Hoe gaat het met de slechte slapers hier? Bij mij wordt het steeds erger eigenlijk, ben nu ook nog eens ziekig (verkouden, verstopte neus/snotneus, keelpijn) en dat helpt ook niet echt mee. Heb vanochtend urine weggebracht, maar heb geen blaasontsteking. Wat ik voel is dus echt van de zwangerschap. Wel beter natuurlijk, maar jammer dat het niet te verhelpen is (ja bevallen ) Ook heb ik de vk gesproken en ik moet extra vitamine C bruistabletten nemen, stomen en voor de nacht PCM nemen. En af en toe neussprayen mag ook. Als het slapen zo slecht blijft gaan, kan de HA slaapmedicatie voorschrijven. Dit zijn helaas inslapers en geen doorslapers, dus of het echt zou helpen betwijfelde de vk. Wat ze wel adviseerde is om als ik het echt niet meer trek, te bellen. Dan ga ik een nacht naar het zkh, krijg ik een penithidine(?) spuit in mn been/bil, waardoor ik een paar uur achter elkaar slaap en uitgeruster ben daarna. Ik ben daar zelf eigenlijk niet zo van, maar als het zo blijft gaan, ga ik dat wel doen, want ik trek het anders gewoon niet. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Hopelijk gaat het vannacht gewoon beter!!!
wow, 5400 gram is echt huge. Ik vond de beeb van mijn zusje al een hele flinke (4380) Juul: die krampen in je armen en handen is carpaal tunnelsyndroom. Een zwangerschapskwaaltje en dat gaat als het goed is vanzelf weer over. Het is alleen wel erg lastig. Marjolein: succes met wachten tot het doorzet. Michele: Ik hoop dat het strippen helpt Debby: fijne bruiloft Ananas: helaas geen tips voor je maar ik wil Jaylin wel beterschap wensen. En jullie heel veel sterkte, ik hoop dat er een oplossing komt. (Luuf is inderdaad hetzelfde als Vicks Vapo Rub, opent de luchtwegen) Waiting Mommy: wat leuk om je hier toch nog weer eens te zien. Kan me voorstellen dat dat zwaar is. En wat ontzettend bijzonder dat je op 4 oktober bent uitgerekend en juist deze week getest hebt. Ik wens je heel veel geluk bij deze zwangerschap en ik hoop dat je ondanks alles er toch van kunt genieten en dat jullie in oktober een mooi broertje of zusje voor Joël zullen krijgen. MG2011: hier ook steeds slechtere nachten... wordt waarschijnlijk ook niet beter. Nog even doorbijten maar .... Harde buiken/krampen: heb ik bij de vorige 2 niet gehad en nu ook eigenlijk niets noemenswaardigs
Waiting Mommy: Wat een dubbel bericht en wat knap dat je hier komt kijken. Ik wens je heel veel sterkte en vooral geluk en gezondheid met deze zwangerschap! Erg bijzonder dat het zo gaat, met deze week een positieve test en de uitgerekende datum! Mg: Hier gelukkig niet zulke slechte nachten, hoop dat het snel beter wordt voor je!
Lieve meid, wat ontzettend sterk en lief van je dat je ons ff een berichtje komt brengen... Ik weet hoe moeilijk t is... Is dubbel he, weer zwanger te zijn.. Ik hoop dat je onzekerheden snel weg zullen zijn en dat je lekker kan genieten van t mooie wondertje in je buik.. Joel zal over jullie nieuwe mooie wondertje waken, dat weet ik zeker .. We gaan je in de gaten houden lieverd, dikke knuf!
@waiting mommy, wat knap dat je hier een berichtje plaatst. En ook van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Het moet gewoon zo zijn dat je op 4 oktober bent uitgerekend!! Ik wens jullie, ondanks alles toch een hele fijne zwangerschap!
@ waiting mommy,laatst nog gezocht of je ergens gepost had. Fijn om van je te lezen,ik moest ervan huilen. Gefeliciteerd met de zwangerschap, wat mooi en bijzonder die data's. Hopelijk kun je er een beetje van genieten ondanks wat je mee hebt gemaakt. @ michelle,hoest gegaan? @ pethidine,kreeg t tijdens bevalling van tijn. Reageerde er heftig op maar werkte goed als slaapmiddel. Later meer,zit op mn foon.
