Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Ben benieuwd of Michele misschien vandaag wel aan de beurt is!

2. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden ben ik weer.. heb n uur onder de douche gestaan. de weeen van vanmiddag zo onregelmatig hebben wat plaats gemaakt voor wat regelmatigere weeen. om de 3a4min. omdat ik wederom weer bloed verloor wat met slijm gepaard ging heeft man vk gebeld. toen kwam er iemand kijken maar ontsluiting is nog hetzelfde. dus verder nog geen vorderingen.
    de kinderen gieren ook al een tijdje om me heen waardoor ik mezelf heb opgesloten op de boven etage. maar vk raadde me aan om rustig te zijn, en in haar ogen als ik in bed zou kruipen of rustig op de bank. zou het door moeten zetten. maar in feite nog niks ernstigs. dus ben dr nog bij..

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik snap je helemaal hoor, hier hetzelfde probleem. Slaap al weken bijna niet, overdag ook niet. En ben op :(. Hopelijk maken we allebei vannacht een goeie nacht!

4. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Michele: Oh jammer! Hoop dat het toch doorzet! Weeën om de 3a4 minuten is toch best goed, nee? Hier werd ons aangeraden om bij weeën om de 5min naar het ziekenhuis te gaan dus dan zou het toch echt wel op gang moeten zijn?
    Ik duim voor jullie dat jullie deze nacht jullie kleine meid mogen knuffelen!
    Wel erg moeilijk met nog 2 mannetjes die daar rondlopen, kunnen ze niet een nachtje naar de grootouders ofzo?

5. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Lavendel: Ja laat ons hopen dat we allebei eens een goede nacht tegemoet gaan, zo een paar goede nachten zou echt al genoeg zijn hoor dan kunnen we er weer even tegen!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

@dames die slecht slapen, hopelijk slapen jullie vanacht een beetje,
    uitgerust de bevalling in gaan is wel fijn.

ik lig al heerlijk op bed.....

@michelle rustig aan doen dus en laten door ze tten je kan het......

Meiden min reactie zijn niet zo lang omdat ik het nog steeds op mijn foon moet doen ivm laptop crash..... Sorry, vandaar ook de typefouten...

7. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    hey meiden mijn vliezen zijn net gebroken loop echt leeg :( Weet eigenlijk niet wat ik nu moet doen

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

Vk of gyn bellen
    Vaak willem ze weten dat het gebroken is.....
    W isat de kleur?

9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    is het helder marjolein?? dan wachten op je weeen en even je vk op de hoogte brengen. is het groen of bruin? dan naar zh.
    en zorgen dat jou weeen doorzetten.:D wel zo gaaf voor je:D:D je word mama!!

opzich zijn die weeen ook niet slecht.. maar ben ammel bang dat t weer niks word al doen ze wel pijn. loop nu al zolang te sukkelen:(

10. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    gewoon wit

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

Heeeeel goed!

Gewoon ff bellen dan zeggen ze vanzelf wat je moet doen....

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

@michelle positief blijven!

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    tja word dr een beetje moedeloos van, en zeker als je man dan perse graag wil weten wat dat bloed inhoud.. en dat ze dan zeggen dat ze langskomen.. en dan achteraf voor jan snot langskomen. heb daar n hekel aan en voel me dan voorschut. maar ja heb nog steeds om de zoveel tijd pijn.. k zie t wel. denk dat ik dag 2 overtijd ga.

14. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Marjolein: Goed zo nu zal het wel gaan doorzetten! Jij word straks opnieuw mama!!! Zou toch ook even je vk bellen dan is die alvast op de hoogte.
    Heb je al weeën?

@Michele: Het gaat vast bij jou ook doorzetten hoor! Heb er zo'n goed gevoel bij!
    Niet te druk over maken en laat het maar allemaal op je afkomen komt vast goed!

15. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ michele,succes.
    Wie weet doet t wel gewoon wat.
    In t zkh zeiden ze toen,we kijken/voelen ff,dan weet je ook voor jezelf of t wat doet en kun je soms ook beter relativeren of moed houden!

@marjolein,jij ook succes.
    Binnen 48u moesten toen bij mij de weeen op gang komen en anders zou ik ingeleid worden (bij tijn)
    Neem aan dat je iets van belinstr. Hebt gekregen?

@ slecht slapende dames,succes met de laatste loodjes.
    Sliep met tijn ook amper,als je gaat.bevallen krijg je zoveel adrenaline dat je htet kunt.
    Maar er fit aan beginnen is natuurlijk wel zo prettig.

Paracetamol kan gewoon,gebruikte ivm bekkenpijn 4xdgs op advies van gyn en vk.

Fijne avond.en.goedenacht voor.iedereen,lees tijdens de nachtvoeding weer bij.

16. PerfectDay

15 okt 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, Marjolein, hopen dat je vannacht gaat bevallen!

Michele, ik denk dat jij ook morgen gaat bevallen.. Nog ff.. Ik heb toch gezegd t/m woe. :D

Ik wil oooook :D

17. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, wat houden jullie lekker het tempo erin. Dit leest beter dan een Nicci French ;) met wederom een heerlijke cliff-hanger voor de nacht door Michele en Marjolein. Mogen we ons dan morgen eindelijk forum-tante noemen??? Als je nog geen slaapproblemen hebt, zou je ze bijna krijgen, je blijft het forum checken. En ik blijf heel hard voor jullie duimen!!

Wat vreselijk stoer!! Die van mij, kleine Pluutje jr/ 6 weken ouder dan die van jou, kan ook heel goed lopen, wat dan weer tenkoste gaat van het luistervermogen. Ik vrees dat als onze kleine man zich buggyloos mag voortbewegen in Artis wij, nog voordat we de meneer die een stukje van je kaartje afscheurt hebben bereikt, een speciale omroep hebben gescoort : '...of de papa of mama van kleine Kijkie Brrrtoetoe (Kijk, boterham, meer "zegt" hij nog niet), Kijkie Brrtoetoe willen ophalen bij de hoofdkassa' ;)

Wat een hoop kindjes ziek, hier: o.a broertje Champy, Sjalleke jr, Jes volgens mij ook in en uit de lappenmand en dan de allerkleinste van Ananas en Dani, etc. Zo zielig! Die van mij zei vorige week 1x "hoest" en heeft daarmee officieel het stokje overgedragen aan zijn mama :(

Ik ben daarom stiekum wel een beetje jaloers op de vk van sommige van jullie, die met een slaapalternatief komen. Die van mij kwam vandaag met het advies: beter deze week nog even niet bevallen... :$ Nee, ben d'r al niet eens meer mee bezig: ik krijg de weeen, vrees ik, niet eens weggehoest op het ritme van Altijd is Kortjakje ziek :(
    Dus voor de andere dames die ook niet kunnen slapen: dit is zo slopend. Wat kunnen we nog doen??

Zo, nu weer even bij lezen, wat ik zie in mijn ooghoeken dat er ineens positieve veranderingen zijn bij Marjolein: zet em op, meid

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou marjolein nu gaat het echt beginnen!
    succes meid en inderdaad bellen!

michele komop meid het zal echt vanavond wel door gaan zetten...

mijn man is nu sushi gaan halen omdat ik daar zoooooo een trek in had.... wat een schat he?

19. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Hup Michelle, zet hem op!!!

20. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Marjolein, heb je al gebeld? Kan je beter nu doen dan wanneer je vk ook bedtijd heeft. Weet ze vast dat ze op tijd naar bed moet.:p
    Ik neem aan dat je kindje al wel was ingedaald? Anders moet je namelijk gaan liggen!

Zet hem op Marjolein!!:)

Deel Deze Pagina