Wow deel 3 alweer!! @Siep van harte gefeliciteerd met jullie zoon Roan!!Lekker op tijd zeg en wat fijn dat alles goed gaat.Heerlijk(ik wil nu ook hihi)en geniet er lekker van.
Goedemorgen meiden We zijn weer wakker hier, kleine man heeft nog lekker tot 8:00 geslapen en ik dus ook heerlijk. Was wel erg moe want had niet eens de wekker van manlief gehoord, ik werd pas wakker toen hij het bed uit stapte. Lavendel ik hoop dat je nog een beetje heb kunnen slapen meis, Is echt vervelend kramp in je benen Debby heel veel plezier in Artis vandaag, het is gelukkig niet zo koud als de afgelopen dagen, geniet er lekker van Michelle vandaag je uitgerekende dag, hopelijk kom je ons zo verblijden met babynieuws, zet hem op he meid LiedjePietje gezellig dat je mee leest en schrijft Ego: voel me goed, niet zoveel pijn als gister meer, dagje rust doet toch wel wonderen merk ik. Verder begint mijn verkoudheid en hoest minder te worden . Kramp eigenlijk helemaal niet gehad. Verder stond ik net even voor de spiegel en heb een hele handafdruk van mezelf op mijn buik staan, zal er wel op gelegen hebben, arm kleintje Nou ik ga even mijn zoontje aandacht geven, hij heeft net lekker zijn boterham op dus gaat nu lekker spelen
Ik keek gelukkig net nog even in deel 2! Zie ik dat Siep bevallen is Gefeliciteerd meid met de geboorte van jullie zoon Roan!! Heel fijne kraamtijd gewenst! @ Hier: Een snotverkouden beebje sinds gisternacht... Zo zielig! Kleine meid krijgt haast geen lucht. Gisteren bij de weekendapotheek maar neusspray gehaald die je voor baby's mag gebruiken, nu kan ze gelukkig wel weer veel beter drinken Hoop dat dit snel over is! (En hoop dat het geen voorbode is van een allergie voor onze poezen want dan zijn we goed de sjaak...) @ Jullie allemaal: Meiden heeeeeeeeeeeeel veel succes met de laatste loodjes! Dat er maar snel allemaal gezonde, mooie en lieve kindjes geboren mogen worden!!!
@deb veel plezier in artis! ben benieuwd hoe t gaat met rolstoel! @ananas, ahhh nu al verkouden, hopelijk komt t niet door de katten....fijn dat de neusspray helpt! zo hier kleine man nar gastouder, ik zo ff relaxed douchen en op kraambezoek bij een collega....
Siep: gefeliciteerd met jullie zoon Roan. Wat een verrassing zeg! Michele: weer een mijlpaal bereikt. Ik hoop dat jullie meisje het nu welletjes vind en snel haar gezichtje laat zien. Ananas: ik hoop ook dat het gewoon een verkoudheid is. Allergien zijn niet leuk. Kids zijn spelen op het KDV en ik ga zometeen een ritje meerijden met mijn mannetje. Dan zie ik mijn collega's ook nog even voor de kleine er is
@Siep: Gefeliciteerd met jullie zoon Roan!!! Hier mag beebje nog wel even blijven zitten want zuslief is snipverkouden en slaapt 's nachts dus bij papa & mama in bed ipv in haar eigen bed en ze heeft nog even wat extra aandacht nodig.. En verder is nog geen 36 weken ook nog net te vroeg om te bevallen dus
Goeiemorgen tenminste dat hoop ik voor jullie. Hier niet, ben gesloopt na een vreselijke nacht te hebben gehad. Ga zo boodschappen doen, daarna duik ik weer mijn bed in. Hopelijk kan ik nog wat slapen. @ Marjolein, misschien even niet te veel denken aan dat je graag wilt bevallen? Wie weet helpt dat en gebeurt het toch voor je 40e? Hier niet echt meer geslapen helaas. @ Tassie, hoe krijg jij dat voor elkaar zo lang geslapen?? Geen een keer eruit?? @ Deb, dus toch naar de dierentuin? Leuk veel plezier!! Dus je man ziet het wel zitten? @ Ananas, beterschap voor je dochter. Hoe gaat het verder?
@meiden die zo slecht slapen, kunnen jullie overdag wel bijslapen? hier heerlijk geslapen (voel me bijna schuldig), en er geen 1 keer uit om te plassen, ja om 7.30....
wow geen 1 x eruit om te plassen Hier vannacht 5 x. Is wel het gemiddelde nu ongeveer. Gelukkig slaap ik meestal meteen weer verder dat scheelt wel weer. Ik heb ook een hele zere buik als ik moet plassen dus nog even blijven liggen is er niet bij. Ananas: ah wat zielig zeg nu al verkouden Debby: toch naar de dierentuin vandaag. Leuk! Veel plezier.
