Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @lavendel, leuk als ze zomaar ineens op e stoep staan!;)

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    nee helemaal niet, en zeker niet nu aan het einde van de zwangerschap...er werd ook driftig aangebeld, ik dacht eerst dat zal de postbode wel zijn met pakketje voor de buren. Maar nee, ze zijn niet lang gebleven want zit nog in mijn pyjama en ben aan het hoesten...waarop mijn schoonmoeder zei: o meid, ik denk dat je even naar de dokter moet straks heb je nog mexic. griep, kijk maar uit met dat hoesten.

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik strijk ook niet, en man zei altijd dat hij het ook niet kon, totdat al zijn kleren die gestreken moesten worden op een stapel lag...en hij door had dat ik het echt niet deed, toen ging meneer strijken en 'ineens' kon hij het wel ;)
    dus als je hem wilt testen...

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

thanx for asking, maar het gaat weer beter met naar de wc gaan, nog niet optimaal, maar kan t kwijt...

ai onerwachts bezeok...kan soms leuk zijn, maar soms ook niet

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

vreselijk lijkt me, stel je voor dat je aan t bevallen bent, staan ze in ene op de stoep.... pfff

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hahah, misschien wel een tip maar dan heb ik schoonmoeders nog....als die ziet dat ik strijkgoed heb liggen om te strijken dan pakt ze de strijkbout al.... (ik strijk dus gelukkig zelf ook niet altijd hoor)
    Je moet er even aan beginnen vind ik, maar heb nooit zin om alles klaar te zetten. Ik hoop in ons volgend huis een ruimte te hebben waar ik hem kan laten staan. ( maar ja dan moet er eerst iemand komen kijken bij ons huis.....)

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hahah dan doe ik echt de deur niet open hoor!!:D

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ mcGyver, gelukkig kan je het kwijt, dat is al beter dan helemaal niet. Hopelijk gaat het snel helemaal weer snel;)

@ onverwachts bezoek, ja kan leuk zijn...maar schoonouders komen soms errugh vaak langs of bellen errugh vaak, en dat ben ik zat :)
    maar ze bleven maar even.

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

ow heerlijk warm eten...2 keer per dag haha
    net kippensoep op en nu aan de zuurkool...haha...

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou, nu hoeft er ook echt niet iemand onverwachts op bezoek te komen hoor. Als ze toevallig in de buurt zijn dan bellen ze maar even als ze op de hoek zijn desnoods.
    Blegh wilde ze kijken of het al begonnen was ofzo?

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ja lach maar....maar dat is wel mijn angst. ben ik bezig en dan staan die oudjes aan te bellen, zou mij niets verbazen!
    gat...moet er niet aan denken

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :$ echt?

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

jup..en heb nog honger... haha

nog maar een eigen gebakken brood boterham dan...

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ze kwam een bloemetje brengen en wat chocolaatjes, en ze kwamen binnen: ja volgende week zijn we zo druk, we dacht nu kunnen we wel even langsgaan...zucht
    maargoed, ze wilden ook niets drinken want ik moest van hun mijn bed weer in, dus ze bleven niet lang.
    heb wel een algemene opmerking gemaakt dat ik onverwachts bezoek etc niet altijd meer uit komt...maar of mensen van boven de 70 dat begrijpen??

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel dan geef je dat toch even aan bij ze? Je moet wel kunnen ontspannen tijdens de bevalling. Laat je man ze vanavond even bellen dat hij het heel lief vind maar of ze komende tijd even willen bellen als ze langs komen...

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    nee joh....jij bent niet goed zeg:cool:
    dat je zoveel kunt eten!

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

whaha... het erge is dat ik mn boterham, (telt eigenlijk voor 2 bij eigen gemaakt brood) er nog wel 1 lust...
    maar ik ga nu eerst naar de vk...

ik kan idd veel eten,
    kleine ligt al diep ingedaald, ben vrij lang, en ook toen ze nog niet ingedaald was, heeft ze nooit mn ribben bereikt...

en nee ben geen 2 meter lang... haha....

18. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ben d'r weer! Ik ga zo even bij lezen. Maar eerst even mijn vk-relaas.

Ben zojuist op controle geweest. Bleek al bijna 4 cm ontsluiting te hebben, dus bij gelegenheid meteen gestript. :cool: Beeb ligt zo laag, beet de VK bij wijze van spreke al bijna in d'r vingers. Moet nu bij de minste of geringste vermoeden van een mogelijke wee bellen en dan komen ze langs. Dus driemaal raden hoe ik hier op mijn stoeltje zit: opperste concentratie en een dweil bij de hand voor de zekerheid:D

Meneer Pluutje toch maar naar zijn werk gestuurd, want voor het zelfde geld kan het zijn dat ik ook hier helemaal niet op reageer.
    Maar het volgende snode plannetje ligt al klaar! want als die kleine er nou nog niet uit wil komen binnen nu en twee dagen gaan ze de vliezen breken. 't uit met de pret in mama's buik, mama wil ook weer een navel!

Dus: stomme Stork (hier beneden) chopchop terug naar de 40 weken, want dit gaat geen oktober worden. ;)

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jeah pluutje! Dus uiterlijk over 4 dagen ga jij bevallen! Super goed nieuws. Ik hoop voor je dat je gewoon vandaag bevalt!

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Pluutje, zooooooooo he, zie je wel dat je gaat beginnen?! Wedden dat je morgen je ukkie in je armen hebt!
    Gaan ze standaard kijken als je overtijd bent of je onstluiting hebt of heb je daarnaar gevraagd?

@ McGyver, succes bij de vk...en geniet van je eten:)

@ deb, das een goeie om mijn man nog even naar ze te laten bellen...weet alleen niet of ie dat wel wil. maar zal het vanavond eens aankaarten. thanks voor meedenken.

Deel Deze Pagina