Dames heb buddy nieuws van iosola! Haar vliezen zijn gebroken, en ze mag nu in het zh blijven! Heeft helaas nog geen weeen! Houd jullie uiteraard op de hoogte
ja erg he, maar wel ff heel erg lekker.. en zeker met het idee en wetende dat kleine man de tijd van zn leven heeft bij opa en oma, en dat kan ik hem nu niet bieden... dus voor beide goed!
gelijk heb je hoor, gewoon ff van genieten, mannetje zit goed bij opa en oma.. jij zit goed thuis, en straks ben je tenminste een beetje uitgerust als t begint .
Nog geen babynieuws????Zou het stilte voor de storm zijn.Ik hoop het,hier nog steeds niks..... Maar lees voor Iosola wel vordering is!!Geweldig,succes meid.
beetje zenuwachtig voor t gesprek straks... ben benieuwd wat eruit komt en of we al een datum kunnen afspreken. Heb trouwens zelf t idee dat mn bmm helemaal niet nog onrijp is, vind m vrij zacht aanvoelen en t is dat ik t niet durf maar volgens mij kan er al wel een vinger in , straks toch maar ff vragen of ze t kunnen checken.. heb niet echt heel erg vertrouwen in de vk van gister , ze kon mn bmm nauwelijks vinden en ik had m echt zo gevonden!
Zijn veel meiden die overtijd gaan valt me op zeg, wel vervelend, op een gegeven momen ben je eigenlijk maar een beetje aan t wachten grrrr.
spannend je gesprek straks.. jij voelt dus zelf ook..dacht dat ik gek was omdat ik dat wel is doe.. ze willen straks vast voor je checken, meid blijf positief! komt goed!
idd vele gaan overtijd, laten we afspreken iedereen die nu nog niet overtijd is gaat ook niet overtijd!
zelf voelen: durf ik niet. zou ook niet weten wat ik moest voelen eigenlijk mcgyver: lekker van de rust genieten. Doe ik ook hoor..
@juffie, ik heb gehele zwangerschap af en toe gevoelt en voel daarom nu ook verandering, van binnen is alles weker ( zei mijn man gister na de sex ook haha) en mn baarmoedermond is platter en lijkt wat meer open... fijn he lekker genieten van je rust...