Nog even wat bijgelezen, kan toch niet slapen... @Familie verwittigen: Weet niet wie het zei ivm dat man ook trots is op zijn kind dus ook wel inspraak mag hebben in wanneer iedereen verwittigd word. Ben ik het wel mee eens maar vind toch wel dat hij op die moment een beetje aan de vrouw moet denken, hebben ook allemaal net een bevalling achter de rug dus kan me wel voorstellen dat er heel erg veel meiden nog echt geen nood hebben aan onmiddelijk bezoek; hier toch althans niet. Is niet dat ik egoïstisch wil zijn maar als ik uitga van wat de gyn me verteld dat bij een eerste kind de bevalling makkelijk 16u kan duren dan heb ik echt helemaal geen behoefte aan een heleboel drukte wanneer de kleine man er net is... Natuurlijk gaan we iedereen wel verwittigen maar zal pas zijn wanneer we zelf eerst wat tot rust gekomen zijn. @Michele: Echt een super mooi gezinnetje hebben jullie! Wat een bolle wangetjes heeft jullie meisje, super schattig! @Nathenhuug: Hoop dat alles goed gaat met kleine Liam, ben benieuwd naar je bevallingsverhaal en natuurlijk een foto van jullie kleine mannetje! @Douchen: Zou hier ook soms een hele dag onder de douche willen staan! Kan daar nu zo van genieten! De baby trouwens ook, voel hem dan zo bewegen naar de warme straal van de douche @... Ben weer even vergeten wat ik nog allemaal gelezen heb... @All: Deze avond naar verkoop van juwelen geweest, is echt niet mijn ding dus heb helemaal niks gekocht Ben behoorlijk moe aangezien ik deze middag geen dutje heb kunnen doen maar vind toch de slaap niet... Zo toch maar naar bed en als het dan nog niet lukt ga ik op de bank slapen vanacht... Tot morgen meiden! Slaapzacht!
Goedemorgen meiden (nou ja, ik was om 5 uur al wakker). Zou het dan toch voor mij beginnen? Ik heb enorme buikpijn. Soort van menstruactie achig gevoel. Nee, zijn (nog) geen weeen. Het komt niet in golven met een hoogtepunt, maar is een constante zeurende pijn. Toch hoop ik dat het doorzet, want doet behoorlijk zeer. Voel me ook een beetje onrustig met die storm buiten. Huh, dat hebben dieren en kinderen toch altijd? Voor het zelfde geld is het niks hoor, maar begin nu toch te denken dat ze misschien wel snel komt. Hihi, gisteravond zei Smartieman nog dat hij dacht dat het helaas nog wel 2 weken kon gaan duren, en ik dacht dat ie wel eens gelijk zou kunnen hebben. En misschien heeft ie ook wel gelijk. Sorry hoor, voor vage gebrabbel, maar ja, dat krijg je zo vroeg op de ochtend.
Hier een akelige nacht achter de rug, Pim was echt heel zielig, hij heeft van half tien tot elf geslapen en werdt toen gewoon wakker was het hoesten. Hij was ook echt boos en had zijn ogen telkens snel weer dicht, dat mannetje was doodmoe. Ik heb er toen een zetpil in gedaan en lekker bij me laten liggen, maar rustig liggen....nee dat niet. Telkens werdt ie weer hoestend en huilend wakker. vanaf ee uurtje of 3 werdt ie iets rustiger alleen drukte hij me telkens zowat uit bed, hij wilde graag tegen me aan liggen geloof ik. Hij heeft nu de swiffer, bezem, dweil en handstoffer gepakt dus volgens mij wil hij wat goed maken..... Oh en er heeft iemand hier gepoept op de wc....
