Goedemorgen meiden! Zie dat patje20 zelf al gepost heeft, kreeg gisteren het smsje terwijl ik al in bed lag. Nogmaals van mijn kant, gefeliciteerd met Jari! @overige meiden, ook vandaag is een mooie datum! @solidariteit, ben het helemaal met michele eens, we gaan strakjes met z'n allen over, tot die tijd blijven we de dames die nog moeten steunen!!! Hier een redelijk goede nacht gehad, denk dat elisa nu zo'n twee a drie keer komt. Zolang ik tussendoor maar een paar uur kan slapen vind ik alles best. Begin alleen wat last te krijgen als ik naar de wc moet, ben nu dus ontzettend bang dat mijn aambeien weer pijn gaan doen! Hoop zo van niet! @
@pluutje, ja ik krijg van het uwv een uitkering en ik ben idd erg duur want ik krijg alweer 2 weken extra uitgekeerd Ik begin begin mei weer met werken en heb het dan niet vol staan hoor, we beginnen rustig....
patje20 gefeliciteerd met jari!!! Ik heb ook een wikkeldeken voor in de maxi cosi maar die van mij is heel dik. Heb ik op een rommelmarkt gekocht. Ik gebruik hem in plaats van voetenzak...
@patje20: leuke naam!! Fijn dat jullie lekker naar huis mogen vandaag!! En vandaag is het MAART......heb vannacht gedroomd dat ik bevallen was, het was een hele rare droom maar precies weet ik het niet meer.
goedemorgen!! @ Patje20& Man: Gefeliciteerd met jullie zoon Jari! Mooie naam hoor @ Hen30Sept: Van manlief mag ik niet weer aan de pil. Als het aan hem ligt gaan we direct door voor een tweede Van mij mag er wat langer tussen zitten hihi, eerst deze bevalling maar even verwerken Maar hier zit er dus waarschijnlijk ook geen járen tussen (mocht alles lukken natuurlijk) @ Solidariteit: Natuurlijk wachten we op elkaar!! Tenminste: Als jullie de half-januari moeders ook mee willen hebben @ Nacht: Gisterenavond heeft J. vanaf 20.00 alleeeeeeeen maar aan de borst gelegen. Werd er op een gegeven moment wel wat moe van! Toen op een gegeven moment nog geprobeerd met flesje. Nu de aventfles geprobeerd. Nu werd J. gelukkig niet overstuur! Dat scheelde al. Zuigen snapt ze niet hoe ze dat moet doen, en de melk die in haar mond komt --> Sjah, daarvan snapt ze niet meer dat ze dat door moet slikken dus dat wordt netjes allemaal naar buiten op haar shirt gedeponeerd. Maar we hebben goede hoop dat het met deze fles misschien wel gaat lukken Om 23.00 op bed gelegd en geslapen tot 4.30! Dus mama heeft weer lekker kunnen slapen @ Vandaag: Even lekker rustig aan. Denk dat ik vandaag ff naar de houten speelgoedwinkel ga hier in de stad. Had zó gehoopt dat we een naam-trein zouden krijgen. Jammer maar helaas Ik haal em vandaag zelf hihi. Verder moet ik toch écht bezig gaan met foto's uitzoeken van de eerste weken voor in het foto-album. Anders kom ik er straks echt niet doorheen. Van J. haar geboorte tot nu hebben we 450 foto's dus k zal nu echt gaan uitzoeken
ananas wij hebben na de eerste eerst nog een half jaar met condooms gekloot en zijn er toen ook weer voor gegaan. ik vind weinig leeftijdsverschil heerlijk
@ Patje20 van harte! Marktplaats.nl > Medela Swing borstkolf - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren Voor mensen die nog interesse hebben..
patje20 gefeliciteerd meid!!!! voor de meiden die soms n fles geven tussen de borstvoeding door. misschien dat de flessen van tommie tippie jullie helpen. ze lijken meer op een tepel en ook de vorm van de speen. die lijken op de borst. ik gebruik ze zelf ook geef enkeld geen borstvoeding. maar het heeft veel van de borst weg. misschien dat jullie kindjes er makkelijker uit drinken. hier was elize om 5.15 wakker en laatste om half 12. ben best wel trots. tijd word steeds meer. misschien mogen we over n paar weken van de nacht voeding af. dat ze t niet meer nodig heeft. niki loopt ook nog zwanger rond zie ik. spannend zeg.. heb net een kindje gezien op een foto. wat een knapperd zeg!!!! ben enkeld kwijt van wie deze prachtige meid was. maar lekker genieten! ga nu elize in bad doen. beide kids zitten op school. dus even alleen met haar. ook wel fijn.
