Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Patje20: Wat Pluutje ook al zei: mijn ervaring is ook dat de eerste nacht thuis (dus meestal de 2e nacht) een rampennacht is waarbij de baby alleen maar huilt en onrustig is.
    Bij de eerste was ik daar totaal door verrast maar ook mijn andere 2 spruiten hebben dat gehad.
    Het zal er dus wel bijhoren en ik ben er van overtuigd dat de komende nacht weer wat beter gaat zijn.
    Knuffel voor jou

Pluutje: haha, dus jij had al voorzien dat GSM gebruik tijdens een bevalling niet handig is.
    Had ik eigenlijk ook aan moeten denken ;)

Patje: kijk, weer een karwei plat. Toch lekker als je dat dan weer gedaan hebt.
    En dan kun je straks lekker door je album kijken in je kraamweek (als hij snel klaar is)

Suzannes: dat is balen dat je meisje net een omgekeerd ritme heeft. Natuurlijk breekt dat op en dan word je juist extra emotioneel.
    Ik hoop dat ze snel het goede dag/nacht ritme te pakken heeft.

2. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    @Pluutje ja ik ben weer helemaal genezen!!Dank je,de kuur heeft erg goed geholpen,na dag 2 merkte ik al verbetering.Gelukkig helemaal goed te pas tijdens bevalling!
    @Patje wat vervelend zeg.Jari moet alles nog ff verwerken,is ook niet niks hoor.Moeilijk he.
    Zijn jullie soms ook nog zo emotioneel.Ik best nog wel.Onze oudste helpt zo goed mee(4 jaar oud) en is zo lief voor ons.Ik kan er gewoon om huilen ,heel stom.Omdat ie ons ineens moet delen met zn kleine broertje..Ik kan hem niet genoeg knuffelen om te laten blijken dat ie nog net zo belangrijk is als voorheen.
    Tis wat die hormonen.

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff idd die hormonen en kraamtranen, herkenbaar mamma1

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hier ook emotioneel, maar ook een korter lontje omdat ik me zo moe voel.
    En dat botst af en toe met onze 3-jarige peuterpuber die ontzettend aan het testen is op het moment :cool:

5. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ontzettend veel rupturen, dat klinkt niet lekker! Dat klinkt als met je billen straks in de biotex. Hopelijk goed gehecht en dat het snel helemaal hersteld.
    Logisch dat je even emotioneel niet top bent.

Was Linde voor haar geboorte in de baarmoeder 's nachts en op momenten dat jij in rust was ook al heel druk. Ze zeggen toch weleens dat ze het ritme in de baarmoeder aanhouden na geboorte?

Ik neem aan dat je wel extra kraamhulp krijgt, toch? Kun je overdag nog een klein beetje proberen bij te slapen.

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Even mijn laatste post...we zijn even lekker wezen eten en nu lekker op bed.
    Ik hoop dat ik wat kan slapen. Wel raar hoor dat je weet dat je morgen gaat bevallen.
    Ik heb nu ook weer veel pijnlijke harde buiken maar nu mag het van mij wel weer stoppen, dan kan ik nog lekker een nachtje rusten.

Dames, hopelijk tot morgen en anders horen jullie wat van de collega van manlief.

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Patje, wil je nog even succes wensen voor morgen!!! Zet hem op!!

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel

Bedankt!!
    Nu gaat de pc uit.....

9. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    ...Patje gemist :(
    Hopelijk lig je nu toch heel lekker te slapen, dus bij deze heel veel succes morgen!! Verblijdt ons en jullie zelf met een mooie, snelle bevalling en mooie gezonde zoon. Ik hang in ieder geval aan de virtuele lippen van LovingMom. Toi-toi-toi!

10. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Patje heel veel succes ook al lees je dit niet meer!

11. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    moe: hier ook zo moe. heb vandaag emo dag gehad. door de koppijn die maar niet weg wil gaan. al antibiotica gehad en al maar t mag niet baten. tis hier heel de dag mama om mn kop. word dr soms echt moedeloos van. houd super van ze hoor maar savonds kan ik t niet meer horen. elize huilde ook erg veel vandaag. en heb voeding opgehoogd. misschien dat t helpt. ga dr morgen laten wegen denk ik. ze groeit zo hard en zit haast in maatje 62. en kan dr hoofdje al een tijdje optillen. ze zat op 100cc x 6. mocht 150 per kilo hebben en woog 4 kilo. dus 600. weet niet meer hoeveel ze mag ammel hoor moet dr weer inkomen. voor ik weer gezeik van consultatieburo krijg.

12. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeemig meid, hopelijk kan je vannacht een beetje een goede nacht maken :(. 3 Kids lijkt mij ook een hele organisatie, ook al heb je de liefste en de voorbeeldigste kids ter wereld. Het lijkt mij lastig om je rust momenten te kunnen pakken.
    Gaan jouw twee oudste nog naar een KDV of gastouder of ben jij fulltime moeder?

