Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ PAtje, gefeliciteerd!

@ Voeding, hier ook KV voeding, bij Tijn ook gedaan.
    Wel de comfort met een extra scheptje jhbpm
    Vanacht liet ie er 6 uur tussen!
    Heerlijk zo.

@ CB, hier goed bureua, geen klagen, denken goed mee en luisteren ook naar eigen ideeen.

Zo nu ga ik ff op de bank uitzending gemist kijken, de jongens slapen.

Vanmi naar een vriendin en naar mn broertje + schoonzus, die is dins. bevallen van een meisje.
    Dus ik ben tante geworden.

2. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Patje, gefeliciteerd met de geboorte van Job!

Trishka, wat erg zeg zo iemand, hoe ontzettend bot en onnadenkend!!!!

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Rins gefeliciteerd met je nichtje!

@ Trishka jee wat een lomp mens zeg! Terecht dat je dr de deur hebt gewezen! Denk ff na denk ik dan!!
    Fijn dat Aaron slaapt op z`n eigen kamertje!
    Ik heb geen voeding op recept maar wel op aanraden van CB overgegaan. 9 euro nog wat per pak.. ach nutrilon was 10,65 ;) alles voor de kleine!

CB Hier wil op zich wel, ze denken wel mee en hebben soms goeie tips.. De arts is een beetje apart.. beetje tja.. hoe zeg je dat.. fladderig.. :p werk op een dagverblijf gaat ze vragen doe je hem wel genoeg belonen en weet je hoe dat moet? ja duh!!! ;)

Als Jarno wakker word gaan we ff de eendjes voeren en misschien wel koekjes bakken als meneer goed te pas is! oh en ff lente bloemetjes haln ;) wat ik nu heb staan zijn uitgebloeid.. staat zo armoedzalig!
    ff een recept zoeken of gewoon een kant en klaar pak :D

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    patje van harte gefeliciteerd met Job! Eindelijk is hij daar dan!

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    thriska nou zeg wat een lomp wijf... zou ook echt kwaad zijn geworden!

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    pff beetje veel gedaan net. verveelde me dus ben de achtertuin in gegaan om te harken en alle zooi in de kliko te gooien en nog een beetje de klimop gesnoeid en alle stoelen weggezet want we krijgen andere vanavond...nou heb ik zooo een tering rugpijn..

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    patje gefeliciteerd met jullie zoon!
    gelukkig alles achter de rug..

Hier@...zn gangentje.. morgen laatste dag dat kraamverzorgster er is;)...en we zien t helemaal zitten om zelfstandig weer aan de slag te gaan. Heerlijk nog genieten van al het kleine.. het is allemaal zo voorbij..wel rustig aan nog maar doen.

verder nog 2 op de lijst zag ik.. veel succes en laat de baby's maar snel komen.

Mag ik vragen of er mensen zijn die geen anticonceptie aan gaan na hun bevalling?

8. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @Patje en man: gefeliciteerd met jullie zoon Job!!
    Geniet van je kraamtijd!

@ Hier: Vandaag even ego...
    Vanmorgen bij het consultatiebureau geweest: J. is nu 4530 gram en 55 cm!:D
    Verder de eerste inentingen gehad... Kleine meid was heel stoer:D
    De ene is nu ingekapseld....
    Dus ze heeft 1 heel dik en blauw been:( Doet haar zeer!
    Ze heeft al paracetamol gehad maar gilt het nog steeds uit.
    Heb me maar lekker met mijn kleine meis op de bank gesetteled!
    En papa gebeld dat hij wat makkelijks te eten mee moet nemen;)

@ Hen: hier weten we het nog niet. In ieder geval wel condooms.
    Heel misschien cerazette maar verder niks.

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

@patje gefeliciteerd met job!

@hem, hier mirena spiraal

@ananas, vallen en stotengel van vsm op der beentje waar prik gezet is! Sowieso super spul!

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hier als t goed is de nuvaring..

