Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @perfectday, hopen dat het snel doorzet!!

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Tassie, gefeliciteerd met jullie zoon. Hopelijk gaat het goed met jullie en kunnen jullie lekker genieten!

@ perfectday, spannend, wie weet zet het door en heb jij ook snel je kleine in je armen!

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    thanks smartie, vroeg mij al hoeveel tijd ik nog heb, maar tot morgenavond 22 uur dus...nou dan moet er in die tijd nog veel gaan gebeuren. want tis hier rustig.

als ik die lijst zie, lijkt het wel of iedereen bevalt voor uitgerekende datum, alleen michele niet, nou ik denk dat ik mij bij michele kan aansluiten...kga overtijd lopen ben ik bang. voel wel van alles maar te weinig voor gerommel denk ik

ennuh bij jou dan...jij rommelde toch ook wel?

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @ray, spannend bij jou ook al!!
    @perfect.. nou misschien vannacht!!

het is hier opgehouden.. dacht serieus dat t ging beginnen.. oeps..
    eerst de andere dames hoor!!

5. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ja, rommelDE wel. Maar nu helaas is alles afgezakt, en gebeurt er niks meer....
    Dus misschien ga ik ook wel overtijd lopen...............

6. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Tassie: Gefeliciteerd met jullie flinke zoontje Sven! Is best nog wel snel gegaan hé? Ben benieuwd hoe alles verlopen is!
    Geniet van je gezinnetje!

@Ray; PerfectDay: Kom op meiden! Laat het babynieuws nu maar doorbreken zitten al een heel stuk in februari ondertussen:D
    Hoop voor jullie dat het doorzet!

@Smartie: Jammer dat het weer is afgezwakt, wie weet gebeurd er vanacht nog wel iets! Blijven duimen voor je!

@All: Hier een hele rustige dag gehad, wat bankgehangen met mijn mannetje, dutje gedaan en denk dat we nu nog maar even bij vrienden gaan zodat we toch even buiten zijn geweest vandaag:)
    Was zo verschrikkelijk moe vandaag en eigenlijk ook helemaal niet zo'n aangenaam gezelschap de slapeloze nachten wegen toch wel erg door. Gelukkig verstaat mijn mannetje het wel:)

7. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    jaaaa tassie gefeliciteerd meid met je ongetwijfeld knappe kindje:D:D

rest van de meiden idd ik ging overtijd maar wil niet zeggen dat er nu meerderen achter me aankomen he. het kan zomaar gebeuren. degenen die bloed of ineens erg veel slijm verliezen kunnen zomaar ineens ook aan de gang zijn. heb nu gemerkt dat je geeneens echt pijn hoeft te hebben daarvoor.
    ben erg benieuwd. maar er gaan meer baby's komen nu. ik voel t aan mn water.... en denk zelfs dat er al een paar flinke voorweeen hebben die welleens over kunnen gaan in echte ben benieuwd:D:D

met elize gaat het eigenlijk super. ze drinkt momenteel 70-75cc. en dat 7x ze komt nog voor de n8 voeding maar dat is maar heel normaal. ze slaapt eigenlijk constant en is echt een heerlijk kindje. ze wil niet graag een speentje maar liever mijn vinger. en dat geeft soms enkeld welleens een probleem met troosten. de speen is voor haar te klein..

ikzelf ben op bed gepland door man en kraam. kreeg vann8 last van kraamhormonen en jankte veel. gewoon door de moeheid.hormonen,t feit zoveel visite waar ik nog niet aan toe ben. wil elize nog niet zo graag delen met alle mensen. dan mn lijf die nog niet meewerkt. heb momenteel de piekdag van de stuwing die zeer doet. dus gaat lekker. maar ja volgende week moet t wat beter gaan zeggen ze. heb gewoon mn rust nog veel nodig. en visite lijkt maar te komen wanneer ze zin hebben. ik heb geen rust als er beneden visite zit en die eigenlijk komen voor elize. en ammel dat gehaffel en geknuffel is meer mijn taak zeg maar. niet ammel van visite. ach ja zal wel aan de hormonen liggen ammel dit gezeur.

8. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Hmm heb nu al 2 uur weeen, eerst waren ze zo'n 2,5 minuut van elkaar af en niet super pijnlijk, nu zo'n 1,5 minuut en een aardig stukje pijnlijker! Moet het echt ' uitademen' zeg maar om het draaglijk te maken. Als het nog even zo doorgaat ga ik toch de vroedvrouw maar bellen...

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    michele neem je rust meid!

ray veel succes meid, hoop dat het doorzet!

smartie jammer... misschien een voorbode voor vannacht? Wie weet beval je gewoon op de uitgerekende datum!

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ray, oeh dat klinkt als hoe t bij mij was met jessey zn bevalling.. sterkte ik weet hoe moeilijk t is om op te vangen na verloop van tijd.. hoop dat we snel mooi nieuws horen van je!

11. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    zet hem op ray!

12. smartie1980

Hup Ray, zet hem op!

Michelle, je zit nu op dag 4 en hoor van veel mensen dat dan idd de kraamtranen komen. Bellen mensen niet voor ze op visite komen? Wij hebben dat straks in het geboortekaartje staan.
    En als je haar niet wil afgeven, hou je Elize toch lekker zelf vast. Gewoon zeggen hoor. Het is jouw kraamweek en moet voor jou fijn zijn (en je man). En anders kan de kraam zich er misschien wel mee bemoeien? daar is ze voor hoor.

Baal wel dat het hier weer is afgezakt. Heb toch al wel vaker gehad dat het rommelde, en van mij mag ze echt wel komen....
    Ik heb overigens wel echt buikpijn. Zoals je als kind wel kan hebben. Niet op 1 plek, gewoon de hele buik. Maar niet als krampen.

Ons konijn is overigens weer ziek...... nog geen 3 weken terug was ze geopereerd aan haar tanden en kiezen. En nu lijkt het weer te gaan krullen. Ben bang wat de da er van gaat zeggen....
    Ik vrees er voor, en wordt er ook wel een beetje verdrietig van. Ze eet niet goed haar groente, brokjes lukt wel. Ik denk dat ze (gelukkig) nu geen pijn heeft, maar wil ik wel graag voor zijn.

13. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Tassie en tassieman: Gefeliciteerd met jullie zoontje Sven! Lekker bijkomen en gaan genieten van je kraamtijd!!

@ Michelle: Ooohzo herkenbaar! Ik houd Jaylin ook het liefste zelf vast. Geef haar wel af hoor, maar dan denk ik constant: Ooh, denk om haar hoofdje, toe nou even rustig, let nou op wat je doet!
    Gisteren hadden we visite die na een uur opbiechten dat 3 van de 4 eigenlijk ziek waren. Maar ze hadden zoooo zin om te komen dat ze toch maar gekomen waren!:x:x:x G****verdorie!! Die kleine meid is net aan het opknappen komen er weer mensen die ziek zijn! En ja, toen zaten ze er al een uur, nou kon ze wel schieten!
    Vandaag visite die haar wakker maakten:$ toen manlief en ik er even niet bij waren. Ja, allemaal hartstikke leuk, maar als zij weg zijn zitten wij met een baby die uit haar ritme is gehaald. Arme skeet!

Om een lang verhaal kort te maken: Ik vind niet dat je zeurt! Stuwing doet gigantisch pijn, dus daar wordt je ook al niet echt vrolijk van!
    En het is gewoon vervelend als mensen maar langskomen wanneer het hun zelf uitkomt!

@ Ray: Oooh, volgens mij is het bij jou echt serieus begonnen!! Succes meid! Zet hem op!!

@ Rommelende buiken: Hup, kom op, doorzetten allemaal!! ;) Jullie papa's en mama's willen jullie zo graag in hun armen sluiten!

14. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Jeetje dames ik weet het niet meer, nou zijn ze weer verder uit elkaar maar wel sterker! Vroedvrouw zei dat ik nog even door moet meten maar ik vind het zo moeilijk omdat de lengtes van de weeen nu zo verschillen...Ze beld me over een half uurtje weer terug. Ik ga maar een beetje rondlopen misschien dat dat helpt :p

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Jeeej babynieuws!

