Ach lieve meid toch, klinkt allemaal zoooo pijnlijk, hoop dat je vanmiddag met wat minder pijn terug komt van de fysio.. Dikke knuf!
goedemorgen, ananas: wat naar zeg Hoop dat je je beter voelt als je bij de fysio geweest bent! Mcgyver: klinkt wel als het begin inderdaad. Slijm, bloedverlies. hoop het voor je! Ik word straks gebeld en dan hoor ik hoe laat ik bij de gyn moet zijn. Ben benieuwd.
@Ananas, wat vervelend zeg, hoop dat de fysio iets voor je kan betekenen..... @All, hoe is het hier verder dames? Nog geen babynieuws?
Ananas: och meiske toch. ik hoop dat de fysio je straks kan helpen. dikke knuffel voor jou. Wow: ben benieuwd hoe het met je is.
@ananas, wat vervelend meid! Hoop voor je dat het na vanmiddag wat beter gaat, dit is namelijk gewoon niet te doen zo. @jojo, succes bij de gyn vandaag! @ray, fijn dat jullie uitstapje zo goed ging! @mcg, spannend!!!!!! Wie weet ben jij wel de volgende. @wow, volgens mij ben jij of nog aan het bevallen of van je kindje aan het genieten! Hier heeft het ''strippen'' dus niets uitgehaald. Vandaag ga ik maar weer eens het huis goed onderhanden nemen en het regent niet vandaag dus misschien ook eens even de deur uit met luca.
Misschien helpt het?! Als ze morgen bij de controle weer constateren dat het vruchtwater verminderd is word ik ingeleid dus... Hoop wel dat het deze keer spontaan begint, het lijkt wel alsof ik niet in staat ben om zelf weeen op te wekken
Mcg wat spannend meid. Toen ik pijnlijke harde buiken had en slijm en bloed had ik al 4 cm dus wie weet! Ananas wat erg meid. Ik hoop dat de fysio echt wat voor je kan doen... Hier gaan mijn bekken sinds de bevalling al weer een stuk beter. Hier de eerste nacht met sam gehad. Hij drinkt denk ik toch niet genoeg want hij wilde bijna elk uur drinken. Op een gegeven moment toch maar een flesje van 40ml kunstvoeding bijgegeven want wil ook niet dat hij weer geel wordt. Nu ligt hij al bijna 3 uur samen met mijn man op zijn arm te slapen. Zo een schattig gezicht.
@debby, is je melkproductie al goed op gang??? Hier net terug van de wc en heb mijn slijmprop veloren! Yeah!!!! Wie weet gaat het toch vanzelf beginnen! Let the pain begin! Weet dat het niets wil zeggen maar beter iets dan niets. Ga nu de katten eten geven want ze zijn aan het klagen! En mijn mannen maar eens wakker maken want die liggen nog steeds (!!!) te slapen
jeeeej iosola, idd hoeft niet te betekenen dat t nu gelijk begint maar t is een begin! Deb, misschien moet idd je bv nog goed op gang komen? Wel fijn dat ie nu zo lekker slaapt!
Goedemorgen meiden Ananas: fijn dat je vanmidag al terecht kan meis, hopelijk kunnen ze je van de pijn af helpen. Ene gewoon lekker klagen hoor daar zijn we voor Jojo: Al aan het bevallen meis? Bloed en slijm is een goed teken? En maak je maar niet druk of je krampen weeen zijn, dat merk je meteen. ik wist het ook weer gelijk zodra het begonnen was. Nu hopen dat al die voorweeen nog wat gedaan hebben bij je Wow: Al iets van haar bekend? Heb eigenlijk nog niet echt terug gelezen dus mis is er al bericht Afspraak: voor degene die vandaag naar de gyn/vk moeten veel succes Ego: Heb het idee dat ik weinig melk aanmaak Meestal kan Maartje het bijna niet bijbenen zoveel melk dat er uit kan, maar nu lijkt het alsof er bijna niets uit komt. Ze komt ook wat vaker maar is niet wat je gezegd onrustig ofzo. Ze ligt nu ook heerlijk wakker in de box. Durf ook nog niet goed af te kolven omdat ik dan bang ben dat ik helemaal niets meer voor haar heb Flesje drinkt ze wel maar daar verslikt ze zich elke keer mee en is ze niet tevreden ivm de zuigbehoeftes.. Zijn er andere manieren om er achter te komen hoeveel melk ik nog heb. Ik kolf na het voeden wel af met een handmatige avent kolf maar dan heb ik nog geen 10 cc uit beide borsten . Op zo'n manier kan ik ook nooit de deur uit hihi. verder 1 onwijs pijnlijk tepel auw en erg vervelend hopelijk is dat snel weer over. Net maartje heerlijk in bad gedaan ze komt dan echt helemaal tot rust. enige nadeel is dat zodra ze haar luier af heeft ze de boel onder plast . Mis een teken dat ze snel zindelijk is hihi hier nog een fototje van haar hoor even spammen soz. Ben gewoon zo trots op mijn meisje Bekijk bijlage 130809
@marjolein, ik heb bij luca nooit meer als 40 cc gekolfd dus dat wil echt niets zeggen. Misschien heeft zij gewoon de behoefte om vaker aangelegd te worden? Zolang je ziet dat ze tevreden is, genoeg plast en poept dan moet het wel ok zijn. Wat ik om mij heen heb gehoord is dat als de kindjes niet verzadigd worden met bv je dat snel genoeg merk. Anders eens een lactatiedeskundige bellen? Mooi meisje trouwens..
