@smartie, jee dat is heftig. Bij ons helaas ook al wat famillieleden gestorven aan die rotziekte. Mijn tante was net 40, mijn oom nog geen dertig en mijn vader 61. Ik wens jullie heel veel sterkte.
YES YES YES ik ben geslaagd voor de theorie, nog 1 theorieexamen te gaan!!! Ik zag dat een klasgenootje gebeld had en dacht gelijK; zou ze bellen of ze geslaagd is ja of nee?? Oh, dan staan de voorlopige uitslagen erop. En ja hoor, ik heb 5 fout waarvan ik er 2 veranderd had....stom stom... en 1 domme fout waarvan ik gelijk wist toen ik het examen in had geleverd dat dat niet goed was. Ik ben helemaal happy!!
patje: goed gedaan zeg!! Het is hier gezellig zeg. Lig af en toe helemaal dubbel Mijn tandartsbezoek heb ik gelukkig weer overleefd. Was even aan het twijfelen op de stoel op ik zou faken dat ik weeen had maar toch maar volgehouden Wel 2 x bijna de vingers van de tandarts afgebeten en dat alleen maar voor tandsteen verwijderen Ben echt zo panisch bij die arme man Ga nu mijn man ophalen van zijn werk. Niet te veel kletsen hoor. want hou het echt niet bij dan..
Jeetje, wat wordt er veel gekletst. Bijhouden is zo echt geen doen. @marjolein, klinkt toch wel als een snelle maar heftige bevalling. Fijn dat jullie snel naar huis mogen, geniet maar lekker.... @smartie, bah wat een vervelend nieuws. Veel sterkte toegewenst, dikke knuffel voor jou. Hier ook veel mensen (waaronder mijn schoonouders) verloren aan deze kl*te ziekte. Ben benieuwd hoe het met Nathalie gaat, zouden haar weeen al begonnen zijn?? Spannend hoor en wie zou er daarna aan de beurt zijn........
@patje.. gelukkig hoef je niet in jezelf te praten als er nog 1 is he wat een lol!! Heb nu midden bruin, en wil ook gewoon ongeveer dezelfde kleur.. niet moeilijk doen hahah denk dat ik het gewoon zelf ga doen morgen.. heb ik ook weer wat te doen @pluutje, moet wel lachen hoor om je reacties! @indalen enz.. ik zie het mezelf echt niet doen hoor, gelijk gaan liggen midden in de supermarkt of winkelcentrum... pfff maar ja is beter van wel.. volgens mij breken de vliezen op een moment dat je relaxt bent.. (spreekt de leek)
Hoop dat Nathalie morgen mooi nieuws kan brengen!! @patje20, dan kun je het idd goed zelf doen! Maar het is ook lekker om bij de kapper te zitten hoor!! (hihih) @Mc Gyver, bedankt. heb net mijn klasgenootje gesproken en zij was gezakt, jammer voor haar, maar ze heeft heel wat lessen gemist en dat kon ze duidelijk merken.
Houden jullie ons dan op de hoogte? Ben geen vriendinnetje dsu als jullie de gang van zaken nou hier een beetje noteren....
@patje, gefeliciteerd!!!! Wel jammer voor je klasgenootje... Hier zijn de brownie cupcakes gelukt!!! Yes! Verder hier een drukke baby in de buik, ze zit vandaag nou niet bepaald stil...
@patje... ik twijfel daarom ook zo... vind het heerlijk om bij de kapper geverft enz te worden.. maar mn portomonee vind dat denk ik wat minder loll @iosola, lekker hoor! Jij "mag" ook al bevallen.. gaat wel snel he.. en we gaan niet tegelijk toch buddy
Vandaag bij de gyn geweest. Als Loesie zich niet tijdig aandient dan word ik ingeleid. Dat is toch wel een pak van mijn hart. Hoef ik in ieder geval niet overtijd te lopen. (Met mijn bekken is het momenteel hopeloos en ik slaap ook voor geen meter meer. Zit al bijna aan het eind van mijn latijn maar dit maakt het wat draaglijker) Lavendel: paracetamol Pluutje: ook ik vind je berichtjes heel vermakelijk om te lezen Rins: raar he, maar wel mooi Ananas: fijn dat het wat beter gaat met de kleine meid. Hen30sep: wel grappig ja, het komt inderdaad vaak voor bij een 2e of vlgd zwangerschap maar mijn babies werken goed mee. Dit is de 3e die lekker vast in mijn bekken ligt Marjolein: wow dat was snel. Toch wel stom dat ze dan in zo'n ziekenhuis niet naar de moeder luisteren. En zeker als het niet de eerste is. Ik hoop dat Maartje zich snel weer beter voelt en flink aan het drinken slaat. Patje20: ik zou lekker naar de kapper gaan. Lekker jezelf nog een keertje laten verwennen in plaats van zelf te gaan stoeien met je haren in de wasbak of zo. Debby: voor de telefoon te halen heb ik nu 2 slaafjes van 2 en 3 jaar oud in geval van nood (Ik vergeet dat ding ook steeds mee naar boven te nemen...) Smartie: dat is niet zo'n mooi nieuws van je oom en tante. kan me wel voorstellen dat jullie mam daardoor wat bang is geworden. Ik zou dat ook hebben. Ik hoop dat ze niet al te veel aan het piekeren gaat. Veel plezier bij je svader. Patje: wooohooo, gefeliciteerd
@Michelle en Marjolein, gefeliciteerd met jullie dochters @nath, spannend! veel succes! @champy, voel je niet schuldig over je broertje en nogmaals veel sterkte. @patje, gefeliciteerd met je examen @alle meiden die er door heen zitten, veel sterkte met de laatste loodjes. @ego, gisteravond ineens gerommel voor bij het huis. Eerst dachten we dat het de glazenwasser was, maar dat vonden we toch wat vreemd (in het donker). Bleken het de buren te zijn die ons huis aan het versieren waren . Leuke buurt wonen wij! Ps: ik zal mijn banner eens veranderen binnenkort