siep balen dat de borstvoeding niet gelukt is. Heb je last van kloven? Ik vond het ook heel erg dat ik na 5 weken ben gestopt met bv van mijn dochter toen. Achteraf vraag ik me af waar ik me druk om gemaakt hebt
@debby, ja zal ook wel, na 13 jaar zou je toch al iets moeten hebben. Nu maar hopen dat met een antibioticakuur het voor jouw dochtertje opgelost kan worden! Hoeveel heb je eigenlijk voor die test moeten betalen als ik mag vragen?
@deb, jee wat kl*te... best wel schrikken, je was er volgens mij best optijd bij. Ze kunnen genoeg tegenwoordig.. nu maar afwachten wat je ha gaat zeggen/doen @siep, wat een prachtig mannetje! Groot gelijk dat je het heb afgebouwd... het is beter maar moet niet ten koste gaan van alles! ben druk met eten koken. Heb net kleertjes besteld bij h en m.. nooit gedaan, vind het best spannend.. 2 tshirtjes en een overhemdje voor kleine.. 1 shirtje van the beatles en 1 van de stones.. vind het helemaal geweldig hahah
patje20 volgens mij gaat h&m meestal wel ok... Ik shop eigelijk bijna alles online... maar met h&m heb ik maar 1 keertje ervaring. iosola 125 euro. En het gaat me niet om het geld want dat kan ik echt wel missen en ook al kon ik het niet missen, de gezondheid van mijn dochter is belangrijker. Maar ik vind het gewoon belachelijk dat het niet vergoed wordt.
Nathenhuug: Gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat een mooie babyfoto's allemaal dames. Iosola: Ik ben het nu ook echt wel beu om zwanger te zijn, omdat ik ook zo ziek was in het begin leek het wel voor eeeeuwig te duren en nu ben ik er klaar mee Hopelijk besluit baby snel haar entree te maken! En brownies hmm daar had ik net trek in. Helpt niet dat ik boven een bakkerij woon....
Siep: Ik heb het vorige keer bij F. ook zo meegemaakt en kon pas echt genieten toen we overstapten op Fv. Geen moment spijt van gehad, hij deed het gelijk een stuk beter! Maar voor je gevoel is het idd eerst heel dubbel. Je hebt een mooi manneke in ieder geval meid! Patje20: Ik bestel regelmatig bij H&M en vind het meestal geweldige kleding en goede levering! Debby: He, wat klote meid! Hopelijk kan je snel een goed behandelplan afspreken en is je meid er snel vanaf! Hier: Net bij de vk vandaan, bloeddruk 160/70... Vooral door de stress is die boven zo hoog, gelukkig onder netjes! Kindje wordt nu op 7 pond geschat, aardig manneke dus haha! Wel willen ze volgende week bij 38 weken gaan kijken hoe het er binnen voor staat, dus van mij mag het wel. Nu ook buikpijn, maar dat zal wel door het bezoekje komen denk. Zij zegt ook dat mijn lichaam het waarschijnlijk ook tegenhoudt door de spanningen helaas...
Siep: wat een mooi mannetje! En hoe mooi bv ook is het moet niet ten koste gaan van alles hoor. Groot gelijk dat je gestopt bent. champy: Volgende week inwendig onderzoek dus.. Gaan ze dan ook al strippen? Vervelend dat de stress het misschien tegen houdt maar ja wat doe je daar aan?? Patje: bij mij altijd goed gegaan hoor online bestellen bij hm.
@mcGyver, zo dan heb je best een druk daggie achter de rug . Als ik zon dag gehad heb (en das wel vaker hier met 2 kleine kids) voel ik mn bekken ook hoor aan het einde van de dag . Doe lekker rustig aan vanavond verder! @Iosola, gaat kriebelen dan he? Als het zo dichtbij komt! Want als het bij je vriendin kan, waarom dan niet bij jou, toch? @Patje, lekker op tijd je bedje in dan! Weltrusten vast! @debby82, wat sneu zeg! EN idd erg dat je juist op dit moment je huisarts niet kunt bereiken. Maar een andere arts kan toch ook vast een kuur voorschrijven, kun je daar vast mee beginnen, en dan alsnog maandag naar je eigen huisarts. @Siep81, wat een scheetje zeg! Heerlijk van genieten hoor! En wat betreft de BV, hier bij mij een jaar geleden (dochter januari 2010) exact hetzelfde, heeel herkenbaar! Mijn dochter spuugde ook de voeding uit, omdat er bloed tussen zat van mijn tepels. Ze maakte ze helemaal kapot. Toen uiteindelijk ook maar besloten om te stoppen, maar ook ik was bang voor het oordeel van de kraamhulp. Achteraf nergens voor nodig, zij zag ook wel dat het moeite kostte de andere kraamdagen waren veel relaxter! Goede keus hoor!