Patje en Sjalleke: Succes vandaag met doorspreken! Hier gaat het redelijk, heb helaas weer het weekend in het ziekenhuis gezeten met spoed aangezien mijn moeder weer naar de IC werd gebracht, het ging ineens heel slecht. Nu is het zelfs zo dat ze waarschijnlijk als ze uit het ziekenhuis mag, eerst een revalidatiecentrum in moet. Dus dat ze niet bij de bevalling zal zijn is wel zeker. Gelukkig was het niet zo ernstig dat ze op de ic moet blijven deze week, maar het is me wel een stress zo. Helaas worden mijn rug en bekken steeds pijnlijker, merk ook dat ik steeds vaker buikkrampen krijg, maar hoera vandaag 37 weken! Dus mocht het komen, graag! Nou ben benieuwd wie de volgende is met babynieuws!
Ik ga er wel 7x uit om te plassen volgens mij. Turf het niet, maar echt vaak. Zo vaak dat ik te tel kwijt raak. Maar dan ok altijd dorst en toch weer half glas water wegdrinken. Moet ik eigenlijk niet doen, maar ja dorst, en kans op uitdroging (omdat ik veel spuug). Ik ben vaak vroeg wakker en ga er dan uit. Vaak kruip ik later nog terug. SOms kan ik dan nog slapen en soms niet. Van de week nog heerlijk 2 uur geslapen. 's middags ooit zo een uurtje op de bank.
@Siep, gefeliciteerd met jullie zoon! @lavandel, auw kramp ik je kuiten?? Dat is zoooooo pijnlijk. Ik heb er helaas ook vreselijk last van met zwangerschappen. Had bij de eerste zwangerschap gewoon een zweepslag eraan over gehouden Ik liep toen nog voor controles bij de HA en die vond dat ik een beetje moeilijk liep.....dus die keer eerst naar mijn benen ipv mijn buik) @all, ik ben net beneden....heb heerlijk uitgeslapen Gisteren was manlief jarig dus de hele dag visite gehad, de kids toen naar mijn moeder gedaan omdat manlief vandaag een dagje winterberg is dus ik heb heerlijk uitgeslapen. Vandaag wel een redelijk druk knipdagje, vriend van ons komt ( die kan echt niet naar een andere kapper want dan komt ie thuis met een ei-hoofd) en mijn buuf en neefjes moet ik doen vandaag. Ach, de kids zijn er niet en heb uitgeslapen dus middagdutje niet nodig. Morgen is het februari.....raar idee hoor dat nu iedereen al snel aan bevallen toe is. Ik had gisteren weer een beetje een zere rug tijdens harde buiken maar dat is weer weg. Ik ga nu even met de hond uit want dat arme beest zit op mij te wachten...
@ananas en sjalleke, beterschap met jullie kindjes hopelijk zijn ze snel weer opgeknapt. @lavendel, ik weet ook niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen. Op een normale nacht ben ik toch vaak wakker en moet ik min. 2 keer plassen. Ik had van zaterdag op zondag een rotnacht gehad en heb dit overdag niet bij kunnen slapen dus misschien daarom????? @champy, het blijft kwakkelen met je moeder echt vervelend! Ik hoop echt dat ze snel vooruit mag gaan. Sterkte meid!! Mijn bekken en rug (met name onderrug) worden hier ook steeds pijnlijker. Lopen en zitten gaat goed maar liggen wordt na een tijdje een drama zelfs met kussens overal. 's Ochtends vroeg bij het opstaan hoor ik het ook altijd vreselijk knakken bij mijn heupen, heb jij dat ook?????
@champy, wat vervelend dat je moeder een terugval heeft gehad, en dat ze nu zeker niet bij de bevalling kan zijn... dikke knuffel meid! @patje knipse! hier komt morgen mijn vriendin me knippen en kleuren!
owja en hier net de hele boel weer geschoren, was een klus zeg haha, maar nu loop ik er weer netjes bij!!!
@siep, van harte gefeliciteed met jullie zoontje!!!Geniet er lekker van! @debby, veel plezier in artis vandaag! @michelle, vandaag zou dè dag moeten zijn voor jouw, ben benieuwd! @ananas, nu al verkouden, wat zonde voor dr! Wel fijn dat iig de neusspray helpt, hopen dat het snel overgaat! @champy, he bah, het zit echt niet mee he? Ik hoop ook voor je dat ze snel vooruit mag gaan en dat jullie van betere tijden kunnen gaan genieten! Gisteren hebben we lekker bij mijn schoonouders gegeten en nog beter veel eten weer mee naar huis genomen. Mijn vriezer is vol! Lekker makkelijk... Vandaag denk ik weer een luierdagje, misschien dat ik met luca even hier naar de speeltuin ga maar that's it. Verder niet echt plannen, oh ja, moet nog wassen en strijken...
@ Champy, sterkte meid, het is allemaal niet niks met je moeder. En wat een onzekerheid. Ligt je moeder in de buurt? @ Patje, heb geen kramp maar onrustige benen .of hoe je dat ook mag noemen! Succes met knippen vandaag en neem ook je rust he! @ Tassie, nou heerlijk toch dat je zon nacht hebt gehad. Hoop dat zolang je zw.schap duurt er nog vele mogen volgen! @ Iosola geniet van je luierdagje.