Fijn dat het nu afgesloten is. Ik vind Francois wel erg grappig, ik zou het helemaal niet erg vinden als hij de bevalling zou doen.
michele mooi hoor! Had ik jullie gisteren verteld dat mijn man een kraamvisite zelf had gedaan en dat ik was blijven slapen omdat ik zo een koppijn had? Nou die vrienden vonden dat blijkbaar toch niet zo leuk. Ik dacht dat ze het wel zouden begrijpen maar helaas. Ik voel me er nu wel rot om. Kleine man drinkt hier s nachts niet zo goed. Soms denk ik dat het dan te snel gaat voor hem want hij wordt dan heel boos. Vervolgens wil hij elk uur eten. Begint me nu wel een beetje op te breken...
@deb als het kraambezoek het niet begrijpt is dat hun probleem! als ik jou was geweest had ik ze zelfs afgezegd!!! dus jij MAG JE NIET schuldig voelen!!!!!!!! voor de nacht, masseer de ergste druk er af voor je sam aanlegt! wie weet helpt t! hier wel.
mcg die vrienden wonen wel erg ver, 2 uur rijden en ik wilde ze wel afzeggen maar toen waren ze waarschijnlijk al onderweg. En ik snap het wel want ze rijden erg ver om ons te zien...
@deb, maar dan nog....voel je niet schuldig! ze zouden het moeten begrijpen. hebben ze ook niet ff snel boven gedag gezegd?
Wow: gefeliciteerd met jullie dochter Lily Rose Michelle: wow wat een mooie vloer zeg! Debby: daar hoef je je toch niet rot om te voelen. Als jij je niet lekker voelt kun jij toch niks aan doen. Mogen ze ook wel begrip voor hebben vind ik. Balen dat je nachten zo ritmeloos zijn, dat breekt zeker op.
mcg ja ik ga het proberen... ik ga sam zometeen probereen een flesje kunstvoeding te geven en kijken of hij dan nog zo onrustig is. Ik heb het idee dat ik s avonds en s nachts te weinig binnen krijgt dus dan zou ik moeten kolven. Als ie het goed doet op de kunstvoeding ga ik eens verder kijken wat ik ga doen. Ben wel bang voor stuwing straks
zonde meis, ik zou nog ff volhouden, hoe vaker hij komt hoe meer melk er uiteindelijk komt, gewon vaak aanleggen
Debby, niet schuldig voelen. Zij hadden toch ook kunnen aangeven dat ze je boven even kwamen begroeten? Leg het gewoon aan ze uit.
Even ego: wij hebben hier echt een enorme rotnacht achter de rug....:x De borstvoeding was echt goed op gang. Lynn dronk goed (en gulzig ) en ik voelde duidelijk een volle borst voor de voeding en een soepele borst na de voeding. Nu was ze om 23.30 uur nog geweest, en om 01.45 uur kwam ze weer voor de volgende voeding. Maar ik kreeg haar niet goed aangelegd. Het was echt een gevecht, ze wilde de tepel niet goed pakken, liet hem snel los, slikte niet, oftewel steeds stechelen. Dan ging ze ook nog met haar handjes in de weg zitten. Zucht. Ze had wel echt hongen en mijn borsten voelde ook echt leeg. Beide kanten geprobeerd, maar niks. We waren zo al een uur bezig! Toen maar de kolf gepakt. Gister gekocht, maar nog niet geprobeerd. Dus met een krijsende baby naast me zitten kolven. Totaal opbrengst van beide borsten: 30 ml. Niet echt veel dus, maar beter dan niks. Verwamd in flessenwarmer. Lynn de fles gegeven, maar ze begreep het niet. Ze heeft natuurlijk nooit eerder een fles gehad, maar ze meost er niks van hebben. En 30 ml is maar weinig, en eigenlijk moet de speen helemaal vol zijn. Nog over gegoten voor cupfeeding, ook niet gelukt, fingerfeeding neit. Frustraties alom dus. En Lynn maar krijsen van de honger. Zelf zat ik ondertussen ook mee te huilen, omdat ik niet genoeg voeding had, omdat Lynn honger had, etc. Gebeld met de kraamzorg (zij hebben 24 uur advieslijn). Hun advies: tja, ik denk dat ze uiteindelijk de fles wel pakt.... DAAR HEB JE TOCH NIKS AAN! huisartsenpost gebeld voor advies: toch flesvoeding proberen. Als de fles vol zit, zal het hopelijk wel lukken. Dus midden in de nacht naar dienstapotheek. Pakje gehaald, thuis aangemaakt, en gelukkig.... Ze dronk goed!! Ze heeft nu 60 ml op van de 90. Daarna was ze uitgeput en nu ligt ze lekker te slapen. Wat een drama zeg als je kindje huilt van de honger en je krijgt het niet opgelost. Gelukkig nu even kort wel opgelost. Ik hoop dat ze nu wat langer slaapt (schijnt bij FV te zijn toch?) en dan morgenvroeg de lactatiekundige bellen. Misschien heb ik gister neit genoeg gedronken? Gisteravond voelde ik me ook niet lekker (moe, hoofdpijn, pijn aan ontstoken baarmoeder, etc.) kan dat er ook mee te maken hebben??? Nou, ik ga maar eens proberen het van me af te zetten, en lekker te slapen....