Waiting Mommy: Kreeg kippenvel over heel m'n lijf toen ik je berichtje las, wat een mooi nieuws! Ik wens je al het beste toe! Lovelyme: Gefeliciteerd! @Naam: We hadden wel een paar namen die we leuk vonden maar uiteindelijk toch niet het gevoel had dat het echt bij haar past. Wie weet kiezen we dus alsnog 1 van die namen maar ik denk dat ik haar eerst moet zien! Ik hoop eigenlijk dat ik nog iets tegenkom waarbij ik denk JA dat is het! We zijn ook wel erg kieskeurig hoor haha. Controle was erg goed hier gisteren! De baby ligt vast en volledig ingedaald en m'n cervix is bijna helemaal plat (nog ongeveer 1cm). Ze zei dat het beste nieuws is hoe perfect de baby lag, want dat betekend meer (want zelfs als je een paar cm ontsluiting hebt en de baby ligt niet goed kun je daarop gaan zitten wachten). Het ziet ernaar uit dat de bevalling nu toch wel erg dichtbij is! Iedereen om me heen denkt dat ik dit weekend ga bevallen dus ik ben benieuwd Ik ben er wel klaar voor nu! We hebben gisteren ook onze Quinny Buzz kinderwagen binnen gekregen, gek hoor om mezelf achter een buggy te zien!
rins, zat hier ook ff met traantjes hoor... vind t echt heel mooi en bijzonder voor je waiting mommy, heb nog zo vaak aan je gedacht.. juist omdat ik weet wat je hebt meegemaakt... Michelle meldingplichtttt !
wat lekker meid, dat alles goed is en je lichaam en beeb er helemaal klaar voor is! Ennuh, fijn om toch nog op tijd je kinderwagen binnen te hebben toch? Hier vandaag voor t eerst proef gedraaid met de maxicosi op t onderstel, kan jessey eraan wennen... en ik ook .
goedemiddag meiden Waiting mommy ben heel blij voor jullie dat je weer in verwachting ben, en het zal echt wel een dubbel gevoel voor je zijn. Ik hoop dat je een beetje kunt gaan genieten van deze zwangerschap en dat de placenta dit x op een juiste plaats ligt Michelle hoe was het? Ego: vanmorgen officeel mijn slijmprop verloren, was echt een klodder rekbaarslijm met bloedslierten. Heb voor de rest nu moeite met lopen, ken krijg dan best wat krampen. Maar als ik ga zitten gaat het weer over, dus weet echt niet waar het heen gaat. We wachten gewoon af nou mijn zussen zitten hier nog dus ga weer even gezellig doen
@marjolein, fijn dat je nu iig je slijmprop kwijt bent. Nu nog gaan bevallen!! maar dat zal vast niet lang meer duren! @Ray, raar idee he bij de eerste als je dan achter de kinderwagen moet lopen. Fijn dat de controle weer goed was.
wat bijzonder dat je toch nog even komt melden, kreeg gewoon tranen in mn ogen toen ik het las. Wil je ook feliciteren met je zwangerschap, en ik hoop dat het deze keer allemaal goed gaat!
@marjolein, wat fijn dat je slijmprop eruit is en al 2 cm ontsluiting. Wat goed, nu hopen dat het snel gaat doorzetten. @michelle, ik hoop dat alles goed is gegaan met strippen en dat je snel jullie kleintje in je armen mag houden. @waiting mommy, wat een ontzettend knap dat je hier even een berichtje komt posten. Veel sterkte de komende tijd en ik zal voor je duimen op een voorspoedige gezonde zwangerschap. Dikke knuffel voor jou!! Vanochtend bij de vk geweest alles was goed met mij en de kleine. Mijn bekken zijn volledig verweekt, daardoor heb ik er nu zoveel last van met lopen en liggen en kraakt/knakt het zoveel en de kleine ligt vast in mijn bekken. Kortom klaar voor de start, waar wanneer is de start.......... Ik blijf hier regelmatig harde buiken houden en regelmatig een krampje maar het zet niet door Het bloedverlies van gisteren had te maken met een haarvaatje of de slijmprop. Volgende week weer terug, maar stiekem hoop ik dat we ons kleintje dan al in onze armen hebben.
