Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij ligt voor de beeb juist wel lekker, want die ligt dan als het ware op haar ruggetje te slapen. Als je op je andere zij gaat liggen, ligt ze meteen als het ware op handen en voeten... stel ik mij zo voor.

Onze kleine zeemeermin lijkt het echt minder te vinden als ik op mijn zij ga liggen t.o. aan haar ruggetje, dan wordt er even gericht geschopt of een demonstratieve draai naar links gemaakt... zoals ik al zei: een kleine diva ;)

2. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Hihihi, ook alleen maar omdat jullie 2 de enige zijn die voor mij 'aan de beurt' zijn.
    Ik heb het niet altijd in de gaten hoor.;)

3. smartie1980

Jeetje Ray, ik heb ook ooit moeite met mijn smoeder, ze is nogal aanwezig en bemoeierig. Maar jou smoeder gaat echt over grenzen heen!

4. smartie1980

Onze Frummel ligt (zoals jullie weten) in stuit. Als volgt: billetjes onder, hoofdje boven tegen mijn maag. Ze zit dus echt op haar billen, zoals wij op een stoel zitten.
    Alleen dan de beentjes omhoog langs haar hoofd. Dei strekt ze af en toe en gaat dan effe lekker strekken of schoppen, rechts in mijn zij. Auw, dat voel ik ook wel ooit hoor. Is niet altijd even lekker.

Frummel, luister eens naar mama: tijd om er uit te komen!!!
    Dan kan je lekker veel trapppelen...

5. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Ray en Smartie: na u!! Datumpje ruilen met Ray vind ik dan net niet een optie, maar ga gerust voor.

@ Ray, wat een ellende zo'n ongetwijfeld goed bedoelende schoonmoeder. Hier gelukkig geen last van opdringerige familie leden. Wel hebben wij besloten om net als de vorige keer even een paar daagjes te wachten met het versturen van de geboortekaartjes, zodat niet iedereen in week 1 al de beschuiten komen opvreten. En tuurlijk hebben wij een lijst van mensen die we bellen zodra Little miss Pluutje er is.
    Maar dat geintje van de schoonmoeder om de vroedvrouw te bellen is meer dan grensoverschrijdend!! Dat is er eentje voor bij Dr Phill op de bank! Sterkte!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    gerommel: hier ook niet veel, af en toe wat krampen en dat is het...

meiden die bijna over tijd gaan: lijkt me heel erg balen... succes meiden!

ray: wat een rare actie van je sm.

mcg: eindelijk! Hier het tegenovergestelde, ik ga sinds gisteren opeens 5 keer per dag...

Ik heb dit weekend visite van mijn zusje dus ik ben niet veel online. Verder niet veel te melden.

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @ray.... omg das het eerste wat ik dacht toen ik dat las van je sm! waaaaarr bemoeid ze zich mee...

uhm..

@volgorde.. wat ik al eerder neer had gezet.. ik wacht wel :p eerst de dames die last hebben van heupen bekken, slapeloze nachten enz..

8. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Smartie & Pluutje: Ja dat was ook echt wel de druppel voor mij! Nu is dat ook wel het 'ergste' wat ze gedaan heeft tot nu toe, ze bedoelt het wel goed maar met dat soort acties hoef je bij mij echt niet aan te komen. En ik was niet eens depressief ofzo, had gewoon even een dipje vanwege heimwee. Maargoed, ik stel nu dus duidelijke grenzen!

Spannend, jullie zitten al dik in de 39e week! Ik heb officieel nog 10 dagen, maar volgens de vroedvrouw ligt de baby er helemaal klaar voor en was ik vorige week bijjjjna aan het ontsluiten dus hopelijk gebeurd het toch wat sneller. Die buik zit me nu toch wel in de weg!

9. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hey meiden!
    Ook nog even bijgelezen, vandaag een goed gevuld dagje gehad.
    Mijn mannetje en ik hebben ons eens bezig gehouden met het maken van de etiketten met adressen om op de enveloppen te kleven, bleven dit maar uitstellen dus moest nu echt even gebeuren;)
    Ben wel trots op het resultaat:D
    Deze avond ook gaan eten met vrienden dus nog niet zo heel erg lang terug thuis.

Even proberen op iedereen reageren;)

@Blondie: Oh wat goed dat je mannetjes zindelijk beginnen te worden! Is toch een stap in de goede richting! En natuurlijk is dat groot feest wanneer er ook maar 1 drupje plas in het potje/toilet terecht komt:D

@Debby: Veel plezier met je zusje! En erg goed van je bloeddruk, houden zo!

@Ray: Ookal was dat waarschijnlijk goed bedoeld van je smoeder, zou ik toch ook niet echt om kunnen lachen!! Gelukkig dat je nu wel een duidelijke grens kan stellen is blijkbaar erg nodig!

@Mcgyver: Fijn dat je eindelijk naar toilet kon gaan, moet een echt opluchting zijn!

@Putjes/bobbels in de weg: Hier ook erg veel last van! Hele weg in de auto heb ik dan harde buiken..

@Buikfoto's: Mooie buikjes! Ga morgen ook nog even een nieuwe foto maken:)

@Gerommel: Vandaag wel erg veel harde buiken gehad en menstruatieachtig gevoel... Is dit dan gerommel??? Nu wel weer rustig en ook helemaal geen regelmaat in, hoop dat het wil zeggen dat het voorwerk nu wel begonnen is!
    Zou het wel erg leuk vinden om donderdag naar de gyn te gaan en te horen te krijgen dat ik al enkele cm ontsluiting heb:D
    Meiden waarbij het nu nog goed rommelt, Succes! Laat het maar doorzetten wil nu wel eens wat nieuw babynieuws:D

@Slapen: Hoop dat ik eens een goede nacht heb;) vorige nacht heel erg veel wakker geweest en toch wel wat pijn gehad, vooral bij het draaien in bed krijg ik erg veel last van mijn rug en bekken had ik voordien echt niet...

