Lieve schat, al moet ik er voor je bij dansen, dan doe ik het ook!! @Patje, succes in het zkh!!! @11-02-2011: wordt gezellig, nu maar hopen dat we een beetje goede landelijke spreiding hebben, want de kraamsuite met minibar: die is van mij!!! En hoe leuk ik jullie ook vind: we gaan niet met z'n tweeen op een kamer! Sjalleke: vergeet jij dan niet nu vast de huur op te zeggen?? @Mama1: erg he, die verkoudheid. Ben er nu sinds een dag of 2 redelijk van af. Maar heb 2 weken zonder stem rond gelopen en kon alleen maar hoesten. Je bent gesloopt!! Bij mij werd steeds gezegd dat het beter was dat het kindje nog even niet kwam, omdat het lichamelijk gewoon niet te trekken was. En idd: geen medicatie van de ha. Ja, van die antroposofische kattebakkorrels, die het symptoom niet bestrijden, maar juist ondersteunen voor een betere genezing . Ik hoop voor je dat het nu snel minder wordt en dat je wat hulptroepen kan inschakelen om het huishouden over te nemen. Ik had mazzel dat mijn ouders een paar dagen kwamen helpen. Kon alles uit handen geven, merkte toen pas echt hoe kapot ik was.
Patje, heel veel succes, meid! Hier de vk net langs geweest. 1 cm ontsluiting, dus niet echt veel. Maar de baby is nu wel goed ingedaald, het kan zijn dat het indaligsweeen waren. Hartje geluisterd, was ook goed. Weer wat slijm verloren. Maar het is niet echt begonnen, dus weer gewoon afwachten..
perfectday: 1cm is in iedergeval wat.. Maar balen dat het nog niet echt begonnen is volgens de vk. De eerste keer dat er bij Nathan gekeken werd had ik ook 1 cm. Vond dat zo'n teleurstelling na zo;n tijd weeen.Sterkte meid.. Denk toch dat het binnenkort wel moet doorzetten hoor. maar de weeen moeten wat dichter op elkaar komen nu. En als je het neit meer trekt aangeven he? Dan kunnen ze je misschien iets geven om even bij te slapen ofzo? Evt. in het ziekenhuis..
Champy, ja, doe ik ook, ik blijf toch niet eeuwig zwanger Juffie, ze zegt dat het iedere moment door kan zetten. Ze gaat vanavond weer terugbellen om te kijken hoe t gaat. De weeen zijn nu niet zo pijnlijk als vannacht. Dus ik ga straks proberen bij te slapen..
PD: ik ging er echt vanuit babynieuws van je te lezen. Wat balen zeg. Slaap lekker, hopelijk krijg je weer wat energie voor als het echt gaat beginnen! Ray, van harte met jullie dochtertje!! Ik ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal!!! Patje, succes in het zkh. Ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen. Hier nog wel geslapen, maar ik ben toch nu zo MOE. Ik kom echt niet meer vooruit, en mijn hele lijf heeft spierpijn. Misschien ga ik straks gewoon nog een keer slapen. Smartieman zei vanmorgen dat ie nu wel steeds zenuwachtiger begint te worden. Haha, lief. Hij hoeft niet zelf te bevallen, tssss. Ik ben vandaag uitgeteld, maar nog een volle buik. Ben benieuwd of ze zelf komt de komende 2 weken, of dat ik uiteindelijk ingeleid zal worden. Volgens telling was ik 2-2 uitgeteld. Met 7 weken echo kwamen we op 6-2. Met 13 weken op 7-2. En die datum houden ze aan. Met 20 weken zeiden ze 11-2 Met 26 weken zelfs 24-2 (dan ben ik dus ruim 2 weken over tijd), dus wisselt nogal.
Ik ga mee op de 11-02-2011 golf hoop ik haha! Ik las net op mijn afspraken kaart van de VK dat ze me Donderdag toch wil gaan proberen te strippen als het lukt! Zou wel leuk zijn als het dan ook werkt haha!
champy: is er een reden voor dat ze je dan al gaan strippen?? (sorry als je dat al gezegd hebt hoor, maar dan ben ik het vergeten) Je bent dan nog niet overtijd...
