Goede morgen meiden! Hier nog geen baby (( Maar wel weeen die heftiger en pijnlijker zijn! Alleen er zit nog geen regelmaat tussen.. Heb gisteren avond nog even bijgehouden, zo was het ongeveer: 21:19-21:31-21:42-21:50-22:02-22:10-22:21-22:39-23:10-23:28-23:35-23:51-00:02-00:11-00:21... Tot 2 uur `s nachts niet kunnen slapen van de pijn, daarna toch in slaap gevallen en om 4 uur werd ik wakker van de pijn, weer tot 6/7 uur niet kunnen slapen.. en daarna in stukjes geslapen. Ik snap het niet meer. Kan een aanloopfase zo lang duren? Ik heb net de vk gesproken, ze komt straks even langs om te kijken.. Dus we zien het wel. Maar ik begin nu een beetje zat te worden. Ray, gefeliciteerd met jullie dochter Aurelia!!
@perfectday, kan heel goed hoor dat het heel wat uurtjes gaat duren, ben helaas expert!! Zet 'm op meid!! @all, heb net de vk gebeld en ik moet zo gewoon naar min controle bij de vk praktijk. Volgens mij wilde ze me toch niet doorsturen omdat ik verder niks ben verloren....nouja, en gisteren zeiden ze dat ze er vanuit moesten gaan dat het wel zo was en toch de controle in het zh moeten doen.....ik moet om 11.00 er zijn dus ben benieuwd wat de andee vk nu gaat zeggen... we wachten af.
Hallo (nachtelijke) Kletskousen!! Errug gezellig hier hoor! Maar als je eventjes een paar uurtjes niet geweest bent kan je direct tig pagina's bijlezen hihi! @ Ray&Rayman: Gefeliciteerd met jullie dochter Aurelia!! Geniet van je kraamtijd Ray, en houdt ongenode gasten maar mooi buiten de deur volgens plan hihi! @ Kraamvisite: Thanks meiden! Naja, ik was vooral gigantisch overrompeld waardoor ik eigenlijk niet echt dr goed op heb gereageerd. Die zieke visite hebben we profisorisch het huis uit gewerkt (Nee echt, je moet tot 5 uur parkeergeld betalen hiervoor hoor! Niet tot 4 uur!) En die anderen... sjah, toen was Jaylin al wakker, dus maar lekker aan de borst gelegd en toen weer proberen te laten slapen Verder deze week redelijk rustig qua visite (HEERLIJK!!!) dus daar ga ik even van genieten! @ Vandaag ga ik eventjes met de kleine meid naar buiten toe! Ze snottert eigenlijk niet meer (en als ik nog wat hoor spuit ik 1x met neusspray en is het ook eigenlijk direct weg) dus ik waag het erop! Lekker jas aan, muts op, kruik erbij en dan moet het goedkomen. Loop enkel even naar de hema (500 meter hiervandaan) @ Controles: Hoop dat bij iedereen vandaag alle controles goed zijn!! @ Rommelende buiken: Hoop voor jullie allemaal dat het doorzet! Bij jou helemaal Perfectday! Enne, meiden: Wat maken jullie er een gezellige boel van op 11-2-11! Ik ben benieuwd hoe gezellig het op die datum op de lijst wordt uiteindelijk
perfectday: Helaas kan heel lang duren die eerste fase Weet niet of je hier blij van wordt maar zeg het toch... Ben bij Nathan van 12 uur 's nachts tot de volgende avond 19.00 bezig geweest met weeen om de 7 min (en soms 1 wat dchter op elkaar) die wel een minuut duurden en pijnlijk waren. Is de vk al wel geweest?? Kan ze in iedergeval even kijken hoe ver je bent..
@perfectday, hopen dat het iig wat ontsluiting heeft opgeleverd en dat het vandaag wat sneller gaat zodat je in de middag? je baby kan vast houden! @lavendel en patje, succes met jullie controles, ben benieuwd!
@ananas, lekker hoor, eventjes de deur uit, gelijk heb je!!! Eerste keer met je kindje zo naar een winkel is toch iets speciaals!
ach lieve meid toch, lijkt me zo naar! hoop dat de vk je een beetje kan geruststellen straks en dat t gauw goed doorzet... knuf!
@Ray en Tassie van harte gefeliciteerd met jullie wonders!!Hele fijn tijd gewenst.En hoop dat alles is goed verlopen. @Perfectday balen meid.Hoop voor jou zo dat het echte werk begint!Heb je wel beetje kunnen slapen?Zo vermoeiend he. @Hier ik ben nog steeds zo slecht te pas,hoest me de longen uit mn lijf al een dikke week in alle hevigheid maar al bijna 4 weken dat die hoest aanwezig is.Heb al contact gehad met huisarts,mja die kan er niets aan doen.Radeloos word je ervan,doe geen oog meer dicht.Moet soms zo erg hoesten dat ik er van moet overgeven.Hoop dat ie hier nog ff blijft zitten.Kwa zwangerschap heb ik niks te klagen .Sorry moest ff kwijt.
