@Ray, ik zou s'nachts denk ik ook iets langer ertussen laten! Je houdt het ook niet vol om elke 2 uur de hele dag te voeden. Lekker zo door gaan en de nachten proberen iets langer ertussen te laten.
fijn dat ie doorgeslapen heeft! en idd genieten van elke nacht dat hij doorslaapt.. en owww hoektanden, daar is bram ook mee bezig.....
Pim had vrijdag een poepluier.....wow heb nog nooit zo'n slijmluier gezien!! Zit er dus wel aan te komen. Ben even op het net aan het lezen over kindjes die hoogsensitive zijn. Wel interessant.
@smartie!! gefeliciteerd met je dochtertje lynn. Jij nu snel herstellen en heerlijk genieten. Vanmiddag in ziekenhuis geweest. Had 1 cm ontsluiting (eindelijk) en ze hebben me gestript..benieuwd of dat wat gaat brengen Mocht er niets gebeuren de komende 2 dagen dan mag ik woensdag naar het ziekenhuis voor zo'n hormoonvetertje wat ze inbrengen en de dag erna zal ik worden ingeleid. Iemand hier ervaring mee? Als alles meezit ben ik iig voor het weekend mama... hoop dat het nu gewoon gaat beginnen en ik vannacht al mag beginnen!!
Volgens mij komt het echte werk als hij naar school gaat. Nu kun je al wel zoveel mogelijk rust en regelmaat invoeren en wat hij ook al zei; deze kinderen hebben veel behoefte aan geborgenheid/liefde.
patje weet wat je bedoelt, hier ook een hoogsensitief kindje.. ben ook heel benieuwd hoe dat straks gaat als ie naar school moet.. voor nu idd ook de rust en regelmaat er zoveel mogelijk in, en veel geborgenheid.
@Smartie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lynn. Een hele mooie naam, hadden wij ook als Sven een meisje was geweest. Ik wens je een voorspoedig herstel toe. Hier heeft Sven sinds gisternacht last van krampjes, zo zielig niks werkt. Overdag is er niks aan de hand en nu begint het weer op te zetten. We hebben infacol in huis gehuild, ben benieuwd of het gaat werken. Alle andere middelen zoals wrijven, warmte, fietsen met de beentjes helpen niet. Iemand anders nog tips?????
@Patje: Ja van mij mag hij nog steeds wat vroeger komen hoor maar doet hij dit niet dan gaan we echt voor de 18de!! Moet de 17de ook nog eens naar de gyneacoloog dus met een beetje geluk kan ze mij dan wel strippen en heeft dit effect! Zou wel grappig zijn moesten we op dezelfde dag bevallen hé Waren echt enorm veel mensen die ik ken uitgerekend op de 18de waarvan inmiddels iedereen al is bevallen Behalve jij dan hé We gaan er gewoon samen voor ok? @Wow: Hoop dat het strippen effect heeft en dat de baby zich nu snel meld! Wel fijn dat het einde nu echt in zicht is! @Tassie: Zielig voor Sven! Kan je helaas ook geen andere tips geven maar denk dat hier vast wel wat meiden zijn die hier ervaring mee gehad hebben! @All: Baby is echt al heeel erg druk geweest deze avond! Nu lijkt hij te zijn stilgevallen. Verder is het hier weer erg rustig dus geen valentijnsbeebje voor ons!
Wow, succes!! Smartie, heftig allemaal zeg, maar eindelijk de kleine! Gefeli met Lynn! Tassie, geen idee, maar hoor altijd goede verhalen over Infacol Hier: van mij mag de kleine ook wel komen! Heb superveel zin dat de kleine er is, maar af en toe vliegt het feit dat ik eerst nog moet bevallen me wel even naar de keel!
goedemorgen dames, hier kleine man naar gastouder en ik weer op bed... om 2 uur haal ik hem weer op... en dan misschien ergens op bezoek als we ons beide fit voelen... en als iemand ons ontvangen wil haha... hoe is het met jullie?
@Wow, succes! @All, vanmorgen heeft zich nog niemand gemeld.... zijn jullie allemaal aan het bevallen?? @Suzannes, nou dat heb ik nou ook! Zie er echt naar uit om onze frummel vast te mogen houden en bekijken, maar ik heb ook 2 vrij heftige bevallingen gehad, dus daar zie ik dan wel weer een beetje tegenop......:S
ooh hahah mcgyver, je was me toch voor, goedemorgen! Er zal vast wel iemand zijn die voor jullie een bakkie klaar heeft, toch? En fijn dat kleine man naar de gastouder is. Ik vind de vrijdagen nu ook altijd wel fijn, als de kleintjes op het dagverblijf zijn. Kun je toch wat rustiger aan doen, en je eigen plannetje.... Fijne dag!
goiemorgen meiden, ncg, genietse van je rustige ochtend! Mispoes, ken t gevoel, bij jes ook een weeenstorm gehad dus hoop dat niet weer te krijgen.. aan de andere kant, ook toen is t goed gekomen natuurlijk . Pfff manlief lag te snurken, niet normaal.. heb m om kwart voor 4 maar naar beneden geschopt, zodat we beide nog wat konden slapen... pff ben moe nu joh! vanmiddag lekker ff op de bank hangen .
@trisch, ai gesnurk, niet fijn..... hopelijk kan je vanmiddag nog ff slapen... @weeenstorm, bij bram ook gehad...ene wee nog niet weg of de volgende bood zich alweer aan...geen tijd om bij te komen dus, erg heftig en daardoor snel uitgeput...
Goedemorgen, Opzien tegen de bevalling: ja hier ook hoor. Aan de ene kant wil ik dat het zo snel mogelijk begint aan de andere kant zie ik er wel behoorlijk tegen op.. Hier gaat het slapen tegenwoordig ook slecht. Kan geen houding vinden die lekker ligt en blijf draaien... Dan de tig keer die ik moet plassen.. Hmm laat de bevalling maar snel beginnen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet op zie tegen de bevalling, eerder zie ik ertegen op dat ik misschien weer zooooooo zwak uit de bevalling kom en dan weer 2 weken niks kan..... Dus bevalling kom maar op...