Smartie,jee zeg wat een toestand. Hopelijk slaap je nu lekker. Wat een machteloos gevoel dan hè? Debby,gaat t weer een beetje? Ik zou me er oom rot om voelen ook zal kies je voor.jezelf en herstel als t in je zit dan is dat op dat moment je gevoel en lastig om dan anders te denken of los te laten. Sorry miss beetje vaag,krijg t niet goed omschreven. Gister met goed slapen was afgesproken,ni weer 4,5u ertussen hehe. Gekke kinders
Goedemorgen dames Hoe staat het er voor? Hier geweldig! Mirjam slaapt heerlijk snachts, en overdag hoor je ze ook niet. s avonds heeft ze een wakker uurtje.. wil soms dan ook iets sneller weer drinken, dan meestal na 2 a 2,5 uur.. Maar nu doet ze toch al een flinke tuk..k ben zelfs eerder wakker als haar haaha.. Ben benieuwd of ze veel gegroeid is..straks met badje maar wegen... Voeding@ borsten lopen leeg de ene Borst drinkt Mirjam, Tijdens t voeden doe ik een bakje onder de borst waar mirjam nietuit drinkt om zo melk op te vangen, komt er met bakken uit..haha gister bij 3 keer met een bakje en hups 100cc.. gelijk maar in de koelkast gedaan, straks maar vriezer scheelt straks weer keer kolven als ik weer ga werken Hopelijk word dat snel weer iets minder is wel beetje te veel van t goede zo. Verder heerlijk geslapen weer..en nu dus klaar wakker haha... Ben benieuwd hoeveel baby's er nog geboren worden in februari.. morgen is t alweer maart. Fijne dag weer allemaal, en als er niet zoveel visite iskom ik nog wel s kijken vandaag
Hey hey Nou dames laatste dag van februari.. toch een paar maart mama`s en baby`s natuurlijk.. Ach ik ben ook een januari mama @Debby probeer je er niet rot om te voelen! Tuurlijk is het ver rijden maar jij als kraamvrouw moet ook je rust pakken! Volgende keer beter hoor! Ze komen toch ook voor je man en vooral de kleine! @ Smartie jee wat een nacht! Dit herken ik heeel erg van Jarno.. pff toen kwam de voeding niet op gang en moest mn vader vanuit een andere plaats naar de huisartsen post en dan naar ons midden inde nacht! daarom had ik nu al KV in huis denk gebeurd me geen 2e keer! Gelukkig heeft ze uiteindelijk wel gedronken! naar he als je kindje zo gilt van de honger! @ Hier.. Moet straks met beide kids naar CB Arjen voor t eerst bij de arts.. ben benieuwd.. Hij drinkt nu 120/4 maar de flessen alweer helemaal leeg en soms heb ik t idee dat ie nog meer lust.. komt snachts ook om de 3 1/2 a 4 uur hoor.. pff niet zo als al die andere kids hier om de 5 a 6 uur misschien voeding voor hongerige baby`s?? En t poepen is nog steeds niet je van het.. hij poept zo om de 3 a 4 dagen en dan ook wel veel maar met moeite dus als gevolg veel krampjes en dat is zo`n zielig gezicht dus maar weer extra knuffelen wat we hier allemaal niet erg vinden haha @ de mama`s die nog moeten bevallen zet em op!!! @ de rest nu kunnen we wel over na een ander topic toch? Fijne dag!
@ Hen wat heerlijk zoveel BV! idd vast invriezen! Fijn dat jullie meisje t zo goed doet geniet ervan!