Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Hmm, hier anders ook rustig hoor. Misschien is PD al wel bevallen. Wanneer was ze het laatst online?
    En anders is misschien Lavendel, de volgende, of kirrebir, of Iosola? Even uit mijn hoofd hoor.
    Natuurlijk hoop ik dat het vanacht ineens raak is, maar ja, heb er een hard hoofd in...

Ik heb van mezelf een ontzettend diepe en brede navel. Hij is dus wel veranderd, maar nog niet naar buiten geploept. Af en toe als ons meisje in mijn buik beweegt, ploept er wel een navel naar buiten, maar als ze dan weer anders gaat liggen, gaat ie weer terug naar binnen. Dat is echt raar om te zien joh!:p
    Ik vind juist 'ploep'navels weer heel mooi. Pluutje, laat eens zien?;)

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    smartie jouw buik lijkt op die van mij. Mijn navel ploept ook niet ;)

meiden hebben jullie ook zo een gevoelige blaas? Sinds mijn mannetje is ingedaald heb ik continu het gevoel dat ie op mijn blaas ligt. Soms als ik opsta doet het gewoon pijn. En als ik dan moet plassen voel ik af en toe ook wat ploepen ofzo...
    of zou ik nog ik op blaasonsteking moeten gaan testen? Denk niet dat dat het is namelijk...

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Zooo dames, wat een geklets!!

@trishka, gefeli, scheelt toch een hele hoop gestress van je man!
    @Smartie, hier ook een diepe navel hoor.. die van mij ziet er ook nog "normaal" uit..
    @pluutje... zeg ga is bevallen ofzo :p
    @PD, volgens mij ben je al bevallen of is het bezig..
    @iosola, jij was dat toch met de kleine buik? Nou ja iig zegt het volgens mij helemaal niets over de grootte van de baby.. maarre jij mag ook wel eens gaan bevallen hoor, anders ga ik eerst :p

nou we zijn bij de vk geweest.. was weer eens een ander soort afspraak hahaha, ging een beetje alles mis. Bloeddruk meter deed t niet.. na 4x proberen nog niet. Toen maar de kleine gevoelt en geprobeert te luisteren naar zn hartje.. bijna niet te vinden.. was echt ff lachen.. kleine is gelukkig ingedaald... dus hoef geen rare kapriolen uit te halen als mn water breekt.. dus scheeld weer een hoop gestress. Bloeddruk uiteindelijk toch kunnen meten, was 116/71.. word volgens mij steeds lager..

4. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Aan mij kun je het beter niet vragen. Ik heb het ook (pijn) maar heb wel al tig keer een blaasontsteking gehad....
    Altijd laten testen als je het vermoeden hebt. Blaasontsteking bij zwangerschap MOET behandeld worden. Je baby kan er dood aan gaan (in extreme gevallen)

5. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    zo dames...heb terug zitten lezen..hahaha maar ben t weer helemaal kwijt.. kzag ondertussen wel dat ray bevallen is.. Proficiat;)..
    wie is de volgende??
    hier nog rustig...mar goedd. we zijn nog niet aan de datum

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou ik zal het eens aan de gyn vragen donderdag. Ik heb nu echt mega druk op mijn blaas en ook op mijn anus. Voelt echt niet lekker. Begin van de avond ook al voorweeen gehad maar ging na een douche wel beter. Blegh hier heb ik dus geen zin in een paar weken lang...

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Rins: oooo wat een mooie foto!

Smartie: auw.. wel sneaky van je man om er snel een foto van te maken
    Je buik is inderdaad laag nu.

Patje: wat balen dat Pim nog niet doorslaapt.
    Ik hoop voor je dat nr 3 het sneller gaat doen.
    Lijkt me heel zwaar voor jullie zo.

Smartie: niks van Pluutje aantrekken hoor, ik heb ook nog steeds een navel ;)
    (is normaal ook een heel diep gat hihi)

Debby: ik heb dat ook.
    Had toch maar een plasje naar de ha gebracht maar alles was ok.
    Was dus toch de baby die ligt te dansen op mijn blaas.

8. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    @navel: ik maak geen grappen!! Zie jij em, zie ik em! Ik heb even twee foto's in mijn profiel geplaatst.

Een glad gestreken toestand, hier. Ik dacht dat iedereen dat had :(

9. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    By the way, Iosola: als de buikomvang iets zegt over de grote van het kindje, ben ik flink de sjaak. Maar vooralsnog wordt het op een 7,5 pondertje geschat.;)

10. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Navel: Mijn navel is nu ook geen putje meer, is nu gewoon een vlakte, vriendlief moet hier altijd heel erg hard om lachen hij vind het er erg gek uitzien:D
    Heb ookal veel meiden gezien waarbij de navel "geplopt" is maar dit is niet het geval bij mij.

