Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36

oeh spannend mischien wel t begin?

2. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Jojogirl88: het schijnt dat babietjes naar mate de bevalling nadert langere periodes van rust nemen. Op een of andere manier pakken zij hun slaapjes wel ;), terwijl de mama's maar lopen te spoken. Hopelijk heb jij ook nog een dutje kunnen doen. Maar als je geen goed gevoel hebt bij de bewegelijkheid van je baby, zou ik gewoon even bellen met je vk en met haar overleggen.
    Ook grappig om te lezen hoe twee landen er een verschillend beleid op na houden hoe de zwangere wordt begeleidt.

@ Ananas89 en Rins80: ik vind het altijd zo zielig van die kleine verkouden hummeltjes. Je kan ook zo weining voor ze doen. Hopelijk herstellen ze snel, al is het ook voor je eigen gemoedsrust.

3. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey lieverdjes ben dr nog hoor.. lag te slapen en ben terug gekropen toen ik mn oudste naar school deed. ben ammel in 1 keer zo ontzettend moe.
    iedere keer met lopen verlies ik veel afscheiding wel waardoor ik steeds wat voel lopen maar geen vruchtwater is zeg maar... maar om te zeggen tis bezig nee hoor... ik ga lekker als 1e overtijd... jakkes.

morgen strippen, wie weet is t niet meer nodig maar toch zie dr wel een beetje tegenop. maar heb nog 24u om zelf aan de gang te gaan. natuurlijk hopen we dr dan heel sterk op dat wij ook ons kleintje mogen vasthouden. overtijd gaan is niet leuk.

siep van harte meid:D met roan wat een leuke en stoere naam!!

heb zoveel bij moeten lezen haha. dat ik niet meer precies weet hoe of wat.
    zijn er al veel die gewoon mogen bevallen dus het zal wel los barsten met bevallingen. echt wel mooi om te zien zo. ben dan ook reuze benieuwd wie de volgende is weer:D

4. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    marjolein zet m op meid, hoop dat het iets positiefs is. en je het dus beter doet als mij;)

5. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Michele, jammer, maar de dag is nog jong...

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh jammer michele, hopelijk schiet het toch snel op voor je!

He buddy Marjolein, jij maakt het ook spannend zo! Ben benieuwd!

7. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ach ja ik heb gewoon eigenwijze kids. haha die vinden t veels te lekker daarbinnen. mijn lijf kan op een of andere manier niet uit zichzelf zonder inwendig onderzoek of strippen aan de gang gaan. had gehoopt dat t dit keer wel eens zo kon zijn..

8. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Hey meiden

Ben net terug gebelt en moet om 15:30 even voor controlle naar het ziekenhuis, ben benieuwd :) Heb wel lichte krampjes maar zal wel door de zenuwen komen. Verder van bloedverlies is niets meer bekend dus mis idd een klein stukje van mijn slijmprop

ik heb in iedergeval mijn zwangerschapstas in mijn auto staan hihi

ik hou jullie op de hoogte

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

@marjolein spannend! euh vergeet de maxicosi niet.... succes

10. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    woeiii marjolein spannend!!!! kom op meid!!! misschien ga je beginnen:D:D

11. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    oh ja die maxi cosi haha. waren dat ammel vergeten bij onze 1e kleine. zelfs kleerstjes voor de kleine. dus heeft even in zh kleren gelegen en maxi cosi moest man nog halen nadat we bevallen waren... erg grappig maar overkomt me nooit meer.

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

@michelle, zul je altijd zien he....

hier gister bram zijn stoel verplaats naar achter de bestuurderskant en de aesybase vast geinstalleerd....

als er over 2 weken nog niks is, dan zet ik ook de maxicosi vast op de easybase, kan bram eraan wennen...

zo wilde ik eerst ook pas de box neerzetten als ik bevallen was, hij staat toch in 5 min... maar nu toch afgelopen weekend maar neergezet, kan bram er aan wennen....

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Brrrr het is koud buiten!

Champy: veel sterkte met je moeder.

Iosola: Luier ze vandaag

Dani: ja balen he, maar het is echt koud buiten nu.
    Maar het wordt weer warmer de rest van de week als het goed is.

Suzannes: ik heb ook veel meer dorst als normaal

Pluutje: welkom hier en beterschap en gefeliciteerd met je man

Marjolein: ben benieuwd wat ze zeggen in het ziekenhuis. Succes

Dees dees: hallo :)

Michele: dan lijkt het erop dat jouw kids het inderdaad wel lekker vinden in mama's buik. Maar genoeg is genoeg he ;)

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

@blondie: bbrrrr het is zeker koud buiten...geen wonder dat de beebs niet komen, in de buik veel warmer...

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    marjolein: ben benieuwd hoor! Bij Nathan had ik de avond voor de weeen begonnen ook bloedverlies (met de slijmprop) Hoop het zo voor je! Spannend!

Michelle: nog niets dus, jammer:(

mcgyver: Bij ons staat de box al een tijdje. Inderdaad ook voor Nathan om aan te wennen. Hij vond het wel gek hoor opeens zo;n ding in de kamer.

16. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    blondi tja hou t maar om t mom van genieten nog ff van die buik.. maar anderzijds ben t genieten nu ook wel beu en ben toe aan iets anders. de buik is idd genoeg nu. 40wk is best wel lang ook als je het zo bekijkt ook al is het omgevlogen.

hier ook al 2wk maxi cosi in de auto. konden we er zelf ook aan wennen met 3 kids achterin:D

17. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @michele, kan het me helemaal voorstellen, ik liep ook 2 keer tot precies 42 weken en als ik nu denk dat ik 5 1/2 week moet....kan me er geen voorstelling van maken en ik denk dat ik dit keer echt ga zitten wachten tot het komt.

@marjolein, ik hoop voor je dat de bevalling gaat beginnen, ben benieuwd wat ze zeggen in het zh!

Ik zit inmiddels te wachten op dochterlief die door mijn zus wordt opgehaald van de psz, zij woont er vlak bij en haar zoontjes zitten daar op school dus ze kan mooi femke mee terug nemen en dan knip ik haar kids.
    Ik ben zo blij dat ik een nachtje hebben door-uitslapen. ben helemaal vol energie. Heb al een heleboel gedaan.

@mc gyver, kan me voorstellen dat je hem er al hebt neergzet. ( kan je er zelf ook alweer aan wennen)
    Bij Pim zat Femke er nog steeds in, ze was toen net 2, toen Pim 6 weken was heb ik de box omhoog gedaan en mocht hij erin. Pim zit nu nooit meer in de box en toen de kerstboom kwam heb ik de box maar even de kelder in gedaan en hij komt er denk ik nu ook pas weer te staan als de beeb er is. Ben dat ding eigenlijk een beetje zat in de woonkamer :)

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    wie van jullie had laatst ook een hartfilmpje enzo van de beeb in het ziekenhuis ivm verminderde beweging? en hoe vaak(of niet vaak liever gezegd) voelde je de beeb dan? van de vk moet ik nu 2 uurtjes de bewegingen gaan tellen en anders moet ik naar het ziekenhuis voor zo een filmpje enzo..

19. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Spannend voor Marjolein.... Ze moet nu in het zkh zijn.

20. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Klopt ben in het ziekenhuis :) wacht nog op mijn beurt. Net een behoorlijke kramp gehad dus is echt spannend. Heb internet op mijn tel dus om de tijd een beetje door te komen lees ik nog gezellig mee.

Buddy ben je niet vergeten hoor :) en ik heb je nummer opgeslagen ;)

Deel Deze Pagina