Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    pluutje lol.. ga je mijn kant op nu? met 40.2wk bevallen. of ga je mij overtreffen.

ja man is nog niet thuis. word echt wel moe maar heb t hem gezegt..

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    inderdaad michelle neem wel je rust hoor. Je bent nog maar net bevallen. Al zal dat wel lastig zijn met nog 2 kids, waaronder 1 zieke;)

Pluutje: dat zou toch wat zijn zeg als je weer opnieuw moest beginnen:p

Isola: succes met soppen!

3. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ik ben niet alleen letterlijk uitgeteld, voel me ook figuurlijk uitgeteld.... Zo moe....

Michelle, beterschap met je zoontje.

4. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Whahaha Pluutje, ik moet steeds zo lachen om jou berichtjes!!
    Al is het niet echt lollig dat ze je vanaf dag 1 overtijd weer opnieuw laten beginnen in je banner! Ben je net dat heeeeeeeeeeeele eind heen, moet je weer opnieuw!

@ Smartie: Waardeloos dat je je zo uitgeteld voelt! Hoop dat je toch ergens nog een potje energie kan vinden! je zal het nodig hebben straks!

@ Hier: Heb maar besloten om niet naar buiten te gaan. Wil de kans even zo klein mogelijk proberen te houden dat Jaylin weer direct ziek wordt... Eind van de morgen te horen gekregen (weet niet meer of ik het al heb gepost) dat het kraambezoek wat hier al halfgaar zat van het weekend nu ziek thuis zit met griep:x Heb nu toch maar even goed duidelijk gemaakt dat ik op zijn zachtst gezegd Not amused ben. Ik moest hun namelijk maar even beterschap wensen (Ja, serieus, daar vroegen ze om...), nou heb verteld dat ik ze geen beterschap ga wensen, dat ik alleen maar hoop dat de kleine dr niets van meekrijgt en dat ik het belachelijk vind dat ze van het weekend gekomen zijn.
    Kreeg ik als reactie: Ach joh, das alleen maar goed! Krijgt ze direct wat antistoffen mee!:$:x:x
    OMG!! Die kleine meid is nog geen 3 weken oud en is letterlijk nog niet een week NIET ziek geweest! Mag ze nu verdorie eens een keer zich goed fit gaan voelen?! Zou op zich wel even fijn zijn!!!

Zooo, klaar met frustraties hoor meiden:D
    En laat duidelijk zijn dat deze familieleden het komende jaar hier niet van harte meer welkom zijn:cool:

Verder heeft Jaylin een regeldag volgens mij! Ze is van half 11 tot 2 wakker geweest en wilde alleen maar drinken! Normaal voed ik per voeding uit 1 borst, maar nu wilde ze ze alle 2 én kwam ze met 3 kwartier alweer voor voeding (zonder slaap), en een uurtje later weer enz.! Nu was ze om half 4 weer wakker en ook weer 2 borsten gevoed. Volgens mij even een groeispurtje ofzo!:) We zullen het vanzelf zien!

5. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Ooh enne meiden, mag ik opmerken dat we momenteel al op pagina 113 zitten?? En dat dit deel pas een week bestaat?!
    Haha, volgens mij worden lang niet alle beebjes in deel 3 geboren maar ook een gedeelte in deel 4 als dit zo doorgaat:cool::D

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ananas: grrr zou ook laaiend zijn:x Hoe krijgen ze het in hun hoofd zeg.. Gelukkig krijgt je meisje wel veel antistoffen mee door de bv, vooral vandaag met zo'n regeldagje;) (vermoeiend trouwens zo'n dag;)) Hoop dat de griep haar nu voorbij gaat want dat kan zo'n klein meisje nog helemaal niet gebruiken!

7. smartie1980

Het is wel waar dat ze dan antistoffen krijgt, maar als ze nog zo klein is, en toch al steeds niet lekker....
    En bovendien, is dat neit aan JOU (jullie) te bepalen? Zijn gaan toch niet uitmaken wat goed is voor JOUW kindje?!

8. smartie1980

Ook enorm last van spieren en ME nu, zou me niks verbazen als mijn spieren straks gewoon weer gaan uitvallen....

Kan me nergens toe zetten, heb voor de leuk nog eens mijn trouwalbum erbij gepakt. Wat een mooie fotos toch en wat een mooie dag was het zeg. Blijf er door onder de indruk! (was toen 17 weken zwanger).
    Dat zal straks ook wel zijn als we over een paar maanden het album van de geboorte gaan kijken. Maar gek genoeg kan ik me nu nog even niet echt voorstellen, dat dat zo komt. Dat we over een paar maanden al een baby van een paar maanden hebben en 'terug' kijken op de geboorte (nu is het nog toekomst namelijk). Toch zal die tijd ook wel snel gaan gok ik. (in tegenstelling tot wachten op bevalling nu).

9. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @ananas, wat een mensen zeg! En wat je zegt, ze is nog niet een week niet ziek geweest! Weet niet hoe dicht ze bij je staan (of ze familie zijn) maar ik zou in jouw schoenen voorlopig geen behoefte hebben aan contact met dat soort mensen...

Hier badkamer gesopt, luca slaapt nog steeds dus nog even rust hier in huis!

10. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

erg he die troep ervan.. en nu mocht ik zelf vanmorge er aan geloven.. en ben al zo leeg.. moet vanuit mn tene komen, doet echt enorm pijn.. nu weer rustig aan opknappen geloof ik... alleen die berg was..:( is te hopen dat er nu geen kraamzorg hoef te komen hahah.. die krijg t zwaar te verduren dan;)

11. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ray, gefeliciteerd met jullie dochter!!!!