@ ananas, jeetje meis, succes, hoop dat je vanmiddag een stuk meer pijnvrij bent! @ Marjolein, wat een lekker meisje is Maartje!! @ Juffie, hier hetzelfde schuitje met bloeddruk! Vandaag 40 weken. Gisteren bij VK was bloeddruk te hoog. Ook vocht in handen en af en toe wat lichte hoofdpijn ( maar kan ook komen, doordat ik wat last hebt van voorhoofdsholtes) .Urine was gelukkig wel goed. Ze komen straks tussen 10:00 en 12:00 thuis mijn bloeddruk checken, hoop echt dat ie dan beter is, anders moeten we verder kijken.... Volgens mijn had de VK het erover dat als het nog te hoog is, dat een optie is dat in het ziekenhuis wordt gekeken dmv een bloedonderzoek of mijn lichaam/baby er last van heeft... Misschien is het ook wel een teken dat mijn lichaam de zwangerschap zat is? Baal er in ieder geval goed van. Eerst afgelopen 2 weken dat gezeik met 2 wortelkanaalbehandelingen, kiespijn, ergens toch nog wat stress dat het voor de bevalling weer terugkomt, want het is nog niet helemaal klaar in mijn mond en dan dit nu ook. Naja, gelukkig slaap ik nog best goed en valt het lichamelijk ongemak mee! Vanmorgen maar ff gewogen, ben ongeveer 9 kilo aangekomen, valt reuze mee, blij mee! @ wow, hoop dat jij snel de kleine in je armen hebt! En Iosola, jij ook! Sowieso alle overtijd meiden! @ Triska, spannend voor jou zeg! Of ben je er nu wat geruster op?
goedemorgen dames, Nog geen babynieuws?? wow: hoop dat je al bevallen bent of in ieder geval vooruitgang in zit. Hier@ verschrikkelijk veel last van ongesteldheids pijntjes..vanacht in de weer geweest darmen die allemaal rommelen..en dan die aambeien grr Vanmiddag met manlief en de kindjes heerlijk even naar de intratuin. plantjes kopen en mooie buxusbollen voor bij de voordeur.. kijken wat voor leuks er nog meer is verder beetje rustig aan mar doen.. nog 1 week tot datum..hoop dat t eerder mag komen..Morgen schoonmoeder jarig.. zou ook wel leuk cadeaute voor haar verjaardag zijn.. mocht t een meisje worden, word t naar haar vernoemt dus dubbel zo leuk... Alle andere dames, veel succes met de laatste loodjes.. en degene die al bevallen zijn.. probeer heerlijk te genieten.. komt vast wel goed met di tmooie weertje
marjolein, mooi meisje!!! suzannes, ai hoge bloeddruk.. kan zijn dat t binnekort begint, zker nu je 40 weken bent? Hier zeker wat geruster, straks nog een afspraak bij een andere vk, hopelijk dan een inwendig onderzoek. Voor morgen alle vrgaen enzo al opgeschreven. Ben natuurlijk bij *Eliza ook ingeleid, maar dit was met 17 weken dus das toch anders. Wil vragen of ze t weer met die pilletjes kunnen doen, dat werkte toen heel goed! Ben vooral een beetje zenuwachtig voor morgen, ook omdat we dan misschien al een datum gaan zetten..
ff gauw update: Verloskundige net geweest, bloeddruk was helaas nog hetzelfde, maar gezien mijn urine nog steeds schoon is en ik geen klachten verder heb, mag ik thuis blijven. Zaterdag komen ze weer checken, maar hoop dan eigenlijk dat bevalling dan al begonnen is ( of de kleine er al is!). zou ook kunnen zijn dat je lichaam de zwangerschap zat is en bloeddruk daarom hoger is en bevalling dan snel begint, laten we het hopen!!
Goedemorgen dames, @ananas, geeft niet je ego berichtje, hopen dat de fysio wat voor je kan doen. Want zo werkt het ook niet. @iosola, spannend meis, toch een teken dat je lichaam bezig is! @marjolein, wat een mooi meisje! @hen, nog een week he? Ik ook @suzannes, misschien toch een teken dat het bijna gaat beginnen? heb heerlijk geslapen, straks om 14.15 naar de vk. Kijken wat die te vertellen heeft.. verder geen nieuws. Af en toe wat krampen enz maar t zet niet echt door, dus zal wel niets zijn