@ Rins Arjen krijgt nu 6 voedingen in 24 uur van 90 + 3 schepjes nutrilon 1 dus 100cc we doen al iets extra water in de fles enkreeg ook de tip om evt barleduc water te gaan gebruiken.. Welke voeding krijgt Joep?? @ Juffie ja heerlijk gewandeld! He bah wat vervelend voor je man! beterschap! @ trischka Joepie goed nieuws! van harte en geniet ervan! (ik reageer ff in etappes.. haha)
haha...zo zorg jij dat je man dus alles doet maar liep al paar dagen met dat gevoel rond, alleen nog niet uitgesproken naar man toe...maar dat gebeurt vanavond wel, helemaal nu ik heb meegemaakt dat ze zelfs nu nog onverwachts op de stoep kunnen staan.
wow 4 cm ontsluiting al !!! wel fijn omte weten dat je nu niet zo lang meer hoeft toch, nog max 2 daagjes geduld!
@ Smartie haha zo`nbuik had ik ook bij de eerste voelde me ook een hangbuikzwijntje ze lijkt idd ingedaald.. Haha grappige foto @ Rins wat een plaatje!!! Wow echt mooie foto hoor ook van die lieve heldere oogjes!
@ray, wat een heftige maar mooie bevalling! Lijkt me echt super om in het wat er te bevallen! @pluutje, wow al 4 cm.. nou dit kan niet lang meer duren denk ik hoor! Zet m op! @Lavendel, opzich wel lief, maar het zou fijn zijn als ze ff bellen van te voren.. houd ook niet echt van onverwacht bezoek. @slapen, heb heerlijk geslapen weer.. mag geloof ik echt niet klagen.. zelfs de vk was er verbaast over @plannen, hier niet echt plannen, man is vrij vandaag, had de grootste plannen met de keuken.. maar geloof dat ie daar van terug is gekomen..
@Lavendel: ik heb zelf wel even gevraagd of ze wilde kijken hoe het er mee stond. Ook omdat ik stiekum, ook al heb ik nog helemaal niks gevoeld, het idee had dat er al wel wat aan de gang was. Eigenlijk was het idee om bij 38 weken te kijken of ik gestript kon worden, omdat ik er zo door heen zat. Maar toen werd ik ziek/verkouden, dus toen ging het feestje niet door. Daarnaast ging de vorige bevalling ook zo super snel: binnen 2,5 na 1e wee volledige ontsluiting. Het kan niet anders dan dat ik toen ook al een behoorlijke ontsluiting had voordat de weeen begonnen, ten minste dat is mijn theorie. Ik vind het daarom ook zo extra vervelend voor jou, Lavendel, dat de vk je steeds maar met een paracetamolletje naar bed stuurt en niet kijkt naar eventuele andere opties. En dan bedoel ik niet meteen strippen, want daarvoor moet het lichaam wel klaar zijn, maar eventueel slaapmedicatie of andere ontspanningsmogelijkheden. Bevallen is toch een flinke sportwedstrijd, daar moet je wel een beetje fit aan kunnen beginnen. @Debby: laten we het hopen! Ik voel de hete adem van alle dames hier in mij nek, die nu netjes hun beurt afwachten. Kan de rij nu niet langer ophouden, toch?
