patje heel absurt dat ze eerst moeten bellen. maar ja ik ben dan een gewone praktijk gewend die die is dan dienstdoende op de praktijk en doet daar dan haar dingen. hier gewoon ook met de 2e spontaan gestript niet op afspraak. bij elize wel op afspraak. patje20 nog eventjes meis je bent er bijna hier de 1e dag alleen geweest.. t viel me best zwaar. man gaat zo naar zwemles ikke koken en dan half 8 a 8u kraamvisite. shit tijd. man heeft er spijt van dat ie t vandaag heeft afgesproken. heb dr nu ff een hekel aan doordeweeks. ben gewoon zo moe nog. denk dat ik alles al weer moet kunnen en doen. maar ja tis 4wk geleden. heb pas voorhoofdholte ontsteking gehad maar koppijn die blijft. ben tramadol vs paramol aan t slikken maar dat helpt geeneens. antibiotica is op. dus binnenkort maar weer terug. redbull is even mn vriend. 3 kids is best pittig even haha. maar ze zijn wel schatten.
Hey @ trishka heb de voeding kunnen ruiln! ze deed totaal niet moeilijk! gewoon probren dus! @ ananas Is prima heb em nog niet op mp staan dus daar wacht ik gewoon nog ff mee! Iemand nog belang bij een borstkolf van medela? Een medela swing is het met een 4 tal flesjes. Hier is de BV niet gelukt dus ik kan em verkopen.. Nooit iets mee gehad.. haha zet nu alles wat ik niet gebruik op MP zo ideaal net als positiekleding enz.. krijg ik er toch nog wat voor haha Nog geen nieuws van Patje20? 2 Patje nee als ze je dan strippen en bevalling komt wel op gang zijn ze te druk zeker! Gewoon Fransoi ff vragen die doet het vast! haha
Michele: Red bull is ook mijn vriend. Ik ben ook zooooo moe. Zijn er meer nieuwe mama's die dat hebben. Niet gewoon moe maar echt doodmoe, voel me net een dweil
hihi blondi dan weten wij wel wat we straks kunnen drinken samen als we afspreken. oppeppers voor we in slaap vallen hihi.
Nog geen nieuws van Patje 20, maar wel een klein betje nieuws van deze kant. Ik werdt gebeld door de vk en ja hor, ik ben net gestript...... het was nog wel een beetje stug zei ze dus of het echt wat gaat doen is nog de vraag. We zullen zien.
dani wat wil je voor die kolf hebben? ik heb zelf geen kolf, wil er wel een hebben. patje gelukkig! Ik hoop dat het gaat doorzetten voor jou. wel grappig als je op dezelfde dag bevalt als patje20
mcg de fysio heeft het losgemaakt voor me. Maar verder niet echt tips helaas. Misschien moet je ook even een afspraak maken met de fysio? En anders een hete douche nemen, dat werkt ook redelijk bij mij.
Goedenavond meiden Wilde jullie even laten weten dat onze kleine meid weer thuis is. Ze is nog niet helemaal beter en zit nog een week lang aan de antibiotica en pufjes ventolin. Woe weer naar de huisarts met haar voor controlle. Patje en patje spannend succes met de laatste loodjes. Niki ben je al bevallen? Heb nog niets terug gelezen ga ik vanavond even op mijn gemakkie doen Dani wat vraag voor je voor die kolf?
Het is een enkele electrische kolf, met 3 extra flesjes. compleet in doos met gebruiksaanwijzing en bon er nog bij. Er zit net een nieuwe borstschelp op een soft. Deze is maar een paar keer gebruikt. Ook zit er nog een nieuw vacuum dingetje bij. Ik heb er nooit wat mee gehad, geen borstontstekingen of wat dan ook! Nieuw was deze 149,00. Ik wil er graag 75 euro voor hebben. heb wel foto`s;
@michele, fijn dat de kleine meid weer thuis is. Hier ook al een jongetje die aan de ventolin zit. Ik heb de kids in bed liggen, ben alleen thuis, manlief moet werken vanavond. Ga zo even lekker voor de tv hangen en kijken wat ik wil.....
hier tijdens het boodschappen doen buddynieuws ontvangen van patje20! ************************************ 9 cm nu, bijna zo ver ************************************ dit was ongeveer een uurtje geleden, dus wie weet is de baby er al, hou jullie op de hoogte!