Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Hoi meiden

Ben weer thuis, ze hebben normale controlle gedaan en alles is goed me de beeb. Voor de rest is het toch afwachten of de krampen doorzetten :(. Zometeen even relaxen in bad

Fijne avond

2. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Oh spijtig meid! Hopen dat het alsnog doorzet!
    Was het dan je slijmprop die je verloren hebt of weten ze dat niet met zekerheid?

3. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    ... dan maken ze maar fijn een ander kamertje vrij, grapjassen!!

Goed dat je gaat, meid!

@McGyver: best mogelijk dat er een zenuw even in de verdrukking zit. Er schijnt daar een zenuw te lopen, vanuit de rug via de bil naar beneden, die klachten kan geven tot aan je enkel... en dan noemen ze het gewoon rugklachten :( Hopelijk trekt het weg als je even rust neemt!

@ Sjalleke: ik weet niet waar meneer Pluutje de wijsheid vandaan haalt... ;)
    Maar jij dus ook: rusten!! Wij wat oudere taarten, jong van geest, dat wel...

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ben weer goed gekeurd dames! Bloeddruk was netjes 119/85. Kleine nog niet volledig ingedaald.. pff als mn vliezen breken moet ik gelijk op de grond gaan liggen.. lekker dan.. zie me al liggen zeg midden in de supermarkt.. Bevallings plan niet helemaal besproken.. moet m eerst op papier af hebben.. heb alleen geen idee wat ik wil

@niki goed dat je gaat meid, je kan beter het zeker voor het onzekere nemen!
    @marjolein.. balen, toch afwachten.. misschien komt het toch nog vandaag!

5. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Tassie nee het was echt super weinig. Was meer een sliertje dus ze dachten echt dat het van mijn slijmprop is. Er werd me wel gezegd zodra het meer wordt dat ik dan gelijk contact op moet nemen.

De krampen blijven wel gevoelig, maar ga nergens meer van uit :(

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

Fijn dat alles oké was,
    Apart dat je je bevallingsplan moey opstellen
    Hier niet, alleen of je in ziekenhuis of thuis wil bevallen..
    En dat mag op het laatste moment nog veranderen..

7. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Marjolein25: balen dat ze geen bevestiging kunnen geven dat je bevalling is begonnen. Maar met zoveel "onrust" in je lichaam, zet ik je hoog in de bevallijst en ga ik heel hard voor je duimen. Wie weet dat het bad een gunstige uitwerking heeft!

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ bevallingsplan, doen ze bij ons niet aan denk ik, want heb daar nog steeds niet over gehoord. Is dus niet standaard?

@ marjolein, ben je erg teleurgesteld? misschien dat inderdaad straks een lekkere bad helpt!
    van mijn vk heb ik trouwens gehoord dat een beetje bloed verliezen aan het eind van de zwangerschap niet iets is om je zorgen over te maken...

@ sjalleke, je bloeddruk was goed waarom dan toch die bedrust?

@ dorst, merk ook wel dat ik wat meer behoefte heb aan wat water drinken, vooral 's nachts. Maar merk dat ik ook weer een wat aparte smaak in mijn mond krijg. Net als in het begin vd zwangerschap. Herkent iemand dit?

heb vanmiddag nog ff kunnen liggen, en ben zelfs nog even naar dromenland geweest. Werd alleen weer erg misselijk wakker, met gevolg dat ik weer super misselijk ben. En rugpijn is sinds gister weer op komen zetten...kan niet lang liggen of zitten. Word nu toch echt een heel klein beetje geirriteerd van alles :)

9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ben weer terug van zwemles. wel krampen maar niet regelmatig.
    hoop dat t strippen morgen wil werken. hoop deze week toch wel opnieuw mama te worden.

marjolein balen zeg dat t nog niet doorzet. ik weet hoe je je voelt tis echt niet leuk en enorm vermoeiend. maar denk toch dat t bij jou niet lang op zich laat wachten.

mcg, balen zeg van je been. hoop dat t snel over is. wij gaan hier zometeen eten. tis al bijna half 8. zwemles is ook zo laat altijd..

vanmorgen zo lang geslapen maar ben alweer doodmoe. das best wel triest vind ikzelf... herken ik ook niet zo maar ja.. ben zenuwachtig voor morgen vind inwendig onderzoek vreselijk. als je weeen hebt ben je dr niet zo heel erg mee bezig.. maar zo uit t niks je broek omlaag vind ik niet fijn..

10. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    @lavendel: bij dochterlief was mijn bloeddruk ook te hoog en ben ik ingeleid bij 37-5 ivm dreigende pre-eclampsie dus vandaar dat er nu wat alerter op gereageerd wordt :)

En zoals pluutje het zo mooi omschrijft: ik ben helaas geen 18 meer dus moet een beetje beter op mezelf passen vooral omdat er natuurlijk ook nog een kleuter rondloopt :D

11. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @michele, dat heb ik ook, als je druk met bevallen bezig bent maakt het je allemaal niks uit maar om zo maar ff in de spreekkamer je broek uit te doen....ook niks voor mij.

