Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

@triscka wat een mooi ventje zeg!!

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @trishka, mooi knulletje hoor, ga nu ff je verhaal lezen :p
    @mcg, ik had het er met schoonmoeder net over, die zei ook al leg de situatie uit en vraag of ze wat kunnen doen qua strippen oid..
    @patje, kan je niet onder de douche gaan ofzo? Misschien dat het dan doorzet?

Nou nog meer klote nieuws, de opa van mn man ligt in het zh.. heeft een gebroken heup. Word vanavond nog geopereerd

3. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Fijn dat alles goed is!! En wat een mooi ventje!!!
    Geniet er maar lekker van!!

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @patje20, ach jee, dat meen je niet! Hopelijk slaagd de operatie.

Tja, onde de douche, nee denk niet dat het helpt. Ik lig nu lekker op de bank, ga op tijd naar bed en dan zien we wel weer morgenvroeg.

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

tjee t zit jullie mee...
    ik zou morgen de vk bellen en de situatie voorleggen!

6. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Patje20: jeetje jouw opa en die van je man, dat kan je er allemaal nog wel fijn bij hebben zo op het einde van je zwangerschap. Sterkte, meid!!
    Hopelijk is bij jou je baarmoedermond ook voldoende verstreken en dat ze je kunnen en willen strippen.

Wel veel meiden die hier zijn gestript, inclusief ik zei de gek!

@Trishka: wat een guitig koppie, nu al!! Zie hem stiekum lachen, die ligt snode plannen te bedenken voor strakjes :D. En ook zo'n heerlijk modieus mutsje van het ziekenhuis. Succes en geniet van dit kleine ventje!!
    Toch wel beetje een heftige bevalling, hoor! Petje af! Maar gelukkig las ik geen enge dingen als tekorte navelstrengen, etc. Dus dat is goed gegaan. En dat persen, dat kan je beter ook niet te lang over doen, daar wordt men in het ziekenhuis heel nerveus van, dan willen ze op een gegeven moment gaan knippen, pompen en trekken. :)
    Trouwens Aaron spreek je het uit op z'n engels of op z'n hollands?

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

oke dames, t rommelt hier behoorlijk....

8. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    spannend mcg

thris mooi kereltje heb je zeg :) geniet lekker van je kraamtijd

9. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Super!!! Laat het flink door rommelen en dan hebben we morgen? een klein McGyvertje voor op de lijst!!! Ik hoop het, hoor :D

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @mcgyver: oh spannend! Ga voor je duimen dat het nu door gaat zetten.

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Patje20: Wat een rotnieuws zo! Heel veel sterkte meid!

Trishka: Wat een lieffie! En opzich nette bevalling toch?

Mcg: Lekkere wonderolie dus! Hahaha succes!

Hier rustig, heb ook alles maar weer eens geboend ( alsof het nog niet grondig en vaak genoeg gedaan is...) dus ben gebroken haha! Zo mijn bedje opzoeken en morgen de vk maar weer eens opzoeken... Truste!

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @champy, weltrusten!!

Ik ga ook zo naar mijn bedje maar of slapen wat wordt vannacht.....Pim ligt nog steeds te jammeren en dat al vanaf 19.00. Misschien maar even sinaspril erin als ik hem zo weer hoor.

13. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    haha mcg goei spul die wonderolie:p

wie weet zet t dan toch door...

@hier.. bbehoorlijk rugpijn.. als ik op sta kan ik maar amper lopen.. wat is dat nu in hemels naam.. pff morgen controle. dan gelijk maar even vragen wat dit kan zijn. hoop eigenlijk dat t niet meer hoeft dat t vanacht ofoz nog komt:p..
    waarschijnlijk gewoon de botten die weker worden.. mar wat is dat ***zeg...of zou t van de nesteldrang zijn;) vandaag heel t huissie op zn kop gehad..

Hoop dat t niet te lang meer hoef te duren. zoontje kwam 2 dagen te vroeg, dus stiekem hoop ik nu t zelfde:D

14. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    rustig verder hier.. nog dames wakker???

15. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Nog wel, maar ga nu de laptop uit zetten en naar bed!

Weltrusten allemaal!!

16. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jep! ben nog even aan het kolven en zometeen nog even een flesje in mijn dochter stoppen en dan ga ik ook naar bed.

Jij bent zeker helemaal hyper van je schoonmaakactie van vandaag. Niet te lang blijven zitten hoor, als je al last hebt van je rug. Zitten kan dan ook nog belastend zijn. Dat voel je wel als je opstaat.

Oja, en ik ging ook nog even duimen voor Suzannes voor een goede uitslag morgen!

17. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Dan ga ik zo maar eens mn bedje op zoeken..
    trouwens k denk dat k mannetje even vraag frikandel speciaal te halen bij de cafetaria hier om de hoek:p haha.. heb zo'n eet lust...vooral frikandelle speciaal:p...

dames welterusten.. hopelijk lukt t een beetje.. en spreek jullie morge weer.. mocht de baby nie komen zowiezo:p

18. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo!! Hahaha, heb medelij met de vk als vannacht de baby komt: tik effe lekker een frikandel met uitjes weg...:D Weltrusten, Hen30sep! Hoop je morgen niet te spreken, dan is er een vk vergast en mogen wij de lijst weer aanpassen;)

19. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Hahaha ik hoop het ook:p...verlostkundige hebbe wij niet;) maar de huisarts zal dr nie blij mee wezen idd als hij vergast word:p haha... mannetje is al weg;) dus kan nu niet meer terug......kzou ook neit willen hihi...truste

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

vk is geweest, mmoest half uur douchen, zakte wat af, inwendig onderzoek, 1 cm ontsluiting en bloedverlies, nu lekker naar bed en kijken wat de nacht brengt...
    tis vast weer voorwerk...

Deel Deze Pagina