Tassie: gefeliciteerd met jullie zoon Sven!

Ray: spannend. Klinkt wel echt alsof het begonnen is hoor! Succes!

All: hou het even hier bij. Manlief is eten halen met Nathan. Vanmiddag verjaardag gehad en we waren laat thuis dus had geen zin meer om te koken:)

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ray kan de vroedvrouw niet even langs komen om ontsluiting te meten?

smartie wat erg van je konijn!

ananas: Nou ja zeg! Nou die mensen hadden dus serieuze ruzie met mij gehad... Ik had ze ook zonder pardon de deur uitgezet... durven ze wel, ze zetten gewoon de gezondheid van jouw kindje op het spel... en jou kindje heeft niet voor niks in het ziekenhuis gelegen he... sjonge jonge... ik stel kraamvisite altijd al uit als ik verkouden ben of een koorstlip heb...

17. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Debby: Ze wil dat ik nog even doormeet en belt me om 9 uur terug (over 20 minuutjes), als ze dan vind dat het de goede kant opgaat mogen we komen om ontsluiting te meten. Ik doe namelijk geen thuisbevalling maar bij haar in het geboortecentrum :) Duimen maar!

Ananas: Pff wat irritant! Dat soort dingen maken mij nou echt pissig, vind het zo respectloos!

Thrishka: Ging het bij jou ook zo? Ik vind het nu idd wel moeilijk om m'n weeen te meten, gebruik er een programmaatje voor maar nog...het is ook de eerste keer voor me. Ze zijn nu gemiddeld zo'n 50 sec lang en 2 minuten uit elkaar volgens de klok...

18. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik slaap door alle bevallingen heen :(. Ik dacht na 10:00 ga even een dutje doen, 't is toch rustig en zie hier: een baby rijker en alweer 2 in de startblokken!!

Tassie221: super gefeliciteerd met jullie kleine mannetje Sven. Rust lekker uit!

Ray en Perfectday: ik hoop op een zeer spoedige en relaxte bevalling voor jullie!!
    Ray: lekker aan de bel blijven trekken bij de vroedvrouw en laat zij zelf de "meterstanden" maar even op komen meten, dan heb jij ook weer wat zekerheid en een richtpunt. Ik weet niet hoe dat gaat in de VS. Maar je ziet het hier zelf, het kan ineens snel gaan.

En daar waar het nog meer rommelt: toi-toi-toi.

Voor de volledigheid: hier nog helemaal niks geen hints, seintjes of gerommel van welke soort dat de kleine aanstalte maakt de buik te verlaten. Als je heel lief aan d'r vraagt "kom je er zo uit", draait ze demonstratief met d'r billen. En ik hoor al sinds de kerstdagen hoe diep ze ingedaald. Ik zie nu wekelijk een VK tot aan d'r ellebogen achter mijn schaambot verdwijnen om de ligging te checken. Ik ben benieuwd, blijkbaar heeft de verkoudheid een flinke rem erop gezet.

Dus meiden, zet hem op. Ga maar gerust voor!

19. smartie1980

Jammer Pluutje, dat jullie kindje er nog niet uit wil. Jij wordt de eerste die na Michelle overtijd gaat lopen? En dan ik...8)

20. smartie1980

Thanks Debby. Ze is nu nog lekker aan het buitenspelen. Maar vrees toch aflopende zaak met haar tandjes.... En het is zo'n lief konijn... Kijk maar op mijn hyves voor een foto.

En idd, ik zou het ook niet durven om dan op kraamvisite te gaan. Laat ze dan even vooraf bellen of ze mogen komen als ze niet lekker zijn!! Mijn beste vriendin is nu ook snipverkouden. Ik hoop dat zij heel snel op kraamvisite mag komen, als Frummel er eenmaal is, maar dan moet ze toch echt effe opknappen....8)

Hmmm, Smartieman is aan het koken en er komen heerlijke geuren uit de keuken!:)

Deel Deze Pagina