met Lynn! Hopelijk heelt je keizersnede snel!

Voeding: Ik probeerde eerst ook op verzoek te voeden maar Aurelia bleef dan telkens veel te lang slapen en was behoorlijk wat afgevallen. Nu voed ik haar dus elke 2 uur tot ze weer op haar geboortegewicht zit (wat ongeveer vandaag zal zijn) en dan kan ik er wat langer tussenlaten. Ze drinkt nu om de 2 uur zo'n 10 tot 15 minuutjes van 1 borst, en vannacht liet ik er 3 uur tussenzitten. Wel fijn om andere ervaringen te horen! :)

Tepelwondjes: Lansinoh is idd echt heel goed spul! Bij mij liet het mijn wondjes heel snel helen.

20. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Vannacht heeft hij zowaar doorgeslapen!!!
    We juichen nog niet te vroeg, want er komen ook nog weer hoektanden aan. Elke nacht is meegenomen.

Deel Deze Pagina