Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hey meiden!

Hier net terug van de gyn.
    Baby heeft het nog prima naar zijn zin, hartslag was perfect en heb ook nog veel vruchtwater.
    Maar het voorwerk heeft toch iets gedaan! Heb nu 1cm(!) ontsluiting is niet veel natuurlijk maar alle begin is moeilijk denk ik dan maar;)
    Ze heeft geprobeerd om mij te strippen dus hoop dat het effect heeft...
    Verlies nu wel wat helder rood bloed dus laat ons hopen dat het wat uithaald!
    Ben het nu echt zat, deze nacht weer helemaal niks geslapen:(
    Moest de kleine er maandag nog niet zijn moet ik terug en word ik aan de monitor gelegd, daarna kijken ze dan verder maar hoop toch echt dat hij zich vandaag of morgen aankondigd!
    Bloeddruk was weer wat aan de hoge kant 135/90.

Zo nu even proberen reageren!

@Ananas: Heb met je te doen! Hoop dat je je vanmiddag al wat beter voelt! Dikke knuf!

@Iosola: Jaaaa de slijmprop verloren! Hopelijk wilt het bij jou wel zeggen dat het nu snel gebeurd!

@Suzannes: Hoop ook voor jou dat het nu snel begint!

@Marjolein: Maartje is echt een prachtig meisje! Ivm de voeding kan ik je helaas geen goede raad geven, helemaal geen ervaring.

@Mcgyver: Wil je niet ontmoedigen maar ik ben ook mijn slijmprop vorige week al een deel verloren hopelijk voor jou dat het wel wat uithaald maar hier helaas nog baby in de buik;)

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Haha heerlijk gevoel he;) ben benieuwd wie eer eerst is;)

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @jojo, is het toch niet voor niets geweest, 1 cm is toch al iets! Hopen dat het wat effect heeft het strippen
    @hen, nou ik denk jij.. hier nog geen enkel teken dat er iets aan zit te komen

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

t wordt wel weer tijd voor een beeb,
    volgens de lijst was de 14e de laatste!

5. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Mcgyver: Ik wil wel hoor maar leg dat maar eens uit aan mijn baby:D

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

@jojo, ja ik denk dat alle dames wel willen, maarja de beebs... nu al eigen willetje haha

7. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Inderdaad, zeg dat hier vaak dat hij nu al het opstandige karakter van papa heeft:p

8. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    de mijne wilt iig een diva entree maken, aangezien ze op zichzelf laat wachten...

verlies nog steeds de slijmprop maar voel natuurlijk nog niets!

@jojo, voel je al iets??

@patje20, ook ik slaap nog steeds heerlijk! Volgens mij zijn wij een van de weinige...

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @iosola, denk het wel.. het is volgens mij echt een voorrecht om nu nog goed te slapen.. vorige week was de vk ook helemaal verbaast, maar je maakt het wel spannend hoor!! Ik houd me tel bij de hand :D

10. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    @ Iosola en Patje, hier ook nog 1 die best goed slaapt! Maak aardig wat uurtjes! blij om, ik slaap nu meer dan toen ik bv. 35 weken was.

@ Mcgyver, is inderdaad weer tijd voor beebs, heel erg benieuwd!

11. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    @Iosola, Patje en Suzannes: ook hier nog doornroosje hoor..
    Ben ook zo blij dat LMS volgende week vakantie heeft zodat ik er niet om 7.30 uur uit hoef..

12. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Iosola: Heb hele lichte krampjes maar kan natuurlijk ook nog zijn door het onderzoek, bloedverlies is wel weer lichter...
    Ga mezelf maar weer niet gek zitten maken al zou ik wel erg graag hebben dat het doorzet!
    Jouw meisje houdt er in ieder geval ook de spanning wel in hoor! Word hoog tijd dat jij ook eens een babbeltje gaat doen met jullie meisje:D Al wil dat niks zeggen want ons kereltje luisterd helemaal niet, gyn heeft hem daarnet ook nog even netjes gevraagd of hij wilt komen dus hoop dat hij mischien naar haar luisterd:D:D

@Slapen: Ben helemaal jaloers op jullie goede nachten! Ik kan gewoon niet meer liggen niet op mijn linker -en niet op mijn rechterzijde mijn bekken is echt heel pijnlijk! Heel vreemd trouwen want heb hier nooit eerder klachten van gehad tijdens mijn zwangerschap...

