Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Siep, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Roan!

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

deel 3 alweer!

@Siep van harte met Roan leuke naam!!

@ De rest succes nogmaals met de laatste loodjes kwaaltjes!

Arjen is morgen alweer 2 weekjes!:$ wat gaat het toch snel!
    Net gewogen door CB thuis hij weegt nu 2920 gram. mooi gegroeid en eindelijk weer op z`n geboorte gewicht.
    Jammer dat het zo koud is buiten anders konden we een blokje wandelen..

Fijne dag
    Liefs

3. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    jeetje Arjen alweer 2 weekjes oud, wat gaat de tijd snel meid :$ .. hopelijk is t weer snel wat warmer :) .

Ananas, beterschap met jullie meisje, is zielig om te zien he als ze zo jong al verkouden zijn...

Deb: veel fun bij de dierentuin!

plassen in de nacht: eerlijk gezegd nooit last van 8) , echt maar heel af en toe.

Nacht toch een beetje rommelig gehad, schoonzus is gister blijven gourmetten met de kids, was gezellig maar ook erg druk en dan slaapt jes altijd wat onrustig. Maar goed, vandaag weer een lekker rustig dagje dus we zitten nog lekker in pyama :) .

4. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Toi toi toi allemaal dames.

5. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Iemand vandaag al iets vernomen van Michelle???? Ben benieuwd, misschien is ze wel aan het bevallen..... Ik hoop het voor haar!

6. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Siep, gefeliciteerd met jullie zoon!

@ plassen, ik moet 's nachts ook vaak plassen, maar heb zat.avond echt bijna niets gedronken en toen hoefde ik maar 2x! Wat was dat een luxe zeg! Maar ik heb ook gewoon meer dorst en kan ook echt genieten van een glas steenkoud water, jullie ook meer dorst?

@ uitgerekende dames, hoop dat het vandaag lucky day is!

7. PerfectDay

15 okt 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Siep, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Roan!~

Smartie, ach ja, wij wachten gewoon af. Hopelijk worden wij deze week moeder. :)

Plassen - ik heb er echt last van, ik moet `s nachts echt vaak plassen, irrittant.

Ik denk dat Michele aan het bevallen is :D

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @lavendel.. ik ga de laatste tijd errug laat naar bed.. ben niet moe ofzo.. kan wel tot 11 uur uitslapen hoor.. luxe dus..
    @champy, jemig net nu het beter ging toch weer minder..hopen dat ze snel weer van de ic af is..
    @plassen, geen last van, de eerste keer eruit is rond een uur of 5/6 smorgens..

straks naar vk, ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen heeft.. tis een afspraak van een half uur dus zal wel genoeg verteld worden..

9. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, mag ik op de valreep met jullie meeschrijven?? Ik heb vanaf dag 1 stilletjes meegelezen, ben overal van op de hoogte :D en wat gingen jullie snel!

Ik loop ook volledig synchroon met jullie: het betere snoeiwerk ook net achter de rug, partner die vandaag verjaart, de akelige klossen onder het bed en vanaf week 37 wachtend op de plons van de brekende vliezen. Ik wil zo graag, ben er klaar mee!

Echter ben inmiddels, op indringend advies van vk en omgeving aan bed gekluisterd vanwege een flinke verkoudheid ala Veronique2005 met als extraatje twee flink onstoken ogen en al 3 dagen geen stem meer. Ik tel de minuten tot aan het volgende paracetamolletje. Men is van mening dat ik in geen conditie ben om nu te bevallen.:(

En als ik op de lijst mag is de balans meisjes/ jongens ook weer in evenwicht, want ik ben zwanger van een meisje, ons tweede kindje. En als het aan mij ligt gaat de hele happening plaats vinden in het zkh. Uitgerekende datum is 6 februari.

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hai Pluutje, welkom en gefeliciteerd met je partner! En beterschap, goed uitrusten en dan snel beter worden om te kunnen bevallen!

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Plassen: Oh rampzalig, ik merk dat ik het soms ga proberen op te houden terwijl dat juist slecht is... Maar dat bed uitkomen is echt een ramp! Helaas wel 3x per nacht gemiddeld...

