Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Ik ben ook zo benieuwd hoe jerome doet...

2. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

oooh zo lieff......

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hen: inderdaad. Ik trok het op het laatst ook echt niet om een hele dag achter 2 hyperactieve peuterpubers aan te rennen.
    Dus de laatste week heb ik veel hulptroepen ingeschakeld.
    Dat ging gewoon niet anders, anders was ik denk ik zelf ingestort.
    En die mannen hebben ook niks aan een moeder die de hele dag aan het mopperen is...

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    veronique: spannend ja, maar ik weet zeker dat Jerome ook trotse grote broer gaat zijn.

5. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Precies, bij jes en bij *Eliza was er beide wat met de navelstreng, begint ze toen ze mn buik gevoeld had: Hij zit wel op t randje van je schaambeen... (tsja das t hele probleem, dat zit ie al bijna 2 maanden, hij daalt alleen niet verder in, net zoals bij jessey t geval was..) Ze wilde ook geen inwendig onderzoek doen, omdat t verder nog niet nodig was om te weten, dat zou de gyn vast wel doen..

Andere vk had wel veel meer begrip, komt omdat ze t zelf ook had meegemaakt.

Bij *Eliza ben ik natuurlijk ook ingeleid, hadden ze pilletjes ingebracht en toen zijn de weeen na een paar uur vanzelf op gang gekomen, beetje zoals ananas beschreef.

ben benieuwd vrijdag...

6. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Weer een hele lading slijm (sorry:)) met wat bloed verloren! Blijft gewoon komen bij mij! Was nu wel weer erg veel...
    Wat kan een lichaam je gek maken zeg!!!

@Blondie: Ooh wat een schatje!!!

@Trishka: Hoop dat je een beter gesprek kan hebben met de gyn want zo kom je natuurlijk nog geen stap verder.

7. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jojogirl, dat gaat echt niet lang meer duren hoor!!! Succes alvast!

Trishka, wat een gedoe zo zeg, ik kan me indenken dat je er niet vrolijk van wordt. Hopelijk wordt er vrijdag beter naar je geluisterd.

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Jojo: Ik snap dat je gefrustreerd raakt van al dat slijmverlies, maar nog geen actie! Probeer je gedachte een beetje ervan af te zetten, is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik, maar anders wordt je alleen maar gefrustreerder!

Trishka: Ik begrijp je helemaal! Ik zelf wordt morgen als het goed is gestript, maar ik ga wel gelijk vragen of als het niet werkt, ik maandag ingeleid mag worden. Ook omdat ik dan meer zekerheid heb en lichamelijk de grens gewoon bereikt is. Het kindje is nu al 8 pond, dus daar zal het niet aan liggen haha!
    Gelukkig zijn mijn vk's heel meedenkend en hadden ze dit zelf ook al aangegeven.

Blondie: Snel en heftig dus! Zo zie je maar weer dat elke bevalling anders is, ookal is het je derde!
    Lieve foto trouwens!

Er zijn alweer een aantal meiden over de 40 wk heen, de maand gaat redelijk snel zo!
    Succes dames!

9. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief zeg!!!

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hebben jullie kindjes ook vaak de hik?? Ik heb nu de laatste week echte elke dag een hikkende baby in mijn buik! En vooral rond deze tijd....

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Goedemorgen dames, hoop bij te lezen...

@blondie en tassie, mooi om jullie verhalen te lezen, wel heftig allemaal!
    @blondie, wat een mooi meisje!
    @jojo, t schiet zo niet op he, maar zoveel slijmprop. Wist niet dat dat kon, op een gegeven moment is het toch een keer op lijkt me.. misschien dat de gyn je verder kan helpen morgen!
    @iosola, we gaan niet tegelijk hoor.. over een week ben ik uitgerekend.. en dan liggen we dalijk tegelijk in het zh! Heb gelukkig wel internet op mn mobiel.. maarre jij gaat eerst hoor :p wil nu ook wel eens buddynieuws te vertellen hebben!

uhm verder weet ik het niet meer hahaha.
    Morgen naar de vk, kijken wat die te vertellen heeft.. zal wel niet veel nieuws zijn..
    Gisteren heel boos geweest (en nog steeds) mn teamleidster belde dus voor mn vakantie, was afgewezen blabla, eindelijk met een alternatief.. gelukkig zou je denken nou heb net aan 2 weken gekregen.. niet echt veel. we wilden ruim 2 weken naar italie toe eind aug.. dat gaat nu niet. Heb dus vanmorgen, gevoerd door de zw.hormonen een hele aardige mail gestuurd naar de roostermakers waar ze nou mee bezig zijn.. OEPS

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ja hoor hier ook een kindje dat vaak de hik heeft. Vanmorgen ook alweer..

hier vandaag zowiezo een heel druk kindje.. Doet gewoon pijn.. Heeft natuurlijk ook niet zo erg veel ruimte meer..

13. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Hier dan ook maar weer even een berichtje... nog steeds geen baby laat staan weeen. Dat wordt dus bijna zeker weten inleiden. Als de baby zich niet heeft aangediend voor vanavond mag ik vanavond naar het ziekenhuis om te beginnen met het inleiden.
    Ben inmiddels 2x gestript, dit weekend de slijmprop verloren, een paar nachten redelijke krampen gehad maar nu weer helemaal niets.
    Mijn vk denkt dat ik mn lichaam een duwtje in de goeie richting nodig heeft dus dat inleiden nu wel prima is (ze was er eerst niet zo'n voorstander van voor de 42 weken) Nu hopen dat het inleiden snel zn werk doet en ik morgen eindelijk mn kleintje op de wereld kan zetten... Vind het jammer dat het niet vanzelf op gang komt , had graag het eerste gedeelte thuis gedaan omdat ik me daar toch veel prettiger voel dan in een ziekenhuis. Hoop ook dat ik niet de hele tijd in bed hoef te blijven want ik ben liever bezig als ik pijn heb...

Vandaag inderdaad een mooie dag om te bevallen dus dames...zet m op :D

14. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    @Blondie: wat een lief meisje!! En leuk dat de grote broers zo trots zijn!

15. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    en ... ik word inderdaad ook een beetje gek van al die mensen die maar blijven bellen, sms'n , mailen ...'.en en en is het al zover? voel je al wat?' Heel erg lief bedoeld maar na 9 dagen elke dag ben ik er inmiddels wel klaar mee. Mn telefoon staat nu dus ook het grootste gedeelte van de dag uit... alleen dan denken ze weer 'haar telefoon staat uit, dus ze zal wel aan het bevallen zijn' grrrr... ;)

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ohjee, wat veel om overal op te reageren zeg. Jullie hebben er behoorlijk wat vanaf gekletst.

Ik heb weinig tijd vandaag....waarom.....nee ik ben niet aan het bevallne maar ik werd gebeld door de makelaar dat we een bezichtiging hebben zaterdag dus ik ben druk aan het poetsen en opruimen.
    Ons huis staat al bijna 8 maand te koop maar we hadden nog steeds geen kijkers gehad.
    In december zat ik een keer met Pim voor het keukenraam en zag ik mensen bij ons op de stoep staan kijken en gisteren waren diezelfde mensen er weer dus ik dacht al: als we nu geen telefoontje krijgen van de makelaar dan weet ik het niet. En ja hoor. Ik ben heel erg benieuwd.

@jojo, ik hoop zo voor je dat het nu eens doorzet! Ik heb in de papieren van de andere zwangerschappen gekeken en ik denk echt dat het bij mij nog wel even duurt. Mijn bloeddruk steeg toen ook rond de 40 weken en uiteindelijk met 42 bevallen dus ik ga er maar vanuit dat ik maart ga halen....

@Wow, geniet nog lekker van vandaag en je buik, en maak je er niet te druk om dat je moet worden ingeleid, sommigen hebben gewoon een duwtje nodig. Ik wens je veel succes meid!!

@blondi, wat een schatje!!

@de hik: hier heel vaak,en vaak s'avonds. Ik vind het geen prettig gevoel, het is net of er een ader wordt dichtgedrukt.

Verder laat ik het hierbij, ik ga even mijn broodje verder opeten en dan maar weer wat opruimen.

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

hoe lief!!!

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    dames nog ff een vraagje..

gisteren heeft een van mijn katten uitgehaald.. heb een flinke kras op mn arm zitten.. kan dit kwaad?? het heeft flink gebloed en heb het goed schoongemaakt met alcohol

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

@wow spannend!

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

nee hoor kan geen kwaad, hier ook zo vaak...

Deel Deze Pagina