Patje, thanks. Heel veel succes straks bij de vk! Juffie, de vk komt zo, ik hoop dat ik al een beetje onsluiting heb.. Bij mijn is het sinds gisteren nacht begonnen, dus ongeveer 32-33 uur geleden.. Heel lang. Iosola, bedankt, meid. Ik hoop het ook.. Trishka, dankjewel, lieverd.. Hier word ik zo moe van. Ik hoop dat vandaag wel doorzet. Mamma, nou niet echt, al 2 nachten niet eigenlijk, heel vermoeiend. Ik hoop dat ik strax wel met goede nieuws kom. Willen jullie voor mij duimen? Kusjes
@ Ray en tassie van harte met jullie wondertjes! @ Ananas fijn dat je meisje is opgeknapt! Veel plezier buiten! Ik wacht nog heel ff maar dat komt ook omdat Arjen 3wk te vroeg was en t waait nog zo! @ perfect day oh vreselijk dat lange wachten en de pijn, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent! heel veel succes en hoop dat het nu gauw doorgaat zetten! Ik heb vanmorgen half 8 voormezelf de huisarts gebeld wil eens m`n HB en bloeddruk laten nakijken.. zegt ze is het goed als ik je zo terug bel want het is heel druk.. nou ja prima.. Maar ze heeft nu (bijna 11:00) nog niet terug gebeld.. noujazeg! ga zo zelf wel weer bellen... pffff Fijne dag dames liefs
perfectday: Hoop dat het in iedergeval wat ontsluiting heeft opgeleverd! En anders aangeven dat je het zo niet meer trekt hoor. Je moet straks nog bevallen ook he? 2 nachten niet slapen en de hele dag weeen breekt je echt op.
@Ray: Gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! Mooie naam ook! @PerfectDay: Pff.. Vervelend had zo gehoopt dat jij nu ook al je kleintje in de armen had! @Datum: Ik wil 14 februari wel bevallen Op valentijn, lekker romantisch @Ananas: Goed dat Jaylin eindelijk beter is! Geniet van jullie eerste uitstapje @Meiden met zieke kindjes; Beterschap!!! @Meiden met controles; Hoop dat jullie wat goed nieuws krijgen! @Slapen: Hier ook weer een beroerde nacht! Ben het echt zat! Mijn rug doet me echt zoooo'n pijn Hoop dat de baby niet te lang meer op zich laat wachten!
@ray gefeliciteerd met jullie dochter! @perfect day, had toch serieus wel verwacht dat je al was bevallen. balen meid.. ik duim voor je dat het nu doorzet en dat iig iets heb gedaan die weeen @patje, bij jou ook nog niets, succes zo bij de vk/zh @slapen, heb heerlijk geslapen.. voel me soms best lullig naar de meiden die dus totaal niet slapen.. wil best een nachtje overnemen hoor @11-2-11, ja ik doe ook tekenen.. sluit achter aan in de rij verder geen nieuws, morgen mogen we weer naar de vk.. hoop dat ie is ingedaald volledig nu, vind het helemaal niets met de gedachten te lopen dat ik direct moet gaan liggen.. :S man wil woensdag naar assen.. ik heb tegen hem gezegt dat het me geen goed idee lijkt.. toen was ie beledigt.. nou ja dan moet ie het zelf maar weten hoor..
Net terug van de vk en ik moet toch even naar het zh, ze heeft even een echo gemaakt en zag geen vruchtwater tussen het koppie en baarmoedermond dus voor de zekerheid toch even door naar zh. ben nu even een broodje aan het eten, hond laten plassen en wegwezen...
Een half uur verder dan dat ik kwam kijken, moest eerst 20 pagina's bijlezen haha! Tassie: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Sven! Patje: Hopelijk gaan ze je toch doorsturen en mag je toch je snel gaan bevallen! Perfect Day: Spannend meid, ik hoop dat je het nog een beetje trekt zo... Ray: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Aurelia!! Siep: Ik had je idd die site doorgegeven, is de tas naar wens?? Niki: 37 weken, je kan los gaan haha! Warm hebben: Ja hier ook, slaap snachts in een hemd zonder deken met de kachel op 15 graden.... Bizar! En overdag ook warm en zweten... Hoort erbij denk! Dani: Lekker zo'n snel mee denkende HA, voel je je niet zo lekker dat je het wil laten testen? Patje20: Mannen... maar waarschijnlijk denkt die er even over na en komt dan tot zijn slimme conclusie dat het idd niet zo slim plan is... Tenminste dat hoop ik dan maar! Hier: Gisteren heerlijk wezen zwemmen! Wow dat ik dat niet eerder dan 38 weken ben gaan doen haha, wat zalig om even helemaal geen pijnelijke bekken/heupen/rug te hebben en geen zwaar gevoel te hebben! De kleine man vond het ook geweldig met papa te dobberen, dus even lekker bijgekomen! Wel eens last pijnlijke buiken, maar verder heel rustig, ik heb deze week ook 2 datums dat ik het liever niet heb waaronder vandaag haha, dus helemaal niet zo erg! Ik ga donderdag maar eens kijken wat de vk ervan zegt! Meiden met druk voorwerk: Succes!!!
@ Dani: Sjah, die wind doet mij dus ook twijfelen. Wil niet dat de kleine meid direct weer ziek wordt! (ik woon aan de kust, dus hier waait het inderdaad ook nog echt serieus!) @ Patje: Succes meid!! En goed dat ze nog die echo gemaakt hebben! Ze zouden je maar hebben laten lopen met gebroken vliezen... Nu ga ik snel eten geven! Grote honger hier!!