Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @warm bed: ik heb normaal altijd zo een warmtedeken onder mijn laken liggen maar heb hem nu maar weggehaald, ben bang voor een korstsluiting als mijn vliezen breken :D

@trap op en af: wij hebben een hele enge open wenteltrap en ik wil absoluut niet dat mijn dochter daar alleen af gaat. Bij opa en oma gaat ze wel zelf de trap op en af maar dat is een rechte dichte trap

zo ik kreeg net een tip van iemand. Ik weet niet of jullie een tijdje geleden naar 60 baby's per uur hebben gekeken? Maar er zijn nieuwe afleveringen in engeland (one born every minute) en die heb ik dus net gedownload en ben ik nu aan het kijken... al krijg ik er wel de kriebels van haha...

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ow zijn er nieuwe afleveringen te downloaden??? ga ik straks ook ff gelijk doen :D .

heb ff ingebroken in t topic waar ze nog wel schrijft om te vragen wat kirrebir wilt! Kan natuurlijk zijn dat ze wel gewoon nog meeleest maar niet meer echt meeschrijft.

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @deb, waar kan je dat downloaden?? heb ik morgen oook wat te doen

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

Haha straks durven jullie niet meer te bevallen door die serie...

5. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    ... en dan mag jij 3x raden wanneer ik het meest relaxed ben... En ik ga je vast verklappen, dat is niet in of nabij de wasmachine, aanrecht of strijkbout ;)

@Smartie: bah,bah,bah!! Dat zet je wel even aan het denken. Gaat je vader er nog iets mee doen, in de vorm van preventieve screening, voor zover mogelijk? Alhoewel ik mij ook goed voor kan stellen dat je sommige dingen ook gewoon niet wilt weten.

@Patje: top! in the pocket!

@ grappige schrijfstyle??? jullie moeten jullie eigen berichten eens lezen!! Siep hoort 's avonds laat gerommel rond het huis en denkt: "ha, daar zal je de glazerwasser hebben..." *duim omhoog!*:p
    A. Je hebt meneer Siep toch een hoop uit te leggen, en B. wat ga je de glazenwasser in vredesnaam aanbieden, zolaat???? :D "...kopje koffie??? euh, biertje! glazenwasser???"

@ Ananas: wat een mooi, wijs koppie en heldere oogjes!! Aan het bedje te zien waar in ze ligt, was ze toen maar een paar dagen oud. Echt een plaatje!

@ Nathenhuug: tja, wat zal ik hier eens op zeggen... wacht maar af. Ik lag 20 uur na het breken van de vliezen 1,5 uur lang in het ziekenhuis aan de monitor naar een flatliner op de weeen-activiteit te kijken, en 4,5 uur later was de kleine man er. Geen gerommel zegt helemaal niks. Dus lekker een filmpje kijken, meneer Huug desnoods met het boek van Kluun op de gang zetten ;). Het kan inderdaad nog even duren, maar het zou mij ook niks verbazen als de rappe tijd van Marjolein nog aangescherpt gaat worden. Laat het lekker over je heen komen!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

@warm/koud bed

Hier ook koud in bed, ondanks warme kruik...
    Marja een warme mcflurry is ook niks haha

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Willen jullie morgen niet zoveel kletsen als vandaag?? Hahah ik moet naar school de hele dag dus anders moet ik zoveel bijlezen morgenavond.

Ik ga nu nog even op mijn man oefenen met de gezichtsmassage, die moesten we morgen uit ons hoofd kennen maar ik had nog niet geoefend dus doe het nu ff. ( ik heb toch nu een goed excuus dat ik aan zwangerschapsdementie lijdt)

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb nog nooit van die serie gehoord....wie weet ga ik ook wel even op zoek....

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

Ik wil ook wel proef konijn (nou ja olifant) zijn...
    maar ik woon vast niet in de buurt
    heb ik weer....

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

Morgen vroeg trouwens deel 2 melkkoe cursus.....

11. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames!

ik lees idd wel mee, maar het komt er tot mijn schaamte niet van om mee te schrijven :):)

Jullie kletsen ook zo veel!

Maar verder alles goed hier voor zover ik weet ;)
    Morgen weer vk controle.
    Nog maar een week en dan is mijn uitgerekende datum!

Alle bevallen dames: gefeliciteerd!!

De dames waar het rommelt: veel sterkte

Ik voel nog weinig (alleen af en toe 's nachts wat menstruatiepijn).

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo bezoekje aan de vk weer gehad. Hier ligt de kleine gelukkig wel zo goed als ingedaald. Nog even nagevraagd maar hoef gelukkig niet plat als de vliezen breken:D
    Deze vk dacht alleen dat het nog wel even kon duren voor ik ging bevallen. Ze schatte pas met 41 weken ofzo:$;). Hmm Hoop zelf wel wat eerder;)

serie over bevallen: Heb die serie ook wel eens gezien maar word op dit moment niet zo blij meer van kijken naar vrouwen die moeten bevallen:) Eerst zelf maar bevallen..

13. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh dat heb ik nog niet gelezen... :D

14. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @mcGyver, als je nu in de buurt van Zwolle of Deventer woont.......

15. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @juffie, tja het zegt niks, maar als je nu gewoon van 42 weken uitgaat dan valt het altijd mee..... ( doe ik nu maar wel een beetje....) Fijn dat alles verder goed was!!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Debby: was bij Nathan precies 41 weken zwanger. Begon met 40,6.

Ik houd inderdaad maar rekening met 41 weken minimaal valt het misschien wel mee;)

17. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ McGyver: Melkoe-cursus? Hahaha! Ik hoop wel dat je na afloop als bewijs van deelname een gewoon certificaat mee naar huis krijgt en geen geel label door de oren...
    Niet iedereen staat geel :p:D

Ik heb nog een kleine tip voor alle aanstaande mama's van een jongetje, dus de dames in het blauw van de bevallingslijst: Peepee Teepee. Want wat niet iedereen weet: die kleine piemeltjes gaan af zodra daar licht bij komt!!! En dat is toch mn bij het verwisselen van de luier. En ik vermoed, ik heb er geen wetenschappelijk bewijs voor, maar dat daar ook nog een soort van warmte sensortje zit, want die van mij heeft nooit gemist. En bij gebrek aan een geschikte warmte bron/ target, pieste hij zonder enige gene op zijn eigen koppie of zorgde dat de vochtige doekje vochtig bleven...
    Het is maar een tip... en kan iemand mij vertellen doe dit bij meisjes gaat?? Ik wil me dit keer graag voorbereiden.

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    pluutje meisjes plassen meestal niet als je ze verschoont haha...

blegh ik heb het gevoel alsof ik ziek ga worden. Heb krampen in mijn buik en rug en ook nog diarree (en nee het zijn geen weeen) echt niet lekker.

19. Juul

Juul Actief lid

6 jun 2010
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag bij de verloskundige opeens een hoge bloeddruk van 90 terwijl ik steeds op 60 zat. Wel even schrikken!
    Vrijdag komt de verloskundige langs om opnieuw te meten en urine te onderzoeken. Spannend! moet me nog maar niet te druk maken en eerst vrijdag afwachten.

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

Arnhem....

Deel Deze Pagina