Hey @Champy ja ben sinds gister zo duizelig en lict in m`n hoofd. Ik kan nu woensdag terecht.Ze waren me idd vergeten.. lekker weer! @ perfectday zet em op! ik duim voor je!
Dani: Wat rot zeg en dat je dan ook nog tot woensdag moet wachten! Pas goed op jezelf! Juffie: Ik ben bij mijn 1ste een week overtijd gegaan met heel veel klachten en vooral te hoge bloeddruk en uiteindelijk met 41 wk ingeleid. Dit wilde ze dit keer voorkomen en aangezien ik de laatste weken weer de klachten krijg en veel stress heb gehad door familie omstandigheden, heb ik aangegeven dit niet weer te willen en daar waren ze zelf ook over uit. Dus vandaar dat ze willen kijken of de mogelijkheid er al is!
hey, ray gefeliciteerd meid met jullie vast o zo knappe meid! lekker genieten ervan.. rommelende meiden. perfectday. t klinkt net zoals bij mij.. misschien kon ze je strippen? dan ben je wss zo bevallen. spreek uit ervaring.. hier vandaag capsules gekregen. voor mn baarmoeder. die wil niet zakken. dus nu word ie geholpen. de oudste kleine is erg ziek. had vanmorgen 40gr koorts. dus naar huisarts geweest. moet dat niet hebben met een ukkie in huis erbij. hij heeft een fikse oorontsteking. hopelijk word ie snel beter. ik merk dat ik nu weer moe word. maar man is de flinke boodschappen aan t doen.dus ben nu voor t eerst ff alleen met de 3 kids. heb elize voor t eerst in mn uppie in bad gedaan. wat ik ook wel fijn vond. maar merk dat de moeheid toeslaat dus als man terug is hopelijk eventjes rusten in bed met mn meissie. als ik niet weer eens onverw8s visite krijg.
champy: snap het. Nu maar hopen dat het lukt dan donderdag! Of dat je eerder begint natuurlijk Dani: irritant zeg dat ze je gewoon vergeten waren. Michelle: beterschap met je zoontje..
Er heerst weer wat in Kleine pukke-land! Hen30sep en ik hebben vannacht kunnen soppen, boenen en verschonen. Maar volgens mij zag ik nog meer KDV-gangertjes voorbij komen met wat onder de leden. Bij ons op het KDV heerst er weer een fijne maag/darmvirus. Er waren meerdere kindjes ziek. Pluutje jr. was vanochtend gelukkig weer aardig opgeknapt, we hebben hem eerst een uurtje door het huis laten stuiteren om er zeker van te zijn dat wat we erin hadden gestopt er ook in bleef. En vervolgens beter verklaard en met goedkeuren van KDV naar zijn "werk" gebracht. Dus sterkte met de kleine man!
@Debby: ik vergeet jou helemaal! Hoe is het afgelopen met die Lyme-testuitslag van je dochtertje? Heb je de huisarts al gesproken? Ik vind het nog steeds ontzettend goed van je dat je je eigen gevoel hebt gevolgd! Maar ben wel even benieuwd naar het vervolg!
@michelle, beterschap met de kleine, en neem zelf je rust je bent nog maar 5 dagen geleden bevallen... @pluutje, begint het nog steeds niet te rommelen bij jouw? @smartie, ook jij, schiet eens op! We willen babynieuws zien jullie kant! @patje, alles goed daar? Hier af en toe wat menstruatiepijn maar niets speciaals...Ga nu even de badkamer soppen...
Hey, wat is dit?? Dat zie ik nu pas: mijn ooigevaar staat weer op (week) 1. Over de uitgerekende datum gaan wordt hier wel resoluut afgestraft, je moet gewoon weer opnieuw beginnen. Het lijkt hier wel ganzeborden. En ik heb al zo'n rotdag...