Michele: dat was wel leuk geweest, maar als het goed is krijg ik mijn vriendin als kraamhulp. Is niet zo verwonderlijk dat je je zo slapjes voelt. Heb je toevallig je ijzer laten checken? En anders preventief Roosvicee Ferro halen. (Of floradix, wat McGyver al zei ) Trishka: dat is goed nieuws!
@Trishka, wat fijn dat je man contract heeft gekregen! JOEPIE! Mag je zeker wel even "ego" over doen hoor! @Michelle, dat is net waar ik ook bang voor ben. Dat ik de aandacht straks niet kan verdelen over 3 kids. Voel de bui al hangen....! Maar hou mezelf voor, dat ik daar vanzelf een weg in ga vinden. Moet te doen zijn toch? Hoop dat je baarmoeder nu wel gaat zakken door die medicijnen. Hebben ze gezegt hoe lang het nog kan duren?
hehehe, ja nu mag die kleine helemaal wel komen hahaha!Neh denk dat t bij een klein feestje blijft , maar alsnog idd super nieuws, juist omdat er wat stress over was . Thanks meiden voor de fellicitaties!
Hallo @ Ray & Tassie, gefeliciteerd! @ Nath, waarom moest jullie mannetje eigenlijk in t zkh blijven? @ Michele, ik had het na Tijn, nu minder last van. Idd floradix en de tijd nemen. Ben vandaag ook pas voor het eerst naar buiten geweest. Vorige week ook amper kraamvisite gehad (had zelf nog net geen longontst. dus was ook niet lekker) maar met tijn wilde ik het iedereen naar hetzin maken qua kraamvisite etc. en nu kies ik wat meer voor onszelf en dat bevalt me goed. @ Trishka, goed nieuws. @ Degene die het ff zwaar hebben, nog max. een paar weekjes, zet hem op, ik denk aan jullie enne als het het toelaat, lekker doen waar je zin in hebt, alles mag en niets moet. Lat niet te hoog leggen. @ Juffie, lekekr vna je man, wel fijn dat hij nog ff thuis was extra. @ Pluutje, man laten melden en anders mag je mij sms-en @ Mama, beterschap. Ik had ook voor de bevalling griep en dat is zeer verrot. @ Dani, Joep kon ook moelijk poepen. Iedere keer met de thermometer erin, olijfolie etc. Ivm spugen sinds vrijdag andere voeding en hij poept als een wilde, vlgs mij nu weer iets teveel. Maar zielig he met die kleintjes? Hoe vaak krijgt hij de fles nu en hoeveel? @ BLondie, ik had me ook voorgenomen om veel in bed te blijven de eerste week. Mij is het mislukt @ Luiers, weet niet wie het vroeg maar hier is er 1,5 pak nr. 1 doorheen en een heel aantal van die proefdingen. Wij gebruiken er min. 8 per dag ofzo. Ow joep alweer 2,5 week, hetgaat zo snel. Man is sinds deze week weer volledig aan hetwerk, tot nu toe bolwerk ik het Joep heeft wat last van darmen/krampjes en spugen. Verder gaat alles goed hier, begin zelf ook wat op te knappen, bleek vrijdag dat ik net geen longontst. had dus ab gekregen en begin nu wat beter te voelen, mag ook wel. Sinds mn verlof gekloot met bekken dat ik amper wat kon, toen 1,5 wk de griep, bevallen en daarna hoesten etc. als een wilde dus wil me eindelijk eens wat fitter voelen. Vandaag weer wat in huis kunnen doen en de duowagen uitgetest Morgen heeft Joep de gehoortest.
De kids zijn net weer thuis, ze hebben het reuze naar hun zin gehad bij oma en opa. Reese had netjes op de wc geplast bij hen dus ook nog een kadootje verdiend Alleen wilde hij net thuis naar de wc gaan en was hij net te laat. Er zat een klein drolletje in zijn broek. Hij ging even helemaal over de rooie want hij dacht dat papa en mama kwaad waren. Maar gelukkig konden we hem snel troosten en toen was het weer goed.