Suzannes: Hier ook vaak trek in een koud glas water!

Hier net een grote schoonmaak gehouden met smoeder. Hielp me de laatste dingen nog even te doen, maar het was eigenlijk bijna niet nodig, was al goed bezig geweest dus! Maar schiet wel weer gelijk in me rug, dus als de kleine slaapt ga ik denk ook maar even liggen.

Ennnnne Michele, je maakt het spannend, wat ben je aan het doen??!

12. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Lieve Michelle, alles goed?:D

Ik ook meer dorst, ook koud water. Maar spuug veel, dus de dorst volgt vanzelf.

13. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Gister +- 16.30 uur was ze voor het laatst online. Buddy Veronique ook niks gehoord toevallig?

14. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ siep,gefeliciteerd met jullie zoon,geniet ervan!

@ ananas,miss tijd v.h.jaar,joep is ook al.verkouden.
    Wat een troep kan er uit zo,n neusje komen zeg.

@all,febr. Wordt jullie maand ;)
    Ik leef en lees weer mee!

15. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Goeie middag meiden!
    Hier nog maar eens een beroerde nacht achter de rug:(
    Gisteren om 23u naar bed gegaan en om 12u30 alweer klaarwakker...
    Dan maar in de zetel gaan liggen.
    Nog wel wat kunnen slapen daar maar niet zoals het zou moeten!
    Was dus echt een gebroken nacht!
    Vanmiddag nog maar even wat bijslapen want voel me nu echt slecht...
    Kleintje is trouwens beetje rustiger dan normaal... Voel hem wel maar veel minder intens dan anders, zal vast wel normaal zijn zeker?

@Smartie: Jij vroeg mij wat een 40weken echo was; Heb eigenlijk altijd een echo moet nu nog eens gaan wanneer ik 39weken ben en (indien ik nog niet bevallen ben) op 40weken terug en normaal word ik dan ook automatisch gestript.
    In België krijg je heel erg veel echo's, heb vanaf het begin van de zwangerschap maandelijks een echo gehad en nu is dit om de 2 weken en de laatste keer elke week.

@Michele: Je houd ons wel in spanning;) Hoop dat je aan het bevallen bent!

@Plassen: Hier ook een zeer pijnlijk gevoel wanneer mijn blaas vol is en de kleine man duwt hier dan ook altijd nog even op dus is echt geen pretje!
    Ook gemiddeld 5x uit bed om te gaan plassen!
    Wat een geluk voor de meiden die niet uit bed hoeven om te plassen!

@Dorst: Heb ook altijd erg veel dorst, let er ook wel op dat ik tussen 1,5 en 2L water per dag drink en moet zeggen dat me dit aardig lukt.

@All: Ga nog even in de zetel gaan liggen, mischien kan ik nog wel een dutje doen...

16. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Hoi meiden

Had net een klein beetje bloed op mn maandverband zitten heb even gebelt naar het zh en wordt zo even terug gebelt

Zal wel niets zijn maar je weet het nooit

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik kom even een abonnementje pakken :D

@Siep; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Roan!!

18. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! Misschien een deeltje van je slijmprop?

Al iets van Michele bekend? Zou wel mooi zijn als ze vandaag op de uitgerekende datum bevalt!

19. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    @pluutje: ga maar eerst beter worden voor je gaat bevallen... Voor jou zijn het echt de laatste loodjes, ik heb nog het gevoel dat het de ver van mijn bed show is :D
    Of noemen ze dat nou gewoon ontkenning?

Wel spannend hoor, nu het bijna echt februari is.. Zal ik ook nog een februari-mama worden zoals ik zelf altijd gedacht heb of ga ik nog ver maart in? Hmmzz... Dan moet ik nog 6 weken, aaarg :$

20. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @marjolein, spannend hoor. Misschien een stuk van je slijmprop (schijnt soms gepaard te gaan met bloedverlies) of het begin van je bevalling. Succes!!!!!

Deel Deze Pagina