wij hebben een strijk vrouwtje in de straat die de overhemden van mn man wast en strijkt voor een klein bedragje !!! heeeel fijn! waarom moeilijk doen als t makkelijk kan..
Wij schrijven ook nog in een ander topic en het eerste deel van de reactie van Lavendel was voor dat topic
strijken doe ik niet dat doet manlief haha... hij vindt het niet erg geloof ik. Zo heb er net eentje bijna achter het behang geplakt. Vanmorgen heeft Emma echt alleen maar gemiept. Dus ik heb haar weer terug in bed gelegd en we hebben nog even anderhalf uur geslapen. Wel lekker. Mijn man slaapt nog maar maak hem om 12 uur wakker. Daarna naar de kinderarts en dan gaat Emma naar opa en oma. heerlijk rust
Hee meiden, Goedemorgen!! @ Rins: Wat een poppie! Mooi mannetje hoor! @ Ray: Heftige bevalling, maar erg Mooi bevallingsverhaal! @ Rommelende meiden: Hoop dat het nu toch écht doorzet! @ Hier: Een ge-bro-ken nacht...niet normaal... Kleine meid was constant helemaal overstuur, snapte er niks van. Tegen me aan wilde ze wel slapen maar zodra ik haar dan (slapend) in haar bedje terug legde dan was ze direct weer overstuur... Naja, zal hier even wat gaan doen in huis. vanmiddag weer t huis vol visite (ooh zo geen zin in nu...)
Plannen voor vandaag: ben net met de kids naar mijn mams gefietst dus die zijn daar vandaag. Even naar de markt geweest fruit halen, pakketje ophalen postkantoor en mijn nieuwe bril weer opgehaald. Ben benieuwd of ie nu wel goed is. We zullen vanavond zien... Nu even lekker thuis aanklooien en vanmiddag op de koffie bij een vriendin om vervolgens om 17.45 met Femke naar haar eerste zwemles te gaan. Ben zoo blij dat ik niet meer mee het water in hoef. Niet dat ik het niet leuk vond maar ik word al moe als ik eraan denk... In September pak ik het weer op met Pim, tot die tijd zwemt manlief met Pim op de donderdag. Gisterenavond kwam mijn moeder hier even langs om te vragen hoe Pim geslapen had en of hij nog weer bij haar moest slapen zegt ze: Jee wat een gaslucht bij de brug. Oh, oke alweer....ik heb het ook al een paar keer geroken en op oudejaarsdag was de brandweer er ook al door een melding van gaslucht. Nu was het wel heel sterk dus toch maar even weer gebeld en hebben ze eindelijk het lek gevonden. De gemeente heeft met een bordje in de grond plaatsen een leiding geraakt dus vandaar die gaslucht. Ze zijn wel tot 2.00 vannacht bezig geweest.
Ananas: Dan bel je ze toch af meid? Je moet echt aan jezelf denken nu hoor! Zeker met dit soort regelnachten, die houden soms een paar dagen aan namelijk... Ray: Wow, heftig maar mooi bevallingsverhaal! Pluutje: Hier ook nog een navel hoor, maar die van jou is idd weg hihi, wel grappig gezicht! Planning hier: Stofzuigen, beetje opruimen en denk de flessen alvast uitkoken ofzo..Oh ja ook nog een wasmand vol die opgevouwen moet worden, yeah... Vannacht wel last van pijnlijke harde buiken gehad, maar niet zo dat er alarmbelletjes afgingen...Zal het betere voorwerk wel zijn. Maar volgens mij zetten er hier een paar meiden echt in op die 11-2-2011 he?! haha
@ananas, wat vervelend dat de kleine meid zo onrustig was vannacht. Ik herken het en het is zo moeilijk om dan te doen wat goed is. Het liefst laat je ze lekker bij je liggen maar aan de andere kant weet je dat je ze daarmee kunt gewennen. Ik hoop dat ze vannacht weer lekker gaat slapen. Geef je nog bv?
patje wat eng zo een gaslek... ananas als je geen zin hebt in visite bel je gewoon af. Dat mag he! Je moet eerst aan jezelf en je kleintje denken! Jeetje, dat die kleine van jou alweer 3 weken is, onvoorstelbaar... ik zei toevallig gisteren tegen mijn man dat mijn dochter al bijna 4 weken was met deze termijn... ik kan me echt niet voorstellen als ik die fotos van haar zie dat ze nog 4 weken in mijn buik had gezeten
@mcg, ben bang dat er idd heel wat km's tussen ons zitten. @niki, lekker hoor zo'n service. Alleen aangezien ik een thuismama ben vind ik het niet ok voor mij om die soort dingen uittebesteden. Ik werk al niet en dan zou ik ook nog eens de huishoudelijke klussen niet doen, lijkt me niet echt eerlijk tegenover vriendlief.. @patje, druk dagje!! @ananas, had ze geen last van krampjes ofzo? Succes met je visite vanmiddag
Trouwens de mannen die hier strijken, kunnen die mijn man geen spoedcurcus geven??? Mijn man doet dat echt niet!! En zelf heb ik er ook een hekel aan....
patje en als je het gewoon niet voor hem doet? Dan moet ie wel? Ik kan niet strijken, dus mijn man moet wel.
@ MCGyver, misschien heb ik er wel over heen gelezen hoor maar kun je alweer naar de wc? @ Deb, lekker dat je nog even hebt kunnen slapen! Hopelijk knapt je dochter daar ook van op. pfffffffffff....mijn schoonouders stonden ineens op de stoep