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier straks cerazette. Maar nu nog even niets. Mag hier toch nog niets gedaan worden want ik vloei nog best wel;)

Aan de mama's met meerdere kindjes: krijgen jullie nu ook minder kaartjes enzo als bij de eerste. Wij hadden bij de geboorte van Nathan echt de hele kamer vol hangen. Nu hangt er maar de helft ofzo.. ook super hoor daar niet van maar het valt gewoon echt op. Van de kids op school bij Nathan van elke klas een werkje, nu een tekening met alle namen erop. Tuurlijk ben ik blij met wat ik krijg hoor maar vind het gewoon bijzonder dat het zoveel minder is dan bij Nathan.;)

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ananas: oh zo zielig die prikjes:( Sterkte met de kleine meid.

13. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Patje: geweldig! De kleine man is geboren, van harte gefeliciteerd!

@ Juffie: ik wou al bijna de postbode door de brievenbus trekken, maar hier dus ook veel minder kaartjes dan bij nr 1. Begon al te vrezen dat de post weer verkeerd bezorgdis... Was met kerst ook, kon elke dag de buurt in met de post van heel de buurt. En nog steeds geen idee waar onze post is gebleven.

14. Hester

Hester Niet meer actief

* breekt in*

Patje: gefeliciteerd met Job! Mooie naam en past ook heel leuk bij de namen van je andere kindjes. Van harte en geniet ervan!

* breekt uit*

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

dames die bv geven, gebruiken jullie zoogcompressen?
    ik gebruik ze nu van natusan, want van kruidvat kan ik niet tegen,
    maar iemand ervaring met wasbare zoogcompressen? of lillypads?

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb lillypadz besteld. krijg ze van de week binnen. ik laat het je wel weten...

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey

@ Ananas nu al prikjes? hier 11 april pas! gelukkig ;)
    Zielig he!
    idd arniflor erop!

@ Mggyver Ik gebruikte die van de hema.. waren heel fijn!

@ minder kaartjes hier ook!

@ Trishka; bijbelse namen hebben jullie voor jullie kindjes of vinden jullie die gewoon mooi? Was ff benieuwd ;)

@ Anticonceptie.. ik heb nu Nuvaring gekregen.. 3 voor 20 euro :$ had er nog met vk over.. we willen (voorlopig) geen kindjes meer hijzegt dan zou ik echt voor spiraal gaan als ik jou was!
    Dus heb vandaag maar gebeld voor spiraal maar die zette ze als je ongi bent.. tja en wanneer we dat gaan worden..

Arjen heeft gepoept..jeah.. haah wat gepaard gaat met flink huilen en kreunen, flesje leeg en nu gaan we met z`n allen plat! Slaap lekker!

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    anticonceptie: hier cerazette, ook 26 euro voor 3 maanden, gelukkig krijg ik het vergoed.

hier vandaag een kolf gehaald, de medela swing. Heb hem tweedehands gehaald maar ik had nog een kolfschild uit het ziekenhuis die dus ongebruikt is. En volgens de lactatiekundige is dat goed te doen en niet onhygienisch. Ik heb er 40 euro voor betaald, ben er echt blij mee. Heb hem gelijk geprobeerd en hij kolft heel fijn. En ik kolfte wel 80cc voor een eerste keer en dat na een voeding!

Vraagje aan de kolvende moeders: hoe bewaren jullie moedermelk? Ik heb geen zin om allerlei potjes te gaan kopen daarvoor... ik las iets over ijsblokzakjes?

19. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    #3759 Pluutje, 3 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
    Ik heb ook iets gelezen over ijsblokzakjes, volgens mij op de Borstvoedingssite, dat dat juist niet bruikbaar zou zijn. Ik heb wel eens iemand gehoord die de melk invroor in zo'n tray (of hoe noem je dat) voor ijsblokjes.
    Zelf gebruikte ik van die mm-zakjes van Medela om in te vriezen, niet de goedkoopste oplossing, maar wat ik handig vond is dat je op het zakje kon zien hoeveel mm je erin deed.

Aanvulling: ik heb even gegoogled om te kijken waar het ook alweer stond, maar ik kom alleen maar artikelen tegen dat het zo lekker handig is om mm in te vriezen in van die ijsblokzakjes, dus ik neem bovenstaande even terug!:)
    Ik zag ook een tip over een dievrieszakje in een gewoon plasticbekertje vullen met mm en als het bevroren is kan je het bekertje weer weghalen. Maar ja, kleine klontjes ontdooien sneller als zo'n grote homp...

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

Goed zeg! 80 cc
    Goede deal ook je kolf!
    Bewaren: avent bekertjes?!

Deel Deze Pagina