Nee, joh! Hallo, heb ik iets gemist?? Zit Trishka spontaan het altijd-is-kortjakje-ziek te puffen?? Of probeer jij hier het betere voorkruipwerk te stimuleren?? @Trishka: je bent een leuke meid, maar je wacht maar mooi op je beurt ... laat niet iedereen langs zij gaan...
hopelijk knap je snel weer helemaal op welke duowagen heb je? en beviel die? succes met de ghoortest morgen!
haha pluutje, je bent geweldig! volgens mij irl nog veel meer! Maar meid, jij mag meefeesten!!!! tot in de vroege uurtjes!
Dank u, vlgs mij is er met die oren niets mis. Zo'n 2e moet het ontgelden met een grotere broer haha. Wij hebben de kees k2 duo naast elkaar, hadden gekeken op mp, als je zag wat er nog voor gevraagd werd, en zelfs een aant. zonder zwenkwiel. En op dat moment dat wij aan het kijken waren waren erweinig in de buurt, nu dus wel maar ja weet alles maar van te voren. En deze viel in prijs heel erg mee (via baby dump) en toen nog weer via een andere site was ie goedkoper, babydump gemaild dus zonder nestje waren wij vlgs mij 350 ofzo kwijt, nieuw. Hij beviel goed, tijn vond het heel leuk die zat steeds opzij naar joep in het nestje te kijken, hij stuurde makkelijk, ook de stoeptjes op en af, duwstang in hoogte verstelbaar. Tot nu toe goed gekeurd!
@rins fijn dat ie bevalt, wij hebben de phil en teds. als single wagen bevalt ie prima, nu nog als duo....
@ Mcg, ja daar hebben wij ook naar zitten kijken maar wilden hem niet nieuw kopen. Op mp ook toen nauwelijks te koop en ik vond het wat zielig lijken voor dat kindje dat onder ligt maar kan ook psychisch zijn. Ik ben benieuwd hoe het je straks "bevalt". Maar het woordje bevalt mag je eerst in een andere context gebruiken
Misschien helpt dit om jullie beebs naar buiten te lokken? Ik vind het een mooie foto, net na de geboorte. Hulde voor de vpk fotograaf
Ook nog even bijgelezen en ga proberen zoveel mogelijk te onthouden @MG2011: Gefeliciteerd met jullie dochter! @Trishka: Ook felicitaties aan je mannetje! Is toch een last die van jullie schouders afvalt hé! Beterschap ook aan hem, wat doen die mannen hier toch allemaal nu de man van Juffie ookal Gecondoleerd met het verlies van je mans tante, blijft altijd moeilijk! @Dani: Hoop dat de tips een beetje helpen zodat jullie kleine mannetje snel weer een goede darmfunctie heeft, lijkt me heel vervelend voor zo'n kleintje! @Ananas: Heb je genoten van je uitstapje? Lijkt me maar pijnlijk wat jij daar omschrijft... Hoop dat je snel helemaal hersteld bent! @Rins: Is toch triest hé wanneer ze zo'n last hebben van krampjes! Je kan ze dan ook zo moeilijk troosten, vind het verschrikkelijk om te weten dat ze dan echt pijn hebben... Fijn dat de duowagen goed bevalt Was ik trouwens die het vroeg ivm de luiers; dan komt het vast wel goed met mijn 2 dozen pampers @PerfectDay: Ben je al bevallen meis??? @Nathenhuug: Ook even geleden dat we jou gehoord hebben, hoop dat kleine Liam ondertussen al lekker thuis is en dat jullie gewoon aan het genieten zijn van jullie gezinnetje! @Michele: Je zal vast wel snel een ritme vinden in het verdelen van de aandacht, lijkt me ook allemaal niet zo simpel gewoon omdat een pasgeborene ook nog erg veel van je aandacht nodig heeft. Komt vast goed meid niet te veel over piekeren @Juffie: Beterschap aan je man! @Niki: Zou ik dus ook niet kunnen verstaan Heb gisteren nog een heleboel kleertjes van een vriendin overgekocht allemaal erg leuke dingetjes dus ons mannetje met zijn nu al overvolle kleerkast is nog 9 stuks kleding rijker @Pluutje: Wanneer ga jij nou eens bevallen??? Wil hier echt dringend wat babynieuws krijgen en aangezien we niet meer mogen voorsteken word het tijd dat jullie eens aan de slag gaan ...Zo heb ik iedereen gehad??? @All: Zijn deze avond heerlijk gaan zwemmen! Wat is het toch fijn om even helemaal gewichtloos te zijn!!! Heb me trouwens voorgenomen om deze nacht op de bank te slapen, kan gewoon niet slapen in bed dus hoop dat het hier wat beter gaat
Rins: wat een schatje is Joep!!! Wil ook mijn mannetje knuffelen Erg mooie foto, een kerel om fier op te zijn!!!