goedemorgen! Er gaan vast kindjes geboren worden dit weekend! Dat kan niet anders.. Spannend! Prettig weekend allemaal. Hier maar een rustig dagje. Ben alleen met Nathan en het wordt binnen spelen denk ik. Wat een wind nog steeds zeg. Nathan was er helemaal onrustig van vannacht en kon gisteravond ook niet in slaap komen.. Nu zit hij lekker met een beschuitje voor Bumba. Kan mama even rustig opstarten
goedemorgen! Hier redelijk geslapen, alleen was mijn dochter bang voor de wind en wilde van half 4 tot half 5 bij mij in bed liggen. Nu lag manlief toch in de logeerkamer door mijn gesnurk dus dat mocht wel. Gelukkig bleef mijn dochter daarna tot 8.15 in haar eigen bed slapen en dat is laat voor haar. Zo om 10 uur manlief wakker maken. Om half 11 komt mijn zusje om op mijn dochter te passen en ze hebben elkaar van de kerst voor het laatst gezien dus dat zullen ze wel leuk vinden. En dan om 11.15 naar het ziekenhuis. Ben benieuwd. Ik kan trouwens wel merken dat de beeb is ingedaald. Lijkt alsof ie af en toe met zijn hoofd probeert te bewegen en dat geeft me best veel kramp. Gisteravond wilde ik opstaan om naar de wc te gaan, kreeg ik zoveel kramp dat ik gewoon mijn man moest roepen omdat ik niet overeind kon komen. Hoezo sneu.
Goedemorgen meiden!!! Wat schrijven jullie ontzettend veel, heb alles gelezen maar volgens mij niet alles onthouden, ff proberen op iedereen te reageren. @Lavendel en smartie, en hoe is het met jullie? Zijn jullie toevallig begonnen met bevallen? Let us know! @michele, mooie kindjes hoor!! @nathenhuug, hopen dat liam snel naar huis mag! @familie inlichten, wij bellen sowieso iedereen na de bevalling, ze mogen in het ziekenhuis alleen 's avonds komen op bezoekuur. Luca zal bij mijn schoonouders zijn en die moet ik maar nog even uitleggen dat ik eerst een momentje met ons viertjes wil zijn voordat hun ook de kamer binnen komen stormen. Weet niet of mijn schoonmoeder dit gaat begrijpen... @meiden met rotnachten, hier vanacht ook 1. Luca werd schreeuwend wakker om 5 uur, uiteindelijk wou hij alleen wat drinken en ging weer verder slapen. Ik had wat last van menstruatiepijn, al met al geen supernacht. Ben echt een zeef, ben de rest namelijk alweer vergeten....
@debby, ik had gisterenavond heel veel steken onderin en voelde ook dat ze daar nogal druk aan het bewegen was. Denk dat ze n ook wel al ingedaald is. Voel ook vanmorgen haar beentje niet meer. Eerst was het altijd rugje aan de linkerkant, beentjes rechts. Nu heb ik het gevoel dat de rug in het midden is en de benen richting mijn rug.. Zoiets ongeveer
Debby: Daar heb ik ook regelmatig last van, dat je gewoon helemaal vast zit/staat.. Helaas niet altijd iemand in de buurt om te helpen en om nou mijn 2.5 jarige zoon in te schakelen is ook zo'n kinderarbeid haha! Maar dat betekent 10 minuten erover doen om bij de wc te komen... Snachts is het ook zo'n feestje en dan voel ik me al zo aangespoelde walvis, ben ik net eindelijk goed omgedraaid , wat al snel 5 minuten duurt, moet ik weer plassen..Nog maar een paar weekjes...
familie inlichten: We bellen familie en goede vrienden na de geboorte. Nathan is als het goed is bij de buren. Wil dat Nathan als eerste zijn broertje of zusje ziet. Dus eerst even een moment met zijn viertjes. Dan zijn de opa's, oma's in de loop van de dag ook welkom. Wil het in iedergeval niet te druk bij mijn bed. Vond het de eerste dag van Nathan op een bepaald moment veel te druk. Alles ging langs me heen..
@Familie: F. blijft bij mijn s-ouders en als de kleine is geboren worden hun gebeld, maar eerst komt alleen F. binnen en wachten zij even op de gang. En de rest hoort het wanneer het ons uitkomt...