super deb dat je die test toch gedaan hebt! Goed je eigen gevoel gevolgd! balen dat de test positief is, Hopelijk heeft hey niet te veel gevolgen voor emma
@Siep: Wat een heerlijk kereltje! Groot gelijk dat je uiteindelijk beslist hebt om fv te geven wanneer er teveel stress bij komt kijken is het ook helemaal niet meer leuk en nu zijn jullie alletwee ontspannen. Laat je traantjes maar de vrije loop hoor denk dat dat er gewoon even uit moet @Inwendig onderzoek: Ik krijg hier nu ook elke keer een inwendig onderzoek, eerste keer gehad op 37 weken, gyn houdt graag in de gaten of ik eventueel al opening zou hebben, vind ik zelf ook wel geruststellend. @Patje20: Wist helemaal niet dat je bij h&m kunt bestellen? Ga daar wel geregeld dingetjes gaan halen voor de baby, ze hebben steeds zo'n leuke dingen! @Debby: Oh niet leuk voor je meisje! Hopelijk heeft het geen gevolgen voor haar... Vind het wel erg dat niemand je serieus nam ze is nog zo klein... @Ananas: Pff.. wat een *** gyn! Vind toch ook wel dat ze je wat beter in de gaten mogen houden, zeker omdat je bloeddruk nog niet goed was toen je het ziekenhuis verliet! Dring er maar even op aan hoor! @All: Vandaag een luierdagje gehad! Weer een dutje kunnen doen op de bank dus dat scheelt ook weer. Wel weer wat last van hoofdpijn, heel vervelend... Iemand trouwens nog iets van Nathenhuug gehoord??? Pff.. meiden wat heb ik last van mijn ribben... Doet echt enorm pijn, kleine man ligt hier voortdurend met zijn voetjes tegen te trappen, kan me nu bijna niet meer rechtop zetten of draaien in bed van de pijn
@debby, wat vervelend nieuws. De ziekte van lyme is vaak goed te behandelen als men het op tijd ontdekt. Als jij liever met je vaste huisarts wilt overleggen, gewoon doen. Ga af op je gevoel en doe waar jij je goed bij voelt. Sterkte. @siep, ik denk dat je een goed besluit hebt genomen door te stoppen met de bv. Stress is echt niet goed en je moet wel kunnen genieten. Bv geven moet niet ten gunste gaan van alles. Mooi mannetje heb je trouwens,lekker genoten nu.... Hier ben ik vandaag echt niet happy, ben het zwanger zijn echt beu. Vandaag echt gerommel gehad, maar het zet niet door. Morgen alweer 39 weken, dus max. nog 3 weken.... Ben benieuwd, vind het ook steeds spannender worden. Worden jullie al die telefoontjes, krabbels en sms'en ook zo beu, heb er haast een dagtaak aan. Heb nu ook bewust mijn telefoon uit staan, vind het wel lief maar aan de andere kant wordt je ook steeds herinnerd dat je kleintje er nog niet is en de tijd er wel rijp voor is. Genoeg geklaagd nu..... Ik hoop voor iedereen op een rustige slapende nacht. Ik ga lekker tv kijken en op tijd naar bed.
Fijn dat de keuze goed voor je is geweest, en je ventje tevreden is, D isat het belangrijkste meid Knuffel!
@ siep voel je niet schuldig! Hier ging t net zo.. idd pas genieten toen we op flesvoeding overgingen. Ik zat ook met de bv te kloten en huilde elke voeding t was zo stressvol, nu ist heerlijk genieten! Wat een mooi mannetje! Geniet ervan! xx
Iosola: grappig. Hier wordt niks gezegd over salami. Debby: dat is balen zeg. Wat houd dat nu voor haar in? (had het al gelezen, heftig . Sterkte) Siep: wat een knapperd zeg! Je hebt echt een goede keuze gemaakt, een mama die lekker in haar vel zit is ook heel belangrijk. Ik ben trouwens ook een jaar of 15 geleden gebeten door een teek. Ook nooit laten testen, maar volgens mij had ik dan wel al verschijnselen moeten hebben.