@hen30sep, onze kraamzorg heeft het ook zwaar te verduren gehad wat dat betreft. Ik was echt van plan het weekend te gebruiken om alle was weg te werken, maar meneer kondigde zijn komst zaterdagmorgen aan. :) Ik schaamde me wel een beetje, maar zij zei dat ze het wel eens veel erger had meegemaakt.

@champy, we hebben de tas nog niet binnen, maar op de site zag het er heel mooi uit. Hij zal morgen of overmorgen wel komen.

@ananas, werkelijk waar, die mensen gun je een buikgriep die 3 weken aanhoudt (als ze al en tijdje niet bij jullie zijn geweest natuurlijk), waar zit hun verstand! Ik hoop dat je snel met je meisje naar buiten kan. Wij zijn vandaag even naar de winkel geweest en ik vond het echt genieten.

12. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    Beterschap voor alle zieke mama's en grote broers en zussen...
    Hier zit grote zus ook weer uitgeblust op de bank nadat we vanmiddag ivm roostervrije dag op school naar Kids Raceplanet zijn geweest.. :( (het was wel heel leuk hoor..)
    En mama heeft ook haar verplichte middagdutje gemist dus dat wreekt zich nu ook... De geplande risotto nu dus maar tot morgen bewaren en vandaag heel ongezond patatjes eten :) Nou oké, ik zal de komkommer er nog bij serveren en tomaatjes voor dochterlief ;)

Verder blijft er nu weinig hangen, alleen hele stomme kraamvisite die of ziek of onaangekondigd komen :$:(;) Echt sommige mensen...:(

En bij Perfect Day veel voorwerk met weinig resultaat nog.. Ga voor je duimen meis! :D

13. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Nog niks bijgelezen maar ben weer terug uit het zh.
    Conclusie....geen gebroken vliezen.
    AAArrrgghhh ik word incontinend.....

Ze hebben een ctg gemaakt, opnieuw een echo en heerlijk ff met de eendenbek erin gekeken.
    Auw, dat deed pijn zeg! Normaal nooit maar door die heerlijk spatader is dat niet zo prettig.
    Alles leek verder goed en er was nog genoeg vruchtwater dus we wachten maar weer gewoon af.
    Ik ga nu voor 11.2.2011.

Ik ga nu de kindjes ophalen dus tot later.............

14. PerfectDay

15 okt 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb toch niet kunnen slapen, heb weer die pijn, die erge pijn. Nu komt hij om de 10/15 minuten.
    :(

15. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @perfectday, en nu MOET het doorzetten!!! Ga voor je duimen meid!!! Vind het heel jammer voor je dat het tot nu toe niet mag vlotten en je wel al zoveel pijn hebt...

@patje, he geen gebroken vliezen dat betekent dus wachten. Nou sluit je aan in de rij bij de 11e. Vervelend hè die spatader? Jij kon me toch iig garanderen dat ie weer verdwijnt na de bevalling toch? Doet het trouwens extra pijn tijdens het bevallen?

16. PerfectDay

15 okt 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iosola, bedankt, lieverd.. Ik kan wel janken als ik die pijn heb. Zo erg is het.

17. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @PerfectDay: Pff.. Word je vast moedeloos van! Hoop zo dat het doorzet!

@Ananas: Zou je echt kwaad van worden! Hoop dat jullie meisje voldoende antistoffen van jou gekregen heeft en dus niet opnieuw ziek word...

@Iosola: Heb jij daar nog de energie voor om de badkamer te doen? Hier heeft mijn mannetje vandaag gestofzuigd, ben echt helemaal op vind er de energie niet meer voor om hieraan te beginnen!

@Patje: Toch geen gebroken vliezen? Ben benieuwd wanneer het bij ons (jij, ik en Blondie) doorzet zijn alledrie op dezelfde dag uitgerekend, wie zal de eerste zijn.
    Hier trouwens nog redelijk rustig, heb wel wat harde buiken maar niet voortdurend, kleintje mag zich nu wel stilletjesaan aanmelden hoor!

@All: Even een vraagje meiden, zijn daarnet om pampers geweest, hebben nu 2 dozen in maatje 1, in beide dozen zitten 80 luiers.
    Is dit nu te veel/te weinig of zou dit genoeg zijn?
    Heb echt geen idee hoe lang ze dit maatje ongeveer dragen en hadden een extra korting bij 2 dozen vandaar dat ik dit toch maar gedaan heb...

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heb je je VK al gebeld?

19. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @PD, meis, nu moet het echt doorzetten hoor voor je.. t kan gewoon niet anders!
    @smartie, lekker relaxen meid!! Neem je rust
    @patje.. balen meid.. kan gebeuren toch. Maar had echt verwacht dat je ook zou gaan beginnen
    @Iosola, word t voor jou ook niet tijd :p Jij moet eerder dan ik hoor!
    @ananas.. die mensen zijn niet wijs!! zou ze voorlopig niet meer in je huis toelaten... hoe erg kan je zijn zeg! Mafkezen

uhm ben het kwijt..

vandaag heerlijk niets gedaan.. ohja wel een beetje het aanrecht opgeruimt en voor de rest lekker achter de pc gezeten beetje op zp. Farmville enz..

20. PerfectDay

15 okt 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze is vandaag langs geweest, ik had 1 cm ontsluiting en baby was nu goed ingedaald (laatste keer was dat niet zo). Ze zei dat het indaligsweeen konden zijn. Maar vanochtend was de pijn wel afgezakt, toen ze bij mij was. Maar vanaf 4 uur is het weer terug. Z gaat mij vanavond bellen. Maar waarom wordt het niet regelmatig? :(:( Wel om de 10-15 minuten ongeveer..

Deel Deze Pagina