Goedemorgen meiden, @ Smartie, kan best dat het gerommel begint. Hopelijk duurt het bij jou ook niet snel meer. Mijn man zegt ook steeds het duurt nog wel 2 weken. Ik ga daar ook maar vanuit, maar eerder vind ik echt niet erg. Sterkte met het gerommel en hopelijk gaat het doorzetten meid! Nou en helaas Iosola, ben nog niet aant bevallen. Gister wel een hele onrustige dag gehad, en zelf ga ik ervanuit dat ik tot het laatste doorloop maar hoe ik mij gister voelde en hoe mijn lichaam deed, zie ik toch wel als gerommel. Maarja, met gerommel kan je weken rondlopen. Lichaam is nu rustig, en ga zo proberen met man even paar boodschappen te doen. @ Familie inlichten, in ieder geval beide ouders eerst en verder broers/zussen, en de rest heb er eigenlijk niet zo overnagedacht. @ Deb, dat gevoel herken ik. Heb ik paar weken terug ook last van gehad. Meiden, fijne dag vandaag allemaal!
hey goedemorgen meiden, smartie ben benieuwd meid!! klinkt hoopvol hier vanmorgen te horen gekregen dat mn baarmoeder niet goed zakt. tja 3e kindje he.. dan is de rek er wat uit... dus vanmiddag word vk gebeld voor capsules die zouden moeten helpen. ook is de stuwing aan t doorzetten. tjonge heb 2 proemen waar je u tegen zegt en o zo pijnlijk:S. maar ja komt goed. met elize gaat het super ze kreeg 0.00 de laatste fles, en half 5 werd ze een beetje wakker. toen om half 9 dr maar wakker moeten maken voor dr volgende flesje. dalijk gaat ze weer lekker in badje. de laatste fles proberen we rond 23u te doen. dit omdat ze al best veel drinkt en er een fles is afgehaald alweer. meiden ben zo benieuwd op babynieuws.
Goedemorgen meiden!! @ Michelle: Wat een superplaatje zo met je mooie gezinnetje! Geniet ervan! En wat super dat Elize al zo goed drinkt @ Marjolein: Hopen dat jullie meisje iets alerter wordt en uit zichzelf wakker gaat worden voor de voedingen! @ Nathalie: Ben benieuwd naar je verhaal! En lekker rustig bijkomen hoor! Maare, als Liam nog int ziekenhuis ligt... Ben ze zelf thuis dan?!?! @ Familie inlichten na bevalling: Hier hebben we gebeld toen de bevalling achter de rug was en ik gehecht etc. Toen hebben we aan het einde van de dag de opa's en oma's laten komen (12.46 bevallen, 16.30 opa's en oma's int ziekenhuis). Verder niemand. De dag erna mochten de ooms en tantes komen Zo hebben we het voor onszelf lekker rustig aan gedaan! Is errug goed bevallen @ Rommelende buiken: vind het zo spannend! Elke dag toch echt een paar keer spieken of er alweer meiden bevallen zijn! Ben zoooo benieuwd! Ik wed alleen niet met jullie mee hoor Ik heb het altijd fout, dus daar hebben jullie toch niks aan hihi! @ Hier: Met Jaylin gaat het alweer een stuk beter! Ze moet nog ff de troep wegwerken zegmaar, maar temperatuur is weer helemaal normaal en ze is weer een stuk alerter! Zo gaaf om te zien dat ze met de dag meer wakkere momentjes krijgen! Echt genieten! Hoop dat jullie ook snel kunnen genieten van jullie beebjes!
Hier ook nog niks helaas.... ben dr nu echt wel klaar mee, ik slaap gewoon NIET meer onderhand... hoe graag ik ook wil, het lukt me niet. Zit eraan te denken om toch de dokter maar te bellen voor slaapmedicatie, want dit gaat zo niet langer. Jullie misschien tips?
@MG2011, wat vervelend dat je zo slecht (niet) slaapt! Hier ook een nacht bijna zonder slaap. En sliep ik wel bijna, dan moest ik weer plassen, of was daar weer die rotwind met z'n herrie..... Ja kan natuurlijk altijd bellen naar de huisarts, ik weet niet wat het "beleid" hierin is. Vragen staat vrij toch? Anders ben je al een vaatdoek VOORDAT je moet bevallen!