@ Debby: Ik ook hoor! Weinig leeftijdsverschil heb ik bij mijn ouders thuis ook altijd heerlijk gevonden. Zit 1.5 jaar tussen mijn zusje en mij en 1.5 tussen zusje en broertje. Maar het grappige is dat manlief voor de geboorte van J. steeds zei dat ie er graag +/-4 jaar tussen wilde hebben hihi. Maar daar is ie volgens mij helemaal op terug gekomen We zien het wel @ Wc: Ga net naar de wc zie ik dat ik weer begonnen ben met vloeien. Had gisteren al wat last van m'n buik... Denk dat ik, ondanks de volledige borstvoeding, me rijk mag rekenen met een opnieuw op gang gekomen cyclus.... Na m'n miskraam duurde het zelfs langer whahaha. Maar ben in ieder geval blij dat mijn lichaam het doet Nu eens bekijken hoe de menstruaties na de bevalling gaan. Hoor zo vaak dat dat heel anders kan zijn dan voordat je zwanger raakte. Ik ben benieuwd
hihi ananas tja menstruatie komt weer op gang he. dat is weer iets wat ik niet gemist heb. ik zou niet weten wanneer ik t moet worden. maar als ik jou zo zie dan maak ik kans om het over 1,5wk te worden haha. had totaal geen idee hoe het in zn werk ging.
Wat een rust hier in huis, manlief is ff naar werk, zoonlief is bij gastouder, lisa slaapt in de box, en de kraam is aan t rommelen, en ik heb ff lekker tijd voor mezelf! heerlijk!
hier schelen mn oudste en middelste ook 2jr en 3mnd. vond het zelf best vermoeiend. meer vermoeiend als nu. maar ja toen had ik dr 2 in de luiers en 2 die ik trap op trap af moest tillen. nu zijn er 2 al vrij zelfstandig en dus meer tijd en zorg voor mn meissie. vind kort leeftijdsverschil wel heel leuk. ze hebben meer aan elkaar. en dezelfde interesse kwa speelgoed bijna. en op tv. erg leuk.
@mcgyver, lekker even die rust, geniet ervan. @ananas, dat is lekker vlot, nu alweer ongi. Ik was na mijn tweede bevalling pas na 9 maand geloof ik weer voor het eerst ongi. Dat mis je idd helemaal niet.... Ik ben toen 2 keer ongi geworden en toen weer zwanger. Bij ons zit er 2 jaar tussen de eerste en de tweede, en tussen twee en nr drie zit 21 maand. Zal wel lekker druk worden straks, maar vind het wel erg leuk dat er niet teveel leeftijdsverschil tussen zit.
@niki, balen dat het nog niet wil doorzetten. Mooie foto trouwens bij buik van de maand!! Jij gaat winnen!! Mijn stem heb je.
even ego: net contrle gehad bij de VK en mijn bloeddruk was aan de hoge kant 125/90, gelukkig nog geen eiwitten in de urine of andere tekenen van pre-eclampsie maar toch.. Nu vrijdag weer terug voor RR, maar wil echt niet nu op het laatst nog ingestuurd worden naar het ZH Zit echt met tranen in mijn ogen achter mijn laptop nu, bah!
thanks patje!! ben je het niet al heel erg zat patje? ik wel redelijk. hoop dat mn beeb snel komt maar heb geen enkel gevoel dat ze haast heeft pfff
@sjalleke, dikke knuf voor jou!!! @niki, ja ben er wel klaar mee, maar ja ik ga nu maar van donderdag uit dus probeer nog maar een beetje te genieten van de laatste dagen.
@niki, ook ik heb op je gestemd! @ptje, snap niet dat ze je zo lang laten doorlopen, hier wordt je uiterlijk na 10 dagen ingeleid. @sjalleke, ook 'n dikke knuffel van mijn kant