MCG@ van harte gefeliciteerd met jullie dochter... Hier verder nog rustig....we gaan gewoon dik de 40 wk voorbij
Breekt weer in! Mcgyver heeft twee keer curettage gehad want verloor veel bloed, in totaal 3 liter. Ook nieuw bloed gekregen. Nu ballon in baarmoeder om bloeden tegen te gaan, straks kokken ze weer verder. Met Lisa gaat het goed, heeft goed aan de borst gedronken. Breekt uit
@mcg, heftig zeg!! vk had niet veel nieuws, hebben besloten, man en ik, om toch te wachten en de natuur zn gang te laten gaan... met baby gaat t goed nog steeds, we moeten nu afwachten
@mcg heftig idd.. maar alles komt goed @ patje ik vind altijd het beste als de natuur zijn eigen werk kan doen. Maar wat niet is is niet. Ik hoop ook echt dat ik ga bevallen voor eind deze week. wil liever niet worden ingeleid.. maarja
@McGyver: getsie!! Dit is even niet zo leuk! Fijn dat Lisa het zo goed doet, nu jij nog snel uit de lappenmand!
ik wil dat mijn meisje komt!! waaah..wordt steeds ongeduldiger en heb het gevoel dat ze er over 100 jaar nog niet is..pfff. sorry moest ff klagen..
mcg heeft een placenta curretage gehad en heeft 3 liter bloed verloren. Gaat nog niet zo heel geweldig dus...
Ach jee, mcg, strkte ermee! Thx voor t doorgeven. @ Niki, tsja, je hebt het vaak niet zelf in de hand, zoals eerder gezegd, het kan zo ineens vanmiddag beginnen. Met tijn werd ik s nachts ineens wakker met gebroken vliezen, had daarvoor niets geen klachten of tekenen. Weeen duurden even (24u) maar ben gewoon lekker gaan slapen en werd ineens wakker met buikpijn. Geen pijl op te trekken dus. @ Veroniqua & Patje, succes met wachten, hopelijk hebben jullie wat afleiding. @ de rest, jullie ook succes met echt de laatste loodjes. @ siep, haha, goed man. Joep dronk de eerste weken moeilijk, weinig etc. maar is nu ook een inhaalslag aan het maken. Van 90cc+3 naar 120+4 ging ineens heel snel, de flessen waren ineens ook heel snel leeg. En nu komt hij nog soms s nachts alweer na 3 uur ofzo, we mogen voor de nacht een iets grotere fles geven.
@veronique, we hadden het in overweging vanwege mn opa.. @niki, ik weet hoe je je voelt meid.. ben bang dat t hier nog wel ff kan duren.. met mn opa gaat het alweer wat beter gelukkig, maar het is nog steeds afwachten helaas.. gisteravond had ie mn moeder nog opgebeld om te zeggen dat ze zich geen zorgen hoefte te maken en dat ie later wel ff wat stoofperen en pudding ging eten
@McG. Aller eerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Hoop dat je zelf ook snel weer op de been bent zodat jullie lekker kunnen genieten! neem vooral je rust samen. Liefs
Ik wil ook bevallen ipv de badkamer van boven tot beneden een GROTE beurt geven... Waarom doen vrouwen zo raar als ze bijna 40 weken zwanger zijn???? Nu even rustpauze ingelast voordat ik aan de andere helft begin.. Misschien is een boterhammetje eten ook wel een goed plan McG: balen van de placenta Ik hoop dat je snel opknapt en kunt gaan genieten van je meisje!
McGyver, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lisa! Hopelijk knap je zelf ook snel weer op zodat je kunt genieten van je kraamtijd.
Wacht maar tot ze er is, poets je nog steeds! Bevallen is slecht een kleine sabbatical van het betere poetswerk!!! Hier maken de hormonen ook nog steeds de (schoonmaak)dienst uit. ... Dit gaat echt vreselijk verkeerde verwachtingen scheppen in onze relatie, want hier is het badkamertje alweer schoon, wasje hangt buiten, dekbedjes geklopt en ik ga zo aan mijn strijkwerk beginnen. Maar eerst koekjes bakken... Volgens mij ben ik weer zwanger
Erg he die hormonen... t word hier ook tijd dat beeb je zich metld.. zit er zo op te wachten.. ook omdat ons zoontje 2 dgn te vroeg kwam en ons dochtertje 1 dan verwacht je toch sneller dat t eerder komt.. maar ben bang dat ik nu overtijd ga.. ach vroegere geboortes wil niet zegegn altijd eerder dan de datum natuulrijk..
ik ben het wachten ook zat hoop dat onze baby snel komt anders dan word t dadelijk nog een maart6 kindje whahaha suc6 hen
Net terug uit het ziekenhuis. Wel raar, mijn eerste uitstapje na de bevalling en dan moest ik naar het ziekenhuis. Werd er een beetje emotioneel van. Rodey moest naar de KNO arts. Hij heeft inderdaad weer vocht in zijn oortjes en dus krijgt hij 17 maart weer nieuwe buisjes. En toen moest ik met Rodey ook nog op gesprek bij de anestesist. Nou van die anestesist heb ik mijn buik nog vol (Omdat ze vorige week geen tijd hadden hihi) Maar alles was ok en dus hebben we groen licht voor de ingreep. McGYver: oh nee zeg, en ik vroeg nog of je veel bloed verloren was. Wat een drama zeg. Dikke knuffel voor jou en ik hoop dat je voorspoedig herstelt. Rins en Siep: wel fijn te lezen dat jullie kindjes ook niet zo geweldig dronken in het begin. Regan drinkt nu ook heel moeizaam maar dan heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Patje: sterkte met je opa, dikke knuffel voor jou Sjalleke: gekkie. Niet te fanatiek aan de poets he