99 van de 100 cb hebben altijd wat te zeiken, ik zit toevallig dan bij een hele leuke en positieve cb, dus lekker laten gaan. Zolang ze goed groeit en niet alleen in de breedte dan doe je het volgens mij goed! Volg gewoon lekker je gevoel en niet je 'angst' voor de opmerkingen van het cb. Zij hebben een ondersteunende-/ adviesfunctie.
    Hier tettert 'rupsje-nooit-genoeg' vrolijk 7x100 weg, dat is echt te veel volgens de richtlijn, zij zou ook maar 600ml mogen hebben op een dag. Maar de wijkverpleegkundige was hier vanmiddag voor haar naveltje en die antwoordde "ach, een kind pak wat 'ie nodig heeft, misschien moet ze nog wat in halen". Hier dus geen stress om de hoeveelheid.

Hopelijk zit Eliza morgen gewoon weer lekker in d'r hummetje en had ze vandaag gewoon een rot dag waarbij ze haar troost zocht in eten.
    Dikke knuffel en welterusten, zodat je er morgen er weer lekker tegen aan kan (zonder hoofdpijn)!

13. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Even heel snel een update....heb de hele nacht niet geslapen, de harde buiken zijn weeen, rugweeen......auw auw, ze blijven maar om de 8 a 10 min komen dus we gaan nu gewoon naar het zh!
    Bleh, heb er al weer 9 uur opzitten zo.....

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Patje: is je lichaam toch nog zelf begonnen dus. Hopenlijk gaat het vanaf dat je in het zkh bent allemaal lekker vlot! Heel veel succes!

Niki: ook bevallen vandaag??

michelle: kan me voorstellen zeg dat het zwaar is 3 kids.. Hopenlijk vandaag een rustigere dag!

kraamtranen: valt tot nu toe mee. alleen de dag dat de kraamhulp wegging (toch ook nu weer:)) zat ik 's avonds met dikke tranen aan tafel..

eerste nacht: Hier inderdaad ook een heel onrustige eerste nacht. Matthijs heeft lekker tegen mij aangelegen en toen ging het wel. Zal wel verwerken zijn inderdaad en wennen aan opeens uit de buik zijn. Is ook een enorme verandering..

All: goedemorgen! Ben trouwens toch maar met het kuurtje begonnen. Even overleg met de vk gehad en die heeft me ook gezegd dat het echt geen kwaad kan. Klachten van blaasontsteking blijven namelijk..
    Hier een goede nacht gelukkig. Matthijs dronk om 21.00, 1.45 en 5.30. Lag zelf om 21.30 dus heb best een aardige nacht kunnen maken.

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Patje: veel succes vandaag.

Michele: heel herkenbaar zeg. Hier ook weinig rust en eigenlijk heb ik dat wel nodig.
    Heb jij zo'n vervelend CB? Ik bij ons in de wijk (je weet wel waar ;) ) maar bij ons zijn ze vriendelijk en proberen ze je echt niks op te leggen hoor.

16. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @patje, succes! Hoop voor je dat het snel gaat!

@sjalleke en niki, hoe gaat het met jullie? mooie datum vandaag niet?

@patje20, ben het met de andere meiden eens, de eerste echte nacht is zwaar! Hopen dat vanacht beter is geweest voor jullie.

@juffie, dus toch 'n kuurtje. Hopen dat die snel aanslaat. Zie trouwens dat onze kindjes een beetje hetzelfde nachtritme hbben, elisa komt hier ook rond 21.30, 1.30 en rond 05.00.

@michele, kan goed begrijpen dat je moe bent, de jongens hebben nu zeker ook carnevalsvakantie toch? Misschien krijg je wat meer rust als ze strakjes naar school/creche gaan.

Hier vandaag een rustig dagje, eens geen bezoek vandaag! Heerlijk!

17. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    hoi meiden

patjes succes meis hoop dat je inmiddels al bent bevallen

Michele vervelend van je hoofdpijn, heb je vannacht een beetje kunnen slapen?

Hier begint onze kleine meid een beetje een ritme te krijgen. Smiddags slaapt ze tegelijk met mijn zoontje van 13 tot 15 heerlijk. kan ik even mijn eigen ding doen

gister avond heb ik mijn wekker niet gehoord om 23 uur en heeft maartje dus van 21 tot 2 doorgeslapen, ik heb haar toen maar wakker gemaakt voor een voeding. ze is bijna direc daarna weer gaan slapen en heb haar toen om 6 uur weer wakker gemaakt om mijn melkproductie op pijl te houden. nu is ze eindelijk zelf wakker geworden en zuigt ze bijna mijn tepel eraf hihi dus heb zo toch wel aardig wat geslapen

vandaag komt mijn moeder me een dagje helpen in het huis heerlijk

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    *Update Patje*

Patje heeft 6 a 7 cm ontsluiting. Gaat de goede kant op.

*einde update*

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dat gaat inderdaad de goede kant op! Nog even en er is weer een beeb bij!

20. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    jeeej wat fijn voor dr! hoop dat ze snel de beeb in hun armen hebben!

*gaat weer gauw terug naar de spuitluiers grrr*

Deel Deze Pagina