Bevallen: 19-01-11: Dani84(37+1) - Arjen Robert - 2810 gram - ? cm 19-01-11: Ananas(37+6) - Jaylin - 3315 gram - 50 cm 19-01-11: Collo(37+4) - lizzy - 3695 gram - 49cm 22-01-11: Rins80(38+3) - Joep - 3280 gram- 48 cm 28-01-11: DaphneenEstelle(38+4) - Nadine Valerie - 4215 gram - ? cm 29-01-11: Siep81 (37+6) - Roan - 3040 gram - 50 cm Bevallingslijst: 31-01-11: Michele25 - 26 - 3e kindje - KV - thuis (buddy Veronique 2005) 04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks) 05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Champy) 06-02-11: PerfectDay - 22 - 1e kindje - BV - zk 07-02-11: Smartie1980 - 30 - 1e kindje - BV - zk (buddy Debby82) 09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis 11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk (buddy Sjalleke) 11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk 12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Patje20) 13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk 14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk 14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk 15-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling(buddy Niki86) 16-02-11: Veronique2005 - 23 - 2e kindje - BV - zk (Buddy michele25) 17-02-11: DeesDees - 25 - 2e kindje - KV - zk (Geplande KS) 17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis 18-02-11: Jojogirl88 - 22 - 1e kindje - BV - zk (buddy Ananas) 18-02-11: Patje - 32 - 3e kindje - BV - ? 18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk (med. indicatie)(buddy DaphneenEstelle) 20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk 20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV - thuis 21-02-11: Champy - 24 - 2e kindje - BV/KV - zk (buddy Marjolein25) 22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) (buddy smartie1980) 22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk 24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie) (buddy Iosola) 24-02-11: hen30sep- 23- 3e kindje-bv-thuis 25-02-11: Debstertjuh - 28 - 1ste kindje - BV - zk 26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) 27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis (buddy siep81) 28-02-11: Niki86- 24- 1e kindje- bv- zk (buddy Ray) 01-03-11: McGyver - 26 - 2e kindje - BV - ziekenhuis 02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis (?)(Buddy Tassie221) Afsprakenlijst Februari: 02: Blondiedfu: Controle gyn ivm inleiden. 02: Blondiedfu: Controle VK 03: Smartie1980: controle gynaecoloog 03: Champy: Controle Vk 03: Debby82: Controle gyn 03: Trishka: controle vk 07: Patje: controle VK 07: Tassie221: controle vk 08: Patje20: controle VK 09: Blondiedfu: Controle VK 09: McGyver: Controle VK 10: Jojogirl88: 39weken echo! 14: Sjalleke: controle VK 17: Jojogirl88: 40weken echo! 14 meisjes, 15 jongens, 8 geheim * 10 lieve vlindertjes in onze gedachten * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joël Afspraken verwijderd, nieuwe toegevoegd.
Beter en mooier kan ik het niet omschrijven! Verder is hier een doodziek vogeltje uit school gekomen dus ik vrees de komende avond & nacht.. Ze slaapt nu op de bank met een paracetamolletje, heb alleen zo het gevoel dat ik het er nu eigenlijk niet bij kan hebben
Marjolein, nu ook al de prop, wat goed! Laat maar snel de rest komen voor jou. Michelle, hoe is het bij jou gegaan? Ben in ene keer heel emo hier. Bij minste of geringste wat ik op tv zie, moet ik janken. Stom he.
Zo hier geknipt en gekleurd, mijn zoontje ook geknipt, dus wij zijn er klaar voor.... Ben helemaal op , dus ga ff op de bank liggen zolang zoonlief slaapt... M ookoet nog iets voor hey eten verzinnen
@ray, apart is dat he achter zo een kinderwagen.. vond het ook nogal wat! Zei gelijk dat ze me er wel een cursus bij mochten geven, hoe bestuur ik een kinderwagen? @marjolein, spannend.. nu kan het dus echt gaan gebeuren. ik denk dat dit niet zo heel lang meer kan duren, maar dat heb ik al vaker gezegt! @michelle, waar ben je?? Melden!!! uhm de rest weet ik niet meer.. smoeder is hier, heeft alles weer schoon.. heb vandaag geen puf om wat te doen, ben moe (eigenschuld..) en voel me niet zo lekker.. Vrijdag met smoeder en szus naar een babywinkel/speciaalzaak hier in de buurt.. zal mij benieuwen..
@ Waiting mommy; leuk dat je hier nog even een berichtje plaatst. Wens jullie sterkte in deze tijd, en wil jullie ook feliciteren met de zwangerschap. Wat dubbel en bijzonder zeg hoe het allemaal loopt. Het zal extra spannend zijn, maar wens je veel geluk toe en dat jullie straks ook mogen genieten van de zwangerschap en straks in het najaar van jullie kleintje! @ MG, ik slaap al weken bijna niet. zowel s nachts als overdag niet. Mijn vk zegt het zijn de laatste loodjes en neem maar paracetemol. Vanmorgen bij de controle is er gezegd dat als het zo blijft (het niet kunnen slapen) dan volgt er volg. Week overleg met de HA over eventuele medicatie. Geen idee eigenlijk wat ze daaronder verstaan over het zkhuis heeft ze het al helemaal niet gehad. En van die spuit zegt mij niets. @ Marjolein, je houdt het weer lekker spannend. Wens je iig sterkte toe! Hopelijk zet het door, en duurt het niet nog dagen. Veel plezier met je zussen! @ Tassie, heb jij inwendig onderzoek gehad ofzo dat je zegt dat je bekken volledig verweekt zijn? Ik hoop net als jij dat ik volgende week niet meer op controle hoef