Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @Sjalleke&Sjallekeman: Gefeliciteerd met jullie dochter Kira!
    Super dat het nog zo snel gegaan is.
    Kom lekker bij en geniet van je kraamtijd!!

@ Echo heupjes: die krijgen we hier ook. Gewoon voor de zekerheid.
    Zelf ben ik vroeger tot 4x toe erop gecontroleerd op heupdysplasie omdat ze het toen vermoedden en nog steeds vermoed de bekkentherapeut dat ik er een afwijking heb...
    Het lijkt bij J. allemaal normaal en goed maar ik heb liever zekerheid.
    Dus met 3 maanden toch een echo:)

2. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niki en Sjalleke gefeliciteerd!!!!

Nu zijn we allemaal mama!

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Dani: zo lang tussen de voeding mag wel hoor. Hij is al 1,5 maand dus lijkt me helemaal niet verkeerd.

Sjalleke: gefeliciteerd met de geboorte van Kira

Dan kunnen we nu over naar de mama's.
    Wel raar..... weer een hoofdstuk afgesloten ... :(

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Niki & Sjalleke; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters!

5. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    hoi meiden

niki en sjal gefeliciteerd met jullie dochters

Triska beterschap met je ventje

Hier ook een huilig meisje dat alleen overdag bij mij in de armen wil slapen. het lijkt ook echt net of ze heel ontevreden is kwa voeding. elke keer zoekt ze met haar mondje en dan geef ik haar maar gewoon de borst, ze valt meestal daarna in slaap maar zodra ik haar neerleg is ze binnen een paar seconde wakker en dan lijkt ze nog steeds honger te hebben. ga nu ook een beetje twijvelen om over te stappen naar de fles. maar weet niet hoe ik dit moet aanpakken. kolfen gaat ook voor geen meter omdat ik er niets uit krijg en zo kan ik dus geen voorraad maken. plasluiers heeft ze wel voldoende alleen haar ontlasting is iets harder dan normaal. hebben jullie nog tips?

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

niki gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo bezoek is weg, rust.... mannen zijn ff fietsen...

hier ondanks bv, de speen geintroduceerd....wat een verschil zeg, omdat ze in korte tijd veel dtinkr heeft ze veel zuigbehoefte...
    en mn pink draaide overuren wat ten koste ging van mn rust.
    speen wilde ik eigenlijk nog niet, maar ze doet t goed, bv gaat super en speen en borst samen snat lisa goed.
    als ze eenmaa slaapt gaat de speen er wel uit, en wissel ook nog metmn pink...

verder heeft ze last van der darmen, geen vele spuitluiers meer, maar hooguit 1 keer per dag, of per 1,5 dag... en dan wel gelijk een hoeveelheid van 2-3 luiers vol..... en als ze dat kwijt is is de rust wedergekeerd.

dames die bv geven, hoeveel poepluiers zitten jullie per dag?

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

herkenbaar van bram die sliep eerst overdag alleen bij mij of niet, maar de nacht super.
    ik heb soiets zolang ze snachts slapen....das t belagrijkste...
    dan overdag maar wakker...

pfff schoonmaakwoede, hier niet hoor.

hier vreetwoede en drinkwoede bij mij
    haha vrijdag 3 borden vol met warm eten, en erna een snicker...en toen pas had ik genoeg haha,,
    ik vreet enrorm en zit al bijna op gewicht van voor zwangerschap, niiet normaal...

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

yeahhhhh gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @Niki en Sjalleke, van harte gefeliciuteerd met jullie dochters!!! Leuke namen!!

Hier gaat alles goed, de nachten zijn nog niet zo lekker maar goed hopelijk heeft ie snel het dag en nachtritme te pakken.

Zijn we al over naar de mama's??

Ik zal zo ff kijken.

11. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Een teken van leven uit Amerika! Heb helemaal geen tijd meer om alles bij te lezen maar het gaat super hier. Aurelia is vandaag alweer 1 maand, wat gaat het hard! Ze drinkt nog steeds lekker aan de borst en heeft s'nachts 2 voedingen waarvan Rayman er eentje doet met een flesje gekolfde melk.

Hier ook de speen McGyver, heeft ons leven een stuk makkelijker gemaakt! Alleen bij het in slaap vallen laat ze hem telkens vallen en dan word ze weer wakker en moeten wij hem telkens weer terug in haar mond stoppen, heeft iemand daar tips voor? Ze heeft vannacht ook eindelijk een paar uur in haar 'bassinette' geslapen (een soort mandje ipv ledikant weet het woord ff niet in het Nederlands) waar ik erg blij mee ben want bij ons in bed vind ik niet zo prettig. Hopelijk vanavond weer!

Dames die bevallen zijn (Niki en nog iemand dacht ik?) ontzettend gefeliciteerd!

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    dan gooi ik er een slotje op :)

Deel Deze Pagina