@veronique, dat klinkt als een fijne bevalling!!! Maar wat lekker dat je naar huis mocht, dat mag hier in het zh niet, je mag pas naar huis als je kraamhulp hebt.
Ik had 2 jaar geleden wat gekocht bij de H&M en bij een speciale winkel, maar oei dat was prijzig. Ik redde me ook redèlijk met de gewone shirts moet ik zeggen, koop je een bv hemdje en dan kun je gewoon je shirt omhoog doen en zit je niet met een blote buik/rug.
Hier is verder alles rustig helaas. Gisteravond naar een 25 jarig huwelijksfeest geweest, was erg gezllig en lekker om er even tussenuit te zijn. Mijn zus is vandaag jarig maar denk niet dat ze een mooi cadeau krijgt..... Nu hopen dat morgen het strippen goed gaat lukken. Zou het nog febr worden of maart???
goedemorgen dames! hier nog geen beeb.. kan bijna niet meer wachten. morgen gelukkig weer strippen om half 2.
als je dan thuis komt. bel je meteen de kraamhulp.. die komen hier ook het snachts... 10 minuten nadat ik thuis was. was eer ook al kraamhulp... En die is nu boven aan het poetsen
Ik doe het echt helemaal op verzoek, kortste is 1,5 uur denk ik. Maar soms blijkt ze gewoon niet verzadigd na een voeding en drinkt ze na een half uur nog wat slokjes, maar dat tel ik dan gewoon nog bij de vorige voeding.
thanx en maak je haar wakker als het echt te lang duurt? zo ik lig met ijs tussen mn billen, fijn..aardbeien..onee aambeien haha @smartie, ze kan zeker zoveel huilen door de zware bevalling, kan ze best last van hebben!!! heeft ff tijd nodig..
Goedemorgen meiden, flink wat kindjes die aardig hebben doorgeslapen!! @smartie, heb je verhaal gelezen, heel heftig. Gelukkig gaat het nu weer wat beter met je @patje, nou we gaan maar voor maart toch? @niki, hoe ist bij jou, nog niets?? ben echt strontverkouden.. dit is echt niets. kleine heb er ook nog geen zin in. gisteren is ie gedraaid, hij lijkt nu meer in het midden te liggen ofzo.. maar zo voel ik hem wel minder..
het heeft even geduurd voor ik weer een beetje op aarde terug was maar wilde even laten weten dat ik vorige week donderdagochtend vroeg bevallen ben van een zo verschrikkelijk mooi meisje...wat een verrassing!!! Bevalling was pittig naar zou het zo weer doen!! Iedereen die inmiddels is bevallen; gefeliciteerd!!
meiden ff advies nodig, de kleine is gedraaid, maar voel hem nu stukken minder als daarvoor.. wat moet ik doen, bellen of wachten tot morgen edit, hij heeft alweer iets bewogen.. ik wacht nog ff af
Dat is eigenlijk nog nooit voorgekomen (helaas ), langste is zo ongeveer 4,5 uur. Mocht ze er overdag te lang tussen laten, dan maak ik haar wel wakker, maar 's nachts niet.
@patje20: ik heb het gevoel dat wij gelijk lopen.. Ook hier het gevoel dat ik de beeb minder voel, zou dit de rust zijn voor de bevalling en zou ik toch niet over tijd gaan? Maar wat betreft bellen vind ik het heel moeilijk om je te adviseren, ik word nog niet zenuwachtig nu ik nog regelmatig gerommel voel. En anders por ik haar wel wakker En mijn borsten beginnen weer zeer te doen na lange tijd in rustig vaarwater gezeten te hebben, signaal? Ik weet het ook niet meer..
dank je, ikganu ook over op volldeig verzoek, ik voedde eerst om de 3uur ivm op gang brangen en de stuwing, maar dat gaat nu goed... @wow, gefeliciteerd,mooie naam!!!
goeiemorgen meiden, wat hebben jullie allemaal lekker geslapen zeg ! Hier juist t tegenover gestelde, meneer heeft me toch een partij last van spuitluiers en wil darna ook niet echt slapen, ook niet als ik een beetje voeding geef... Die heeft dus t eerste deel van de nacht gespookt, totdat ik m bij me op mn borst liet slapen.. Wist niet dat t zo erg kon zijn bij flesvoeding, hopelijk is zn ontlasting snel weer een beetje normaal. Verder is Jeesey ook nog eens ziek, werd gisteravond al 2 keer wakker en vanacht huilde ie opeens heel hard, toen ik m vroeg wat er was leunde ie naar me toe en kwam er een hele straal uit zn mond, arm jochie... Daarna heeft ie gelukkig wel doorgeslapen, maar vanmorgen na wat melk gaf ie weer over dus heb m maar ff op water gezet.. en een paramolletje tegen de koorts.. Gaat dus goed in huize trishka . Vandaag was de laatste dag kraamzorg, was wel ff raar om gedag te zeggen hoor. Nou ik ga maar weer ff bij jes op de bank liggen, kijken of ie nog wat wilt eten ofzo..
@sjalleke, ja denk t ook!! we gaan aardig gelijk op qua kwaaltjes.. dus hoop voor jou dat je niet overtijd gaat... vind t namelijk 3x niks nou ik heb een gedeelte slijmprop verloren volgens mij... bah t ziet eruit als snot ofzo
@wow, gefeliciteerd met jullie dochter!!! @all, ben weer een beetje blij met het geval overtijd lopen....waarom?? Omdat we nu iig zeker onze kraamhulp krijgen die we bij de eerste twee ook hebben gehad!! Echt super leuk!! Vorige week had ze vakantie dus het komt helemaal mooi uit wat dat betreft!
Als ik nu gewoon 2 weken over tijd ga hoef ik geen vakantie op te nemen om de wendagen op het KDV te regelen Da's dan wel weer een voordeeltje En verder voel ik me over het algemeen nog prima dus ook wat dat betreft nog niet echt reden tot bevallen.. Maar ben gewoon nieuwsgierig, wil nu wel eens weten wat er in mijn buik zit @Trish: he bah, nooit leuk zo'n ziekenboeg