Hoi dames, zou ik zo op het laatste nog mogen meekletsen met jullie? Ik ben nu 38.3 weken van ons 3de kindje. Vandaag heb ik accupunctuur laten doen, hopen dat het wat teweegbrengt. Succes aan degenen die nog moeten en gefeliciteerd aan de nieuwe mama's!
@minder kraamvisite, andere kijk erop... vaak denken mensen even rustig laten bijkomen, en mensen denken dat je al zoveel bezoek krijgt dat ze later komen.... en als het de 2e of 3e is heb je het al zo druk denken ze dan! lijkt me onzin, minder belangrijk ofzo! beetje duidelijk verhaal..??
McGyver, jij was diegene die wonderolie genomen had eerder deze week,toch? Ik heb het gisteren genomen en had me toch 'n spijt. Hele nacht liggen kreunen van de harde buiken (weeen?). Ik heb het vandaag maar wat vroeger genomen met een groot glas jus.
Dit kregen wij inderdaad bij Nathan ook al te horen. Mensen denken dat het de eerste dagen al druk genoeg is en je graag rustig wil bijkomen. Wij hebben zelf gewoon aangegeven als mensen belden dat ze ook wel in de kraamweek mochten komen. Graag zelfs kon de kraamhulp mooi helpen
hele dag geen internet, dus net even bijgelezen. Nog geen babynieuws zag ik. Verder geen puf om te reageren.
opa en oma kwamen hier vanmiddag op bezoek en aten mee... en onverwachts is onze kleine man ook met hen mee logeren! heerlijk,(op t feit na dat ik hem wel zal missen) kan ik morgen hele dag in bed liggen, en niks doen.... of ja bevallen vannacht of morgen is natuurlijk een beter plan...
Goedemorgen dames... wat is het hier rustig geweest goede voortekenen?? haha.. hopelijk komt er babynieuws dan vandaag!.. en hier mag tookwel komen van mij...
Goeiemorgen McGyver: dat klopt, ik had ook minder visite verwacht in de kraamweek maar daarom heb ik tegen een paar mensen gezegd dat ze wel eerder konden komen. Maar helaas zijn die ook nog niet geweest. Fijn dat de kleine man een nachtje is uit logeren.
goedemorgen! hier ook nog geen baby helaas. gisteravond had ik wel wat krampjes en harde buiken maar vannacht heerlijk geslapen en nu weer helemaal nergens last van. mcgyver: geniet van je dagje neits doen!
Goedemorgen meiden!! @kraamvisite, hier komt gelukkig een groot gedeelte al in het ziekenhuis en anders zou ik het op zich best wel lekker vinden als er niet zo heel veel kwamen. Natuurlijk is wel elk kindje speciaal, of het nou de 1e, 2e, 3e of 4e etc is. @jojo, ben benieuwd of het bij jouw is losgebarsten! @patje, misschien heb ik er over heen gelezen maar ik vraag het je gewoon nog een keer. Waarom ga jij de spatader operatief laten verwijderen? Dat ding verdwijnt toch vanzelf (tenminste hoop ik van harte)? @mcg, lekker uitslapen!!! Hier strakjes naar het ziekenhuis. Ben benieuwd of ze me gaan inleiden of nog langer laten doorlopen. Gisterenavond wel een paar weeen gehad, dacht nog even proberen slapen, en toen was alles weer verdwenen:x Het is trouwens wel volle maan he? Dus dames, als ik het niet doe (bevallen) dat dan tenminste 1 van jullie het doet!!
Ik vind het wel ok, ik zou ook best nog wel op de 22e willen wachten aangezien dat nog maar 4 daagjes zijn. Maar het idee dat het vruchtwater al verminderd is vind ik ergens stiekem toch wel een beetje angstig. Dus ik vind alles best.
en jullie plannen voor vandaag? Hier regent het vandaag gelukkig een keer niet, deze week was echt erg!
Goedemorgen meiden! Gisteren nog wel bijgelezen, maar kleine meid had hier erg last van krampen. Niet aan verder reageren toegekomen... Misschien toch maar infacol gaan halen want nu wordt het toch wel serieus erg en t zit natuurlijk nog niet op de 6 wk. top @ Iosola: hoop voor je dat ze je gaan inleiden! Zou ik ook echt eng vinden als het vruchtwater verminderd is hoor. @ Trishka: succes vandaag met het gesprek bij de gynaecoloog. Hoop dat jullie een goede beslissing kunnen maken waar jullie allemaal achter staan. En wat een achterlijke vk zeg, sorry dat ik het zeg. Wat denkt ze wel niet?! Net alsof het welzijn en dus ook de angsten van de zwangere minder belangrijk zijn dan hun financiƫle belangen... @ Jojo: Ga nou eens los joh meid! T heeft nu wel lang genoeg geduurd met voorwerk en slijmprop-verlies hoor Jammer dat jullie ventje nu al oost-indisch-doof is hihi. @ Rommelende buiken en verhoogde bloeddrukken: hoop voor jullie allemaal dat het snel mag losgaan! @ Goede service fysio: weet niet meer wie het zei, maar ik was haar idd eeuwig dankbaar! Ze zei al: "Het telt ook wie er belt, en als jij belt weet ik wel dat er echt iets aan de hand is en dat ik gewoon mijn best moet doen om plek te maken. Jij belt niet zomaar." Was toch wel weer een mooi compliment ook @ Hier: Vannacht weer kunnen slapen gelukkig! T doet echt nog wel serieus pijn en lopen gaat niet van harte, maar ik kan me in ieder geval weer redden Mijn bekken staat wel nog recht sinds de behandeling gister dus denk dat het allemaal overbelasting en napijn is wat er nog uit moet trekken. Ik hoop het maar. Plannen vandaag: Manlief is jarig, dus ik moet taart halen, dat is het enige wat ik ga doen Oja, en een nieuw matrasje laten maken in de kinderwagen. Wat een shitkwaliteit is dat matrasje zeg! Staat nu, na 4 weken, al helemaal krom! Leek me nou niet zo goed voor de ontwikkeling van de rug en het krijgen van een voorkeuspositie met het hoofdje...