haha pluutje wat grappig geschreven Mijn dochter wil bijna niet meer in de wagen. Dan gaat ze op een gegeven moment huilen. En ze luistert ook slecht hoor maar papa rent er wel achter aan. Heb jij een duowagen gekocht dan voor straks?
Michelle: bij jou gaat het echt wel beginnen vannacht hoor! Marjolein: inderdaad de vk nog even bellen. Mij werd gezegd dat tot een uur of 21.00 's avonds ik de vk even op de hoogte moest brengen als het vruchtwater helder is. Anders gewoon pas bellen als de weeen echt regelmatig komen. Zal nu niet zo heel lang meer duren lijkt me! Succes! Debby: lief zeg.. Geniet van de sushi. All: slaap lekker. Hoop dat jullie allemaal een lekkere nacht mogen maken.
@ Marjolein: als je vliezen breken, is meestal een heel gunstig teken en zetten vaak de weeen ook goed door!! Het kan nu ineens snel gaan. Ik hoop dan ook nu op een snelle en "ontspannen" bevalling voor je en je man en geen slopende marathon. En dat zelfde geldt natuurlijk voor jou, Michele!!
Mijn bevalling begon ook met gebruiken vliezen om 18 uur en om 24 uur begonnen de weeën en om 9 uur bevallen Ben benieuwd hoe het nu gaat beginnen...
pluutje das ook een manier mcg heb je geen desktop ergens nog in huis ben je al terug gegaan met je laptop? Niet toevallig met credit card betaald want dan is ie zeker verzekerd...?
marjolein, alvast heel veel succes, als t goed is heb je dan nu binnen 24 uur je kleine .. Michelle, hoop dat bij jou ook snel de boel vordert, ween om de 3 a 4 minuten geeft toch wel aan dat t op gang is gekomen hoor, nu de ontsluiting en vliezen breken nog.. spannend meiden!
@ Michele en Marjolein.. ik hou het forum in de gaten spannend het zet vast door! ontzettend veel succes en zet em op jullie kunnen het!! @Waiting mommie ik zat te lezen met tranen in m`n ogen en een brok in m`n keel.. jee wat heftig maar ook zo mooi een positive test en uitgerekend op de geb datum van Joel* Probeer er van te genieten! ook al is dat moeilijk.. Liefs, Dani
Ja op zolder staat pc, maar das niet handig met bram.... Ja geen garantie, laten maken is net zp duur als nieuwe.... Manlief gaat kijken of hij zelf scherm kan vervangen en anders nieuwe
@marjolein& michelle, succes vanacht!! Hopelijk morgen babynieuws!!! @pluutje, leuk geschreven je berichtje!!! Ga lekker op de bank relaxen... Kom morgen weer langs
balen mcg... anders tijdelijk de desktop beneden zetten Die samsung foon is mooi he, mijn vader heeft hem ook. Ik heb nog meer dan een jaar abbo maar anders had ik hem ook genomen.
Sorry dames, ik pak even een ego-momentje voor mijzelf: Heb de huisarts vandaag gevraagd om iets voor te schrijven voor de zere keel (kan niet slikken), het vele hoesten (ik ben kapot) en de stem die inmiddels al 5 dagen weg is. Mocht vanmiddag een potje ophalen met een hele hoop pillen: een antroposofisch geneesmiddel... dat zegt mij natuurlijk helemaal niks. Ik heb zojuist even gegoogled: Antroposofische geneesmiddelen = Wie ziek is wil graag beter worden, zo nodig met hulp van geneesmiddelen. Bij ernstige klachten verlang je soms zelfs naar een pil die alle pijn of ongemak onmiddellijk wegneemt (jajaja!!!). Snelle symptoombestrijders zul je in de antroposofische medicijnkast echter niet vinden. (Huh??) Antroposofische geneesmiddelen onderdrukken geen symptomen maar helpen je om 'goed ziek' te zijn. (Nah, lekker dan!!)Als je een ziekte goed doormaakt, dan vindt er een proces van genezing plaats en antroposofische geneesmiddelen helpen je bij dit proces. En na afloop voel je je werkelijk beter. (Wanneer? Half april??) ... Daarnaast roept meneer Pluutje nu al 5 dagen lang: zere keel = ijswater drinken, veel ijswater drinken! Maar wat meneer Pluutje daarbij vergeet is dat veel hoesten in combinatie met het ijswater en een happerend, zeg gerust, lekkend afwateringssysteem zorgt voor hele volle wasmachines... Neemt dan helemaal niemand mij serieus?? Ik druip af en ga me maar eens aanmelden bij de mei moeders, want dit gaat het voorlopig niet worden. Zo! Klaar! Einde ego-momentje!
@michelle, weeen om de 3/4 min. is netjes toch?? Nogmaals succes, je kunt het. Het gaat nu vast niet lang meer duren. @Marjolein, wow je vliezen gebroken en mooi helder. Een goed begin, voor jou gaat het nu echt beginnen. Succes en ook jij kunt het!!!!!
@Pluutje: Gelukkig heb je je gevoel voor humor nog Lig helemaal in een deuk achter mijn laptopje.. Goed dat sjalleke-man even boven achter de pc zit want die zou zich afvragen waarom ik zo zit te grinniken Sjalleke jr slaapt al sinds 16 uur dus nu maar hopen dat ze de nacht verder vol maakt... Moeten morgen ook nog naar de tandarts en als ik ergens een hekel aan heb...... M&M zet hem op vannacht.. we willen babynieuws morgen!!
marjolein en michelle, heeeeeell veel succes vanavond/vannacht dames! Ze gaan echt komen nu! @pluutje, moest best lachen om je berichtje. Kan je je ha niet bellen en vragen of ie je de volgende keer niet iets serieuzers kan voorschrijven ipv deze onzin?