@ Pluutje aaah 4 cm al!! zo zet em op zeg! En idd haha je hebt geen navel! Garppig zeg.. ik had zon holle put haha Werkt Pluutje man een beetje in de buurt? @ all. Arjen heeft gepoept jee! t is niet echt heel dik of taai ofzo wel gewoon smeuig.. hihi sorry voor de details.. ga denken dat het dan toch krampen zijn. Hij is heeeel onrustig vooral snachts! Vanmorgen fles gegeven om 6:30. 7:00 Jarno en manlief eruit geplukt, Arie heeft Jarno naar kdv gebracht en is door naar z`n werk en ik ben m`n bed weer ingedoken.. Toen Arjen in bad gedaan tegen 10:00 en 10:30 flesje.. en meneer is nu gewoon nog wakker. haha Loopt af en toe te mopperen dus hoppa speentje er maar weer in, in de hoop dat ie nog ff gaat tukken, Heerlijk die rust weer! @ lavendel sterkte en wat vervelend dat de vk je met een paracetamol wegstuurd! plannen.. ik moet tegen 14:00 naar ha bloeddruk meten en hb prikken roosvicee Ferro is echt niet te zuipen! bah zit echt een ijzersmaak aan! Had vancht toch zo last van een hechting kon wel janken.. hij trok helemaal strak toen ik bed uitstapte.. VRESELIJK! Heb em er na 15 min zelf maar met een spiegeltje op de wc uitgetrokken was nog een heel eind wat er uit kwam!! een paars touwtje waar maar een puntje van de te zien was want het was een inwendige die naar buiten groeide.. nu nog een hechting maar die kan ik niet pakken.. anders toch vk maar eens bellen nog.. Nou fijne dag! Liefs
pluutje gestript met 4 cm. hier was ik gestript met 2cm en de zelfde n8 erop bevallen. jij hebt zeker op een kort termijn je kleine in je armen dat moet. voel je al iets??? haha t lijkt hier wel een chat inplaats van een forum hihi erg leuk
@pluutje, wow al 4 cm!!! Zonder maar ook iets gevoeld te hebben??? Wil ik ook!!!!! En zo'n snelle bevalling trouwens ook!!!! @dani, wat fijn dat hij gepoept heeft!!!!!
@ Pluutje, wat grappig dat je gevoel het goed had!! En fijn dat je dus al zover bent, nu kan het niet lang meer gaan duren en inderdaad, je houdt de rij op! Dussuh maak maar tempo. Ik geef al een paar weken aan dat ik erg moe ben, niet slaap etc .maar ik krijg inderdaad steeds te horen ach het zijn de laatste loodjes en neem maar paracetamol. Tja, en wie ben ik om daar tegen in te gaan? Het is mijn eerste bevalling, ben wat dat betreft onzeker geen idee hoe alles gaat. Heb wel vorige week gevraagd wat ze doen als ik overtijd ben, ze laten je tot 42 lopen en dan dragen ze je over naar de gyn. Ze hebben het niet gehad over strippen, medicatie willen ze liever niet voor het slapen geven (snap ik opzich wel ), ze hebben het helemaal niet gehad over mogelijkheden. Terwijl ik vorige week er helemaal doorzat en daar ook bijna zat te huilen. Nu hebben een paar mensen mij vanmorgen op het forum toch wel weer aan het denken gezet, ik kijk even hoe het vandaag en morgen gaat. Anders moet ik toch maar mijn angst overwinnen en vrijdag even bellen. Want mijn eerstvolgende controle is volgende week als ik 41 weken ben. @ dani, fijn dat je zoon heeft gepoept. Zal dat ventje zelf ook fijn vinden! Heb je hem hier nog wat voor gegeven? Minder fijn van je hechting!
Lavendel: Ik vind je vk niet zo fijn klinken eerlijk gezegd, het is allemaal erg afwachtend en afwimpelend. Ik zou idd op mijn strepen gaan staan, want anders ben je letterlijk op voordat het grote werk gaat beginnen!
je hebt gelijk...moet toch maar eens beginnen met een keer wat meer voor mzelf op te komen denk dat ik vandaag en morgen nog even afwacht, en anders bel ik ze vrijdag op... @ Geboortestickers, geen ervaring mee, maar hoorde laatst wel dat je het ook bij hema kan laten doen. misschien idee?
@Pluutje, WOW al 4 cm ontsluiting en daar hoef je niks voor te doen.....JALOERS!!!!!!!!!! Over de eerste 3 cmters heb ik al bijna 20 uur de tijd nodig.... Wel lekker hoor, maar idd gelijk aan de bel trekken als je ook maar 1 pijntje voelt!! @Dani, oei auw die lelijke hechtingen ook. Zit jij ook bij 't hart?? @champy, helaas ik kan je niet helpen... Zo, heb alles weer gezogen en nu even een broodje eten. 3 sneetjes en dan ik ook wel vol hoor, moet er niet aan denken aan zuurkool, kippensoep en dan nog brood.....