whaha, dan zeg ik patje OPSCHIETEN DAN! haha op dit moment alleen slijm en geen vocht, dus w.s. loos alarm twijfel alleen of ik vk niet ff op hoogte moet brengen
Ik doe mijn best!!! Lastig he als je niet weet wat het is. misschien voor de zekerheid toch even bellen?
Even bijgelezen, net op de dag dat ik buddynieuws moest plaatsen lag bij ons internet eruit. Maar het doet het weer, dus een volgend berichtje van Trishka kan ik snel plaatsen. Ik heb trouwens nog niets gehoord, ik hoop voor haar dat het opschiet. @Iosola en Juul, gefeliciteerd met jullie kleintjes! Verder heb ik mooie bevallingsverhalen gelezen en hele mooie fotootjes gezien. Oh ja, en ik sluit me aan bij andere nieuwbakken moeders, ik wil wel meer schrijven, maar ik kom er niet aan toe.
Dank je wel! Jij ook van harte gefeliciteerd! Mooi meisje heb je! Ik heb dat jurkje ook! Maar ze heeft het nog niet aangehad! Staat leuk! Dank je wel!! En natuurlijk voor alle moeders: van harte gefeliciteerd! Veel succes en plezier de komende tijd met jullie kleine wondertjes! En voor de aankomende moeders: Heel veel succes met de laatste loodjes! Sterkte voor de bevalling!
Trishka: you go girl Juffie: spannend zeg! Michele: leuke foto Liedjepiedje: gefeliciteerd met de geboorte van Zara Daarstraks met tranen in de ogen afscheid genomen van de kraamhulp. Nu is het wel erg definitief. Dit was mijn laatste kraamweek OOIT snik snik. Heel raar allemaal.
ja dat heb ik ook, ik denk dan wat is veel. als ik even zit, voel k t beetje lopen, heb gewoon maandverband in gedaan vind t vies, en iedere keer schone broek, hou k niets over.. maar als ik dan naar wc ga dan echt hele balle zeg mar.. lkkr onsmakelijk mar goed...t is vooral wittig.. ff aankijke mar..
blondi heette ze toevallig saskia? had dr ook zo'n moeite mee toen ze ging maar had ook n hele lieve. hier komt t nooit meer terug best raar dan.. idd dit jurkje kreeg k toen ik zwanger was en net wist dat we een meisje kregen.komt idd vd hema en hebben ze ook in grijs met paars geloof ik.
mcg: he jammer dat alles weer gewoon in blondie: lijkt me ook raar inderdaad.. vond zowiezo de laatste dag van de kraamhulp best lastig. Hier bij Nathan ook een traantje gelaten.. all: hier wel wat gerommel. Harde buiken worden wat gevoeliger maar kan het nog geen weeen noemen en ze komen ook nog niet zo vaak. ben benieuwd wanneer het door gaat zetten. Kan natuurlijk ook nog wel een paar dagen duren (of 2 weken)
Zou wel s wille wete waar we aan toe zijn... geloof echt dak de datum voorbij ga.. dan voel je niets.. en dan zit je dagen met buikpijn en allerlei ander gerommel.. wou dat t eens door zet.. mar heb dr een hard hoofd in.. begin t goed zat te worden. straks word t nog maart......
Ben er ook bang voor dat het maart gaat worden.. de controle afspraak staat al voor mij :O... kwam ff kijken of er al babynieuws was, of nieuws van trishka.. maar nog niet dus.. we wachten af..
ik ga ff lekker in een heet bad, en dan in bed boer zoekt vrouw kijken en lekker kletsen hier...mits er iemand is haha...
ja dat is niet leuk. was blij dat t gister niet is gekomen, mn schoonmoeder was jarig.. mar goed.. begint echt zat te worden, kan geen kant uit, ben sago voor mn andere kids, kan niet veel met ze doen. niet lekker op de grond duplo bouwen en zulke dinge, dat missen ze echt wel dat je minder aandacht krijgen, en zelf krijg je zo langzamerhand overal last van dat je dnek van zal t en steeds weer tegen valt.. grrrr... moet nog even geduld heben maar is zo moeilijk... maar jij moet eerst nog hoor! mijn datum moet zelfs nog komen!
meiden we gaan niet voor maart hoor!! Duurt gelukkig ook nog even voor het maart is. Mcg: geniet van je bad. Ik denk dat ik bzv ook in bed kijk want man vindt er niets aan..
Haha ik ben er vanaaf nog wel. mar ga zo ff eraf. manlief komt zo thuis dan ff koffie doen, dan nog wat rommele en maybe ok ff douche dus word al gauw denk ik zo rond uur of 10 11