@marjolein, ik hoop voor je dat het gaat doorzetten.

@lavendel, ik had ook lang geslapen vanmorgen en eigenlijk de hele dag in de weer geweest en zit nu op de bank en ben ineens doordmoe.

Ik heb de kids net met z'n tweeen tegelijk naar bed gdaan, ben benieuwd ofze snel gaan slapen. Als Femke gelijk naar bed gaat dan mag ze eerst in ons bed en als ze iets later mag dan kan ze wel gelijk naar haar eigen bed want dan slaapt Pim al.

Oh, manlief is terug uit winterberg.....

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @champy wat erg dat het weer minder gaat met je moeder :(

@plassen: vandaag toevallig geen een keer eruit geweest voor het eerst sinds weken. Lekker hoor!

@ananas: beterschap, hopelijk is het geen allergie!

@mcg ik ga denk ik vrijdag de boel weer eens ordenen... dan ben ik alleen thuis... ;)
    Heb jij de box niet meer staan voor Bram? Hier zit Emma er nog af en toe in hoor...
    isofix ding zet ik er pas in als de beeb er is denk ik. Zet hem wel eerst met gordels vast maar nu heb ik
    de ruimte nog nodig voor de kinderwagen en rolstoel.

@dani kan je ook niet naar buiten met een dikke deken?

@pluutje welkom en gezellig!

@niki ik voelde de beeb een halve dag niet en moest toen een ctg laten maken.

@michele sterkte morgen met strippen, lijkt mij ook niet echt leuk...

@marjolein balen meid dat je het nog niet weet. Geen inwendig onderzoek gehad?

Hier vandaag naar Artis geweest. We hadden een rolstoel van Artis want die van ons rolt heel zwaar.
    Het was wel heel koud maar wel leuk en mijn man hoefte niet eens te betalen want hij was rolstoelbegeleider :D

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

@deb hier de box al paar maanden weg...en nu weet terug dus...

Fijn dat artis leuk was..

Hier staat brownies in de oven

14. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Even een update via mn tel. Anderhalf uur aan monitor gelegen. Veel harde buiken zagen ze.voor de rest nog geen uitleg gehad. Net urine moeten afgeven om te kijken of t geen blaasontsteking is.daarna echo.

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    aha vandaar! nou en dus nu ook echt rust nemen he!! en aan jezelf denken!

16. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Zo allemaal daar ben ik weer.
    heb niet heel veel tijd om op t forum te komen, maa af en toe zal k wel even wat babbelen..
    de tijd gaat nu echt korten zeg;)..Morgen weer controle. dan zijn we bijna op de thuisblijfgrens.. en dan mag t wel komen hoor;).. af en toe wat voor "rommelen" maar ja da zulle wel indalingsweeen of iets zijn.. bij ons zoontje begon da ok al met 34 weke....t slape wor wel steeds slechter dat is echt bale, ook omdat ik overdag niet aan rust toe kom met 2 uks om me heen;)
    Fijne avond allen!

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    dan heb je in ieder geval wel lekker slaap gehad, en jij mag nu ook moe zijn meid...je bent zwanger en je hebt 2 kids waar je voor moet zorgen!

ik heb vannacht hooguit 2 uurgeslapen, en vanmiddag ff kunnen liggen. is ook niet gek dat ik moe ben

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Deb, das mooi meegenomen van je man de gratis entree. Was het niet koud vandaag? FIjn dat jullie toch konden gaan!

@ Borsten, ik heb sinds een week weer veel last van gevoelige borsten. Jullie ook?

@ niki, sterkte meid! hopelijk duurt het allemaal niet lang

19. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    McGyver: Hier ook zo'n beenpijn, in beide benen. Niet leuk :(

Pluutje: wel luisteren naar je man hihi ;) eigenwijs is ook wijs he.

Marjolein: welkom thuis, gelukkig was alles ok.
    Jammer dat je nog zonder baby naar huis kon.

Patje: haha grappig.
    R&R kunnen (konden) hier ook niet gelijk naar bed, dus mocht Rodey in ons bed in slaap vallen.
    Dan legden we hem later over.
    Maar ineens sinds afgelopen vrijdag willen ze wel samen gaan slapen.
    En het gaat warempel nog goed ook. (Afkloppen *** )

Debby: dan heb je toch nog een mazzeltje gehad van je rolstoelgebruik.
    Maar ik hoop wel van harte dat je er na de bevalling van af bent.

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Heb net toch maar even mijn vluchtkoffer gepakt. Bleef het maar uitstellen maar mijn man was het daar niet mee eens :D

En hier nog ff de foto's van Loesie's kamertje:

Deel Deze Pagina