@Rins, wat een schatje!!! Nu kan ik helemaal al niet meer wachten............... Maar vooruit, eerst de dames die voor zijn
Bevallen: 19-01-11: Dani84(37+1) - Arjen Robert - 2810 gram 19-01-11: Ananas(37+6) - Jaylin - 3310 gram - 50 cm 19-01-11: Collo(37+4) - lizzy - 3695 gram - 49cm 22-01-11: Rins80(38+3) - Joep - 3280 gram- 48 cm 28-01-11: DaphneenEstelle(38+4) - Nadine Valerie - 4215 gram 29-01-11: Siep81 (37+6) - Roan - 3040 gram - 50 cm 01-02-11: Marjolein25 (39+3) - Maartje - 3195 gram 02-02-11: Michele25(40+2) - Elize Maria Apolonia - 3760 gram - ? cm 03-02-11: Nathenhuug (38w) - Liam - 3070 gram - 48 cm 06-02-11: Tassie221 (39.2) - Sven - 4220 gram 06-02-11: Ray (38+5) - Aurelia Bali - 3317 gram - 48 cm Bevallingslijst: 06-02-11: PerfectDay - 23 - 1e kindje - BV - zk 06-02-11: Pluutje - 38 - 2e kindje - BV - zk 07-02-11: Smartie1980 - 30 - 1e kindje - BV - zk (buddy Debby82) 09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis 11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk 12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Patje20) 13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk 14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk 14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk 16-02-11: Veronique2005 - 23 - 2e kindje - BV - zk (Buddy michele25) 17-02-11: DeesDees - 25 - 2e kindje - KV - zk (Geplande KS) 18-02-11: Jojogirl88 - 22 - 1e kindje - BV - zk (buddy Ananas) 18-02-11: Patje - 32 - 3e kindje - BV - ? 18-02-11: Blondie3 - 32 - 3e kindje - BV - zk (med. indicatie)(buddy DaphneenEstelle) 20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk 20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV - thuis 20-02-11: Mispoes - ? - 3e Kindje - BV - zk (med. indicatie) 21-02-11: Champy - 24 - 2e kindje - BV/KV - zk (buddy Marjolein25) 22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) (buddy smartie1980) 22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk 24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie) (buddy Iosola) 24-02-11: hen30sep- 23- 3e kindje-bv-thuis 25-02-11: Debstertjuh - 28 - 1ste kindje - BV - zk 26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) 27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis (buddy siep81) 28-02-11: Niki86- 24- 1e kindje- bv- zk (buddy Ray) 01-03-11: McGyver - 26 - 2e kindje - BV - ziekenhuis 02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis (?)(Buddy Tassie221) Afsprakenlijst Februari: 08: Patje20:Controle vk 09: Blondie3: Controle VK 09: McGyver: Controle VK 10: Champy: Controle vk en mogelijk strippoging 10: Jojogirl88: 39weken echo! 10: Debby82: controle gyn 10: PerfectDay: Controle vk 10: Trishka: Controle vk 10: Smartie: controle gyn 14: Sjalleke: controle VK 15: Patje: controle VK 17: Jojogirl88: 40weken echo! 17: Trishka: Controle vk 14 meisjes, 17 jongens, 8 geheim * 10 lieve vlindertjes in onze gedachten * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joël Ook nog maar even de lijst weer naar boven gehaald, die verdwijnt hier heel erg snel
@Trish: wat een supernieuws voor manlief!! En voor jou natuurlijk ook.. Weer een stressfactor minder! En Pluutje als jij persé eerst wil moet je gewoon opschieten maar IRL ben/was je ook altijd te laat dus hoe zou je nu opeens op tijd zijn En wat een supermooie foto kwam er voorbij... Ik wil oooooook