Zo, ga mijn bedje gaan opzoeken! Goede nacht gewenst meiden!
    Tot morgen!

10. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ray: wat een actie van je smoeder.
    Gelukkig heb je haar duidelijk gemaakt dat je daar niet van gediend bent.

pppfffftt, ik kan niet slapen.
    Lag al een tijdje te woelen dus ben er maar even uit gegaan.
    Eerst even een melkje drinken en dan zometeen maar weer proberen.

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Iedereen de nacht rrustig doorgekomen? Hier wel. Heerlijk geslapen. Maar een paar keer eruit om te plassen en Nathan sliep tot 7.45:) Dat is hier echt uitslapen

De croissantjes staan in de oven dus zo gezellig samen ontbijten.

Fijne dag allemaal!

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

Goedemorgen,
    Hier heerlijk geslapen,
    Bram ging gister om 16 uur naar bed voor een middag dutje
    Maar werd vanmorgen om 7.15 pas wakker.....

Wij gaan zo op pad voor een fotoshoot......

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

@juffie lekker croissant!

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mcg veel plezier bij soof, ben benieuwd naar het resultaat!
    wat een slaapkopje die bram zeg... kan ie dat niet even voordoen aan emma? ;)

Hier ook best goed geslapen, al heb ik manlief om 2 uur wel weer naar de logeerkamer gejaagd met mijn gesnurk :D

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

Thanx, ik ben ook benieuwd!
    Een hele reis maar dat is het vast en zeker waard!

En bram zeker slaapkop, maar was afgelopen 2 weken ook an het spoken.
    E nun zonder avond weten zooooooo lang geslapen, niet normaal

16. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @blondie, nog wat kunnen slapen meid?

@mcg, veel plezier bij de shoot, show je ons de foto's??

@juffie, stuur eens een croissantje op ; )!! Lekker....

@rommelen, hier gisteren ook een beetje maar vandaag is het weer over.

HIer vandaag wat opruimen en doen, en vanavond weer bij mijn schoonouders eten..

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    goeiemorgen,
    tjonge nog geen babynieuws??...zucht....jammer:)

gister aardig goeie dag gehad, nog even met man eropuit geweest ,paar boodschapjes gehaald. Rest vd dag lekker bankgehangen...
    vandaag zo'n gevoel dat de goeie dag van gister alleen bij gister is gebleven. Heb erg onrustig geslapen, heb weer last van mijn rug. Buik doet en voelt soms beetje raar...en ben errugh moe. Denk dat ik zo weer mijn bed in duik

18. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @Familie inlichten. Tsja, ik denk dat ik het maar gewoon over me heen laat komen. Schoonmoeder past op de kids, en die wil ik er wel gauw bij hebben (als ik weer helemaal fris ben) zij moeten natuurlijk de eersten zijn die hun nieuwe brusje bewonderen. Moeder zelf is misschien bij de bevalling. (kijk even hoe ik me op dat moment voel, of ik er behoefte aan heb dat ze erbij is….)

@mcGyver, fijn dat eindelijk naar de wc bent geweest! Kan me voorstellen dat dat een opluchting is geweest. Veel plezier bij de fotoshoot!

@ego. Ik heb het er opeens moeilijk mee dat de zwangerschap bijna voorbij is…… (terwijl ik het ook best beu ben) Ik besef me goed dat het de allerlaatste keer is, en dat geeft een dubbel gevoel… Het is eigenlijk ook zooooo bijzonder, een zwangerschap, en nu zal ik dat nooit meer meemaken. Ooh word gek van mezelf, wat wil ik nou? Haha.
    Gisteravond, manlief vertrekt naar het voetbal, kids en ik blijven thuis. Valt ineens in de hele wijk de stroom uit. Gevolg: 2 brullende kids, en pikkedonker! Op de tast op zoek naar een zaklamp. (zie je het voor je, 1 kind in de buik, 1 op de arm, de ander aan mn been geklemd….) Zijn die batterijen leeg! Buurman komt ff checken of alles oke is, en heeft een zaklamp voor me. Toen dus op zoek naar waxinelichtjes, al met al een heel gedoe. Schoonmoeder komt ff checken en de kids mee te bed gooien. Uurtje later was de storing weer verholpen. Ach het had wel iets….. achteraf gezien.
    Vandaag een rustig dagje op de planning. Wil wel ff frisse neus gaan halen! Heeft iemand van jullie al de feliciatas-doos? Zat daar zo’n zwitsal –box in voor billendoekjes? Ik mag de doos woensdag ophalen, maar zou graag nog zo’n doos erbij hebben. Bij dochterlief zat ie er destijds wel in, maar weet niet of dat nog zo is?

Fijne dag dames!

19. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    -----------------BUDDYNIEUWS-------------------

Tassie221: Vannacht om half 4 is de bevalling begonnen, nu in geboortecentrum

----------------einde buddynieuws-----------------

Spannend dus maar eindelijk weer babynieuws te verwachten hier :D
    Tassie en Tassieman succes!!

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Heb verder niet echt meer kunnen slapen ;).
    De kids waren ook vroeg wakker.
    Wel een productieve ochtend gehad want Reese heeft 2 op het potje geplast en daarna ook nog op het potje gepoept.
    (Nu heeft hij wel weer een luier aan want hij had nog een klein ongelukje gehad)
    Maar deze mama is helemaal trots :)

Mispoes: ik heb dat ook wel. Ben zo benieuwd naar ons meisje maar besef me wel dat het de laatste keer is.

Tassie: spannend zeg. Toi toi toi

Deel Deze Pagina