@Debby: Die pijn heb ik ook, denk echt dat het door de baby komt maar beter eens een plasje binnenbrengen dan ben je ineens gerust gesteld.

@All: Ga toch maar proberen om in mij bed te gaan slapen... Denk dat het ook niet zo goed is voor de rug om op de bank te slapen. Wil het niet lukken boven dan ga ik alsnog op de bank slapen.
    Goede nacht gewenst allemaal!

11. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Nou dames probeer even mijn verhaal snel te doen terwijl Aurelia slaapt!

Zondagochtend werd ik om 6 uur wakker met weeen die al snel sterker en sterker werden. Moest ook naar de wc en was daarnee helemaal leeg. Rond 10 uur naar de vroedvrouw gegaan maar ik had helaas nog maar 1cm ontsluiting, dus ik had besloten het thuis uit te zitten tot het beter werd en m'n weeen wat regelmatiger werden, ik dacht anders zit ik daar maar.
    Gedurende de dag werden de weeen steeds sterker en sterker tot het echt niet meer te houden was en zijn we om 5 uur weer naar het geboortecentrum gegaan. Daar bleek dat Aurelia (die tot nu toe zo perfect had gelegen) met haar ruggegraat tegen de mijne aanlag. Hierdoor ontsloot ik niet verder, ik had nog steeds maar 1,5cm. Ik had de keuze om te kijken of ze zou draaien of om naar het ziekenhuis te gaan, ik besloot daar in bad te gaan en te kijken of ze wou draaien. De weeen waren echt ontzettend pijnlijk door dat ze tegen m'n ruggegraat aanlag en ik had geen pauzes tussen de weeen door. Wonder boven wonder draaide ze na 1 uurtje en had ik 3 cm onsluiting, ik was nu al echt uitgeput omdat de weeen zo ongelooflijk zwaar waren en ik geen rust tussendoor had, maar nog een uurtje later had ik 9cm en mocht ik persen.

Eerst op bed geprobeerd maar ik had het niet meer, ik was zo uitgeput en kon maar geen positie vinden, ik ben ietsje voor 8 het bad weer ingegaan en daar is Aurelia om 21:40 geboren. Ik ben zo ontzettend blij en toch wel een beetje trots dat het zonder enige medicatie is gelukt, en gelukkig hoefde ik geen hechtingen. Het was een zeer intense dag maar wat ben ik verliefd op ons kleine meisje... Ik heb daar nog een paar uurtjes uitgerust terwijl de vroedvrouw mij en de baby controleerde en we zijn rond 1 uur s'nachts naar huis gereden. Ik had een klein scheurtje bovenin waardoor plassen nu erg pijn doet dus dat doe ik onder de douche, maar verder heel ik volgens mij aardig. Voel me al minder beurs dan gisteren en m'n baarmoeder zakt ook goed. De vroedvrouw is gisteren op bezoek gekomen voor controle en alles is goed. We hebben geen kraamzorg maar schoonmoeder heeft eten langsgebracht en verder brengen man en ik het er aardig vanaf, we gaan gewoon op ons instinct af!

Voor de rest ontzetttend bedankt voor alle lieve woorden, ben toch een beetje gehecht geraakt aan het forum hehe :p Zal snel een foto plaatsen en bijlezen, voor nu heel veel succes aan alle meiden die nog moeten en ik update snel weer!

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

@pluutje geweldig een buik zonder navel!

@ray fijn dat ze toch nog zelf gedraaid was, en in bad beva llen bijzonder hoor

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ray dat klinkt als een heftige maar mooie bevalling, geniet met zijn drieen!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen!

Ray: prachtig bevallingsverhaal!

Navel: die van mij is ook weg nu >> Zie topic van feb. buikjes.

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

@deb ik zou ook ff laten testen op blaasontsteking, ff ha bellen zo..

16. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    JIPPIE!!!!!!

37 weken :D
    Maar voel me zo beroerd als ik weet niet wat :(

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

yeahh jij ook 37 weken!!
    beterschap!

18. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ray: heftig verhaal maar gelukkig is alles goed gegaan en heb je je waterbevalling kunnen doen.
    Nu lekker genieten van je meisje! :)

19. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Goedemorgen, ik meld me ook weer ff.

Lag gisteren al op tijd in bed, 21.30 zoiets. Voor de verandering sliep ik in no-time, en heb eigenlijk best goed geslapen (op 4x plassen na...) Stilte voor de storm? Of gewoon geluk?

Ik lees straks weer ff verder bij. Fijne dag dames!

20. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    pfff ray klinkt heftig meid, wel fijn dat ze uiteindelijk goed gedraaid is en de waterbevalling gewoon kon, en ook nog zonder medicatie! Genietse lieve meid!

Deel Deze Pagina