kan een harde buik lang aanhouden? dacht dat het altijd maar kort was...heb hier sinds vanmorgen veel harde buiken, en ook lang
Ik heb ze al vanaf 18 weken dus kan er nu niet over mee praten, maar als je ze nog niet hebt gehad dan is het misschien het begin.... Ppff Pim ligt alweer te huilen...en ik wil nu eigenlijk ook wel naar bed. Misschien toch maar ff een zetpilletje erin en gelijk sofradex in de oortjes. Vermoeiend zo'n mannetje dat niet wil of kan slapen..... Ik ga iig maar lekker naar boven en hopelijk is hij zo stil als manlief er gweest is. Weltrusten allemaal.
@gewicht, in ons ziekenhuis moeten kindjes altijd een nachtje blijven als ze groter zijn dan 4 kilo. Kweet natuurlijk niet hoe dat bij een ander ziekenhuis is, of als je thuis bevalt.... Zelf vind ik het niet erg dat we dan moeten blijven, liever het zekere voor het onzekere
lavendel harde buiken (en weeen) houden ongeveer een minuutje aan. Maar volgens mij kan het wel langer. Veel harde buiken kunnen wel een teken zijn van een naderende bevalling maar ook dat je gewoon te druk bent geweest (aldus de wandelende encyclopedie ) thriska: thnx voor de knuf! Sja familie he
@ Patje, beterschap voor je zoon, hopelijk knapt ie snel op en hopelijk krijg je toch een goeie nachtrust. @ Harde buiken, wel us gehad, maar op 1 hand te tellen. Vandaag wel heel erg vaak, heb het gevoel of ik al de hele dag met een 'strakke' buik rondloop @ McGyver, al naar wc geweest?
lavendel: kwil eigelijk niets zeggen maar ik denk echt dat jij binnen 72 uur gaat bevallen... wie wed er mee
haha lekker puh... maar de vorige keer had ik toch ook gelijk... want je was mooi zwanger toen ik dat dacht Maar als ik geen gelijk heb zal ik je nooit meer plagen (maar je bent zo makkelijk te plagen )
oja das waar (gut jij bent zwanger en hebt nog zo'n goed geheugen, was dat ff alweer vergeten, maar inderdaad jij hebt altijd gelijk) ik zal je maar niet vertellen dat ik sinds paar uur ook last heb van krampen onderin de buik want dan begin jij al helemaal te juichen denk dat het allemaal loos alarm is hoor.
hmmm ach ik heb nog 71 uur en 50 min.... nee zonder gekheid, mocht het doorzetten dan wens ik je heel veel succes meid. En anders hoop ik dat je gewoon lekker slaapt vannacht! Ik ga douchen en slapen (ik heb echt een douchetik de laatste tijd... douche minstens 2 keer een half uur per dag). tot morgen!
Ja, deb, doe voor mij dan ook een voorspelling. Lavendel, ik denk het ook! Mcg: morgen kan je vast wel naar de wc, hoop dat de peopthee zal helpen. Douchen: ik ben nog nooit zo schoon geweest. Ik ook vaak 's ochtends douchen, en dan heb ik s avonds spierpijn of whatever, en ga nog effe lekker in bad of douchen.
Mcg voorlopig nog niet haha ik had meer zo een gevoel door het gedrag van lavendel haha maar als ik een gokje moet doen rond de 39 weken
zzoooo dames, ik moest 10 pagina's doorlezen vanaf 11.30 vanmorgen.. jemig wat hebben jullie gekletst! weet niet meer wat er allemaal gezegt is hahaha.. zal morgen wel weer direct reageren... ben naar de babywinkel geweest hadden wel het een en ander gezien.. dus ff afwachten wat we gaan doen..