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

sorry voor de dames die slecht slapen, maar ik slaap ook nog prima,
    oke afgelopen nachten niet ivm weeen. maar anders wel...

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou even een update van deze kant. Hele belevenis zeg een keer naar het ziekenhuis;)
    Maar alles was prima nu. Bloeddruk gezakt. Urine is op een klein spoortje eiwit na schoon.. Hartfilmpje gehad en dat was ook helemaal goed. Verder nog een echo gehad en daarop was ook alles nog prima. Nog genoeg vruchtwater, doorbloeding navelstreng goed enz.. Kleine wordt nu geschat op 3150.. Mooi gewicht dat ik zo..

15. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Zo, vriendin van mij belde net ( zij was vandaag 38 weken zwanger). Ze stond al onder strenge controle en had een ziekenhuisopname thuis, omdat haar kleintje niet goed groeide. Veel bedrust en iedere dag hartfilmpje van de baby.
    Gisteravond om 21:00 maakte ze zich toch wat zorgen, naar ziekenhuis, hartfilmpje was toch niet goed en om 0:30 is kleintje gehaald met keizersnede: slecht 2100 gram bij 38 weken zwangerschap!! Bizar! Gelukkig gaat het, naar omstandigheden, best goed met de kleine. Gelukkig maar, wat een verhaal!
    Zo zie je ook maar: altijd je gevoel volgen als je denkt dat het niet goed gaat, zo blij dat ze gisteren naar ziekenhuis zijn gegaan!

16. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Juffie, fijn zeg!!

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    jeetje idd goed naar je gevoel blijven luisteren, gelukkig gaat t naar omstandigheden goed!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    suzanne: gelukkig maar dat het allemaal goed gaat. Inderdaad luisteren naar je gevoel en je lichaam is zo belangrijk!

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

@suzannes heftig zeg, en idd altijd naar je gevoel luisteren,
    dit verhaal bevestigd het maar weer...

20. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    begin hier een beetje t vertrouwen in mn vk praktijk te verliezen hoor :( .. er zitten 3 dames bij waar ik t goed mee kan vinden, ze begrijpen me en ken hen ook al meer dan 3 jaar, vanaf de zwangerschap van mn eerste.

Gister dus een ander dan die 3 gehad en vandaag de nieuwste in t team, een jonge meid. Weer werd er moeilijk gedaan ivm een inwendig onderzoek :( , t is dat ik een beetje boos werd en erop stond(boel zit volgens haar nog potdicht, maar heb niet echt veel vertrouwen meer in dr eerlijk gezegd).

Weer hele discussie gehad over t inleiden, ze zien geen rede en vinden dat t ziekenhuis hun clienten inpikt :( en me willen paaien door de inleiding aan te bieden zodat ik een medische indactie krijg en t vergoed krijg. WTF??? Ten eerste heb ik de eerste 16 weken van de zwangerschap bij mn gyn de controles gehad, dat ik ook naar hen toe ging was op eigen initiatief. Als t ze daarom ging hadden ze me nooit overgedragen naar de vk toch?? Ik vind t echt nergens op slaan, en al helemaal niet dat ze met deze info lastig vallen!

Ik nogmaals uitgelegd, dat het vooral om de angst gaat(die gegrond is vind ik) waarom ze me een inleiding hebben aangeboden als optie, zodat ik vanaf t begin af aan t ziekenhuis beval.

Begint ze over vertrouwen in hun, blablabla :x !T gaat niet om t vertrouwen die ik in hen wel of niet heb, t gaat helemaal niet om hun.. t gaat om mij en mn angst!

Gelukkig zit volgende week 1 van de meiden die ik al wat langer ken, maar vind t echt te belachelijk voor woorden dat ze pissig zijn omdat er een client bij hen word 'weggepikt' , snap ook echt niet dat ze zo bezig zijn, ben geen fuckin' nr ofzo!!

Zooooooooooo dat lucht ff op ;) :p , sorry hoor moest er ff uit!

Deel Deze Pagina