@nath,gefeliciteerd met jullie zoon. Hopelijk is alles goed en voorspoedig gegaan. @derby,sjee zeg. Goed dat je je gevoel hebt gevolgd. Spannend wat de ha zegt,vlgs mij idd antibiotica maar kan me voorstellen dat t je niet lekker zit. @ beeb foto's,lief zeg. Wij hebben nu al minder fotos dan bij tijn,kind is nu al achtergesteld haha. Zal binnenkort foto plaatsen hier,op hyves staan er al wel wat (hyves=mn username) @deesdees,waarom krijg je eigenlijk een geplande ks? @ voeding,hebben jullie goed dames. Heb t bij tijn gehad. Ook TOT bloedens toe en stress. Vandaar nu ook gelijk begonnen met fv en dat bevalt prima. Dames zet m op allemaal,ik leef nog zo mee. En lees ook,vind het spannend voor jullie allemaal, komt ook omdat ik goed.besef wat voor moois jullie nog te wachten staat. Ik reageer niet altijd even uitgebreid omdat ik nu amper meer achter laptop zit en vooral mobiel gebruik.
@rins; ik krijg een geplande KS vanwege een heftige subtotaal ruptuur met incontinentie en bekkenbodem problemen na de bevalling van onze zoon Beau. Heb een heel proces en onderzoeken gehad in het ZH bij de chirurg en ben toen ik weer zwanger bleek te zijn ben ik doorgestuurd naar de Gyn. Op hun advies besloten niet via de 'vaginale' weg te bevallen vanwege de hoge kans op verdere complicaties.
Klinkt heftig! Heeeeel begrijpelijk de geplande ks.... PfffHier nog steeds niet kunnen poepen... SorryBeetje onsmakelijk, Maar erg vervelend!
sorry meiden, ff ego: Is t normaal dat ik nog alles in t huishouden hoor te doen volgens manlief? Enige wat manlief doet is de wc, de vuilnis meestal en de kattenbak..de rest is nog steeds voor mijn rekening.. Ff gebakkelei met man, jes wilde zn groente niet eten dus op de gang gezet.. ga morgen naar een opvoedkundige ivm vragen wat we kunnen verwachten ivm aankomend broertje. Ik dus aangegeven dat ik dit gedeelte ook wel ga vragen aan dr. krijg ik de opmerking: wedden dat ze wil dat we de tv uitdoen en aan de grote tafel eten? Denk wtf moet ik nu met die opmerking dan? weet dat we dat misschien moeten doen ja, maar waarom moet t dan altijd mijn fout zijn? Hij is daar dan toch net zo goed fout in? Dus ik vraag m, wat ik nu met die opmerking moet, gaat ie naar de grote tafel om verder te eten, zit ik daar in mn eentje... was al niet lekker vandaag dus dit was voor mij ff de druppel..
Het is/was ook best wel heftig, gelukkig heb ik er nu tijdens de zwangerschap minder last van. Ben dan ook zeer benieuwd hoe het zal gaan na de bevalling. Balen dat je niet kunt poepen, glas lauw water misschien?
thnx meiden voor de lieve woorden, jullie zijn lief. Ik wacht trouwens liever op mijn eigen huisarts. Ik heb een super huisarts waarvan ik altijd gedaan krijg wat ik wil, is ook een jonge vent. Ik wil dit echt met hem bespreken. Hij heeft ook een kindje even oud als mijn dochter dus hij begrijpt dit wel. jojogirl: terugschoppen nee meid, sterkte er mee... tassie: ik heb nog geen 1 smsje/krabbel gehad maar ik denk dat mensen dat niet durven haha... deesdees: wow dat klinkt heftig! mcg: ik had dat ook een paar dagen geleden en nu opeens loop ik leeg... als je dit blijft houden anders even de vk om een laxeermiddel vragen? thriska: ik vind het niet normaal dat jij nog alles in het huishouden doe. Ik doe helemaal niks meer, op af en toe een vaatwasser uitruimen na. en sja, ik ben voorstander van aan de grote tafel eten met elkaar maar daar zijn jullie beide verantwoordelijk voor. Hier komt het ook wel eens voor dat we voor de tv eten.