@all: misschien een idee voor iedereen: de beebjes de einddatum van het huurcontract voorhouden Het nichtje van mijn zwager schreef dit op haar HYVES een dag of wat voor de uitgerekende datum en de volgende dag werd haar zoon geboren
@ananas, nou ja zeg! Wat een mensen! Dat doe je toch niet? Moet zeggen dat ik hier nog nooit zoiets heb meegemaakt, juist dat ze zeiden wij komen niet hoor, die en die is ziek! Dat van uit de armen geven heb ik in het begin bij luca geen problemen mee gehad, was zo trots! @michele, pijnlijke stuwing, nooit problemen mee gehad maar wel gehoord van koolbladeren ofzo. Dat zou de pijn verlichten, is iig te proberen right? @ray, wat 'n muts zeg! Meid gewoon weer bellen en desnoods in de auto stappen en naar het geboortecentrum toe. Succes! @pluutje, het kan zomaar ineens gebeuren zonder dat er voorbodes zijn dus... Who knows??? Enne als je ook eens door je eignen bevalling heen zou kunnen slapen, zou niet verkeerd zijn toch? @juffie, lekker makkelijk, wat zijn ze aan het halen? Frietjes? Chinees? Lekker!
Nou bij mij begon t met jes om de 7 minuten(mn vliezen waren wel al gebroken btw), en toen om de 3 minuten en zo vanaf half 6 tot een uur of 2 s'nacht's steeds dichter op elkaar. om de 2 minuten eerst.. op een gegeven moment had ik een half minuutje rust tot de volgende wee.. dus ik hoop dat t bij jou zo blijft zoals t nu is ! Hoop dat t lekker doorzet meid, ik weet t t doet pijn maar als t goed is heb je dan morgen op zn laatste wel een mooi frummeltje in je armen .. Knuf!
Nou dames wij gaan naar het geboortecentrum toe! Weeen zijn nu behoorlijk sterk dus hopelijk gaat het allemaal een beetje snel.
Spannend Ray.. hoop dat het doorzet. Ik heb sinds 3 uur.. heletijd hardebuiken.. en rugpijn... en krijg het me er warm van.. hoop zelf dat het weeen worden.. Het zullen wel voor weeen zijn, maar ik blijf hopen..
Ray, veel succes! Hier verlies ik nog steeds slijmerige afscheiding en heb nog steeds onregelmatige pijn onderin mijn buik en onder rug (pijnlijk).
Jeetje, even een overzicht hoor? Vullen jullie mee aan? Bij wie is het nu vandaag aan het rommelen? - Patje - Ray - Perfect Day Bij dus niet meer. We hebben toch 2 patjes? Rommelde het nu bij beide? Volgens mij 1 vliezen en 1 rommelen toch?
@smartie, hier is het uitgerommeld hoor.. was ff een vlaag denk ik.. weet t ook niet! @perfect day, ik denk dat dit niet lang meer gaat duren meiden succes met het rommelen ga zo lekker eten met man en dan relaxt tv kijken.. ik houd het hier iig in de gaten
Spannend voor alle dames waar het rommelt... Trishka: thx, Reese is zelf ook heeeeel trots op zichzelf Gefeliciteerd met deze mijlpaal Tassie: gefeliciteerd met jullie zoon Sven Michele: kan me voorstellen dat het heel druk is nu. Ik ga ook proberen om me wat rustig te houden in de kraamweek maar sommige mensen komen toch. En die stuwing... aaargh, ik hoop voor je dat die snel over is. Dan kun je weer wat lekkerder in je bed liggen. Succes met de tranen, en laat ze af en toe maar lekker lopen. Dikke knuffel voor jou. Smartie: beterschap met je konijn Ananas: aaargg, visite die de kleine wakker maakt... en ook nog visite die ziek zijn... Het moet niet gekker worden. Kan me voorstellen dat dat frustie is. Ray: toi toi toi
@ Ray zet um op meid!! uh.....wat erg....weet ff niet meer wie er aant rommelen waren, maar meiden sterkte en laten we voor elkaar duimen dat het bij iedereen doorgaat zetten, vooral degene die al bijna uitgerekend zijn. Die gaan gewoon vanavond en morgen beginnen, en de rest volgt dan ook netjes. En dan heeft volgend weekend iedereen zijn hummeltje in zijn armen...
Hey lieve meid, Hier alles nog rustig op zich hoor, af en toe denk ik.. oeh zou t beginnen, maar t blijft bij af en toe harde buiken, niets in vergelijking met de weeen die ik bij jes had , denk dat ik hier gewoon de 40 weken ga halen , misschien zelfs een maartmama wordt hahaha! Hoop dat je snel wat van je sollicitaties hoort, en dat sepp snel weer wat minder vermoeiend is , ja ik hou jou ook in de gaten hoor 8) . Knuffie!