Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Goedemorgen meiden.

Debby, vervelend van je kies. Maar jij ging toch morgen bevallen?:p Kan je volgende week naar de tandarts.

Redelijk geslapen, alleen was vanmorgen om half 6 al wakker. Zit dus al gedouched en aangekleed op de bank.

Vanacht gedroomd dat mijn vliezen braken. Vervolgens voelde en hoorde ik (in het echt) KNAK. Ik werd wakker en dacht 'hee, misschien wel?". Nee hoor, waren mijn bekken die kraakte. Geen nat bed of onderbroek dus nog maar geduld.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

Pluutje: gefeliciteerd met jullie dochter!

Ga nu eerst douchen/ aankleden.

3. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    Voor de slechte slapers wil ik best wat slaap afstaan hoor..
    Ik tuk nog lekker door 's nachts een ook 's middags nog zeker 1 á 2 uur...

4. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Goedemorgen, ook ik meld me weer!

@Pluutje, GEFELICITEERD met jullie dochter Simran! Voor dat gewicht zou ik tekenen hoor! ;) (1e 4250, 2e 4450) en heeft ze toch lekker wat bij te zetten.....

@Aurelia, wat een schatje ben je zeg!

@Hier, ik lag er weer op tijd in. Krijg zo'n last van mn rug/bekken aan het einde van de dag, dat ik geen fatsoenlijke houding meer kan aannemen als liggend in bed.......(en zelfs dat is alles behalve prettig) Manlief werk vandaag vanuit huis, dus hij kan me wat ontlasten met de kids, wellicht scheelt dat wat

5. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    @ Debby, klote zeg van die kiespijn!
    ik heb vorige week van 22:00 's avonds tot 8:30 's ochtends jankend op de bank gezeten zonder slaap ivm kiespijn, 's ochtends met spoed naar tandarts, had wortelkanaalbehandeling gekregen: 3 prikken en flink in de weer met allemaal naalden. Pff!
    En blijft hele week beetje zeuren, dus moet zoom 9:15 opnieuw wortelkanaalbehandeling, lekker hoogzwanger en heb sinds vannacht wat voorweeen.

Dusse: snel naar de tandarts hoor!

Pluutje en Ray, gefeliciteerd met jullie meiden!!!

6. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee meiden!!

@ Nathalie: Mooi mannetje hoor:D! Geniet maar van je gezinnetje!

@ Pluutje: Gefeliciteerd met jullie dochter Simran! Hoop dat je een goede bevalling hebt gehad! En ben inderdaad ook benieuwd naar de betekenis van de naam;)

@ Ray: Schitterende dochter hebben jullie:D En wat een stoere muts zeg!!:cool:

@ Meiden die slecht slapen: Echt balen! Hoop dat jullie toch wat kunnen uitrusten!

@ Jojo: Hier ook een slijmprop zonder bloed hoor! Erachteraan kwam wel wat bloed, maar ik verloor hem pas tijdens de bevalling toen ze m'n vliezen al hadden gebroken;)

@ Debby en suzannes: Wat rot van jullie kiespijn! Debby hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen?! Suzannes succes bij de tandarts zometeen!

@ Debby: Hoe was het gisteren bij de kinderarts? (Misschien heb ik er overheen gelezen hoor:))

@ Hier: Klopt Iosola, Jaylin had inderdaad ook erge last van krampjes... Kwam denk ik door het eten wat wij hadden gehad (iets nieuws geprobeerd, ontzéttend scherp, had zelf al wat last van winderigheid erdoor dusja, dan heeft zo'n kleintje dat helemaal!!)
    Verder was ze gistern ook nog erg onrustig maar sinds gisteravond laat gaat het beter! Hopen dat het zo blijft! We hebben in ieder geval weer een beetje een goede nacht gedraaid, dus mama ananas is ook weer een stuk fitter:D Gisteren nog wel de visite over de vloer gehad, ze bleven gelukkig maar een uurtje:)

@ Geboorte doorgeven: ik heb Jaylin vanmorgen aangemeld bij de zorgverzekering (lekker op tijd:p) Maar nu zat ik te denken: Waar moet je je pasgeborene eigenlijk nog meer aanmelden???

7. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @ray, wat een mooi meisje!!!!

@ananas, fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad!!! Op naar meerdere!

@meiden die niet kunnen slapen, weet niet wat ik jullie moet zeggen, vind het heel rot voor jullie. Ik ben 's avonds uitgeteld en slaap dus 's nachts heerlijk. Wil best wat van mijn slaap jullie kant opsturen?

@tassie, wat een lang ventje! Wordt later een lange mooie man!

@kiespijn, vreselijk!!!

Hier ga ik nog een koffietje doen en wat wakkerder worden...
    tot straks

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ananas bij de gemeente en voor de rest nergens volgens mij

Kiespijn: ik ga niet naar de tandarts want die weet dat deze kies slecht is maar wil pas na de bevalling iets doen. Meestal duurt dit 2 dagen en dan gaat het wel weer.

9. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    goeiemoorgennnnnn meiden,

Ray: wauwwww, wat een plaatje!

slapen: mwah, kan beter maar ook slechter... vanacht veel gedraaid, had wat meer afscheiding maar dat had een andere rede dan begin van bevalling hehehe :D , manlief kon niet meer wachten.. is gelukkig goed gegaan met de hechtingen ;) ;) .

Voor de rest sinds een paar dagen last van mn rechterbil grrrr, en mn lies.. straks ff vragen aan de vk of ze er geen oefeningen voor heeft ofzo, word een beetje irri nu t niet weggaat.

10. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Debby: Gemeente wordt toch automatisch ingelicht? We hebben haar in de gemeente aangegeven waar ze geboren is, en dan wordt toch automatisch je eigen gemeente ingelicht? Anders moet ik idd nog ff langs de gemeente:)

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

pffff hier weer thuis..eindelijk...
    kleine man weggebracht naar gastouder...
    en toen auto naar de garage, en moest terug LOPEN
    heb er ruim een uur over gedaan!!!
    ben helemaal kapot dus nu weer lekker op bed...

hopelijk vallen kosten aan auto mee,
    grote beurt en apk...
    dus duimen jullie mee!!!
    anders moeten we op rantsoen hier...

ook ff langs aptoheek geweest ivm mijn koortslip....
    iets meegekregen, hopelijk werkt het,
    en steek ik bram en manlief niet aan...
    en blijft beeb nog ff in mn buikje..

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

nee hoor dat is prima!

13. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @ray wat een mooi meisje!
    @slapen, wil ook best wel wat inleveren hoor, ik slaap heerlijk, nog steeds
    @mcg, hadden ze geen leen auto voor je?? Vind t nogal wat dat ze je hebben laten lopen naar huis.. en dan als je m ophaalt zeker weer heen lopen?
    @deb, kl*te van je kiespijn, hopelijk is het gauw over

vandaag 38 weken, jeejj!! Ga vandaag niets doen eigenlijk.. ben net wakker :D

14. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @mcg, geloof goed dat jij nu moe bent, lekker rusten!!!

@trishka, je pijn in je rechterbil en lies kan dat niet zijn omdat de baby ergens opdrukt? Mijn schoonmoeder heeft het er altijd over dat haar tweede op een of andere zenuw drukte. Enne zo te lezen is het bij jullie thuis feest geweest vanacht ; ) Misschien stiekem wel bevallingopwekkend?

@debby, hopen dan dat die kiespijn snel weer afzakt, of snel bevallen en naar de tandarts, ook nog een optie

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    zou best kunnen dat de kleine op een zenuw zit ja, zal t straks ff vragen.. ach als ik eenmaal loop gaat t wel hoor, t is alleen ff irii van zit naar staan zeg maar ;) .

Ennuh, ja was gezellie gisteravond met manlief.. was ook al een paar dagen geleden, dus was ook echt wel weer nodig hoor hehehe :D , voor de zwangerschap hadden we eigenlijk elke dag wel seks, dus daarbij vergeleken is t nu echt een laag pitje ;) , ennuh, van mij mag t bevallingsopwekkend zijn hahaha, zou een mooie bijkomstigheid zijn ;) .

16. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    bij ons staat het daarentegen de laatste weken op een laag pitje... Ach ja, halen we na de bevalling wel weer in...

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

nee geen leen auto, wel huurauto, maja zonde geld, en dat kunnen we hard gebruiken...
    mijn buuf was boos op me dat ik was gaan lopen, dus die kan me vanmiddag brengen naar de garage..

garage belde net over wat de kosten worden,
    erg veel geld, maar t kan erger haha.....pff haha, maar we rijden dan wel weer veilig...

18. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ray: wat een schattige foto

Debby: aaaargh, dat is kl*te.
    Dat hadc ik bij Reese ook en heb zelfs met 38wk een spoedwortelkanaalbehandeling moeten hebben

Suzannes: jij ook al tandartsellende gehad

Ananas: aanmelden evt ook nog bij Dela of iets dergelijks.

McGyver: ik ben aan het duimen voor je

De schade aan de auto viel mee: 500 €.
    Maar wel weer een hoop rompslomp

Mijn lijf is nu echt op.
    Heb al 2 dagen 24/7 pijn.
    Ben nu al zenuwachtig (benieuwd) voor de inleiding dus ik doe nu helemaal geen oog meer dicht.
    En waarschijnlijk doet mijn lijf ook meer pijn omdat ik zo moe ben.
    Nog even..... hopelijk

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

stop maar met duimen, we weten het bedrag inmiddels...
    pfff, maarja t moet toch gebueren...
    kan ie er weer een tijd tegen aan!

500 euro schade is ook aardig wat, maar krijgen jullie neem ik aan vergoed, dat scheelt dan weer...

hopelijk wordt je pijn snel minder...
    knuf!

20. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @ananas, je moet ook nog ff aanmelden bij de uitvaartverzekering (hoe cru dat ook klinkt)

@Seks, nou hier ff niet hoor! Maken we dan na de bevalling maar dubbel en dwars goed :D

Kindjes zijn vandaag erg aanhankelijk.... VOORTEKEN?? :p

Deel Deze Pagina