Oh, en om het feest compleet te maken is vandaag mijn schoonmoeder op bezoek. Ik kan dus niet even rustig met mijn vriend overleggen, want dan bemoeit zij zich overal tegenaan :x. Ze zijn nu even een paar boodschappen halen, dus even rust.
ai siep, kan me voorstellen dat t niet fijn is als je niet ff rustig met je manlief kan overleggen zonder bemoeienis... Ik zou me er niet te druk over makne hoor lieverd, en anders ff t cb bellen of een lactatiekundige? Knuf!
@smartie, hoop voor je dat ht snel gaat beginnen meid! @ziekenhuisbevalling, kost hier dus helemaal niets!!! Bij luca ben ik zelfs 5 dagen gebleven zonder ook maar ene cent kwijt te zijn geweest. Vind het heel erg dat er zulke bedragen in NL voor moeten betaald worden... @trishka, begrijp je angst goed, maar de kans dat ie weer zo extreem kort zou zijn is waarschijnlijk wel heel klein niet?
@siep, denk niet dat je je al te druk hoeft te maken maar anders idd even een belletje naar het cb doen. Gewoon voor je eigen geruststelling!
jeetje wat een verschil per land he , hier moet je ook echt wel weer na max 24 uur naar huis. Kans is idd heel erg klein hoor, maar toch blijft ie in mn hoofd spoken.. zeker omdat ie nog zo hoog zit en lijkt te blijven zitten.. t is stom ergens, hoop dat ik na dinsdag wat meer ben gerustgesteld. Ga er namelijk niet vanuit dat ik voor die tijd al ga bevallen .
Deb: succes Trishka: dat is een heftig bedrag voor een poliklinische bevalling. Ik hoop dat je medische indicatie krijgt, dan heb jij wat meer rust. Siep: Drinkt hij wel voldoende en heeft hij genoeg plasluiers? (ben ff vergeten of je BV of FV geeft) Als je het niet vertrouwt gewoon aan de bel trekken. Het kan nl. zijn bij BV dat hij bv. wel qua tijd lang genoeg drinkt, maar toch niet genoeg binnenkrijgt. Rodey had dat met FV, die dronk ruim een half uur uit zijn fles maar had dan maar 30cc op, dat had ik dus niet doorgehad als hij BV had gehad. Reese groeide niet op mijn BV, die zat na 3 weken nog niet op geboortegewicht. Toen ik overgegaan was op "kruidvatvoeding" groeide hij ineens als kool. Sterkte en gewoon bellen naar de HA als je het niet vertrouwt.
Iosola: ik vind de 13e wel leuk (dat is de dag waarop ik mijn man ten huwelijk heb gevraagd) maar helaas is dat een zondag
zo hier van half 10 tot nu in bed gelegen, tis dat ik de auto kan ophalen, anders lag ik er nnog in..... ff douchen en eten en dan auto ophalen...
@ Deb, sorry .geen babynieuws van mijn kant. Wat vervelend van je kiespijn, kunnen ze je echt niet helpen? @ Tassie, zo lang ventje zeg. Dat hoor je niet vaak. @ Ray, mooie foto! @ Sjalleke, wat heerlijk dat je nog zo goed kunt slapen! Geniet er maar van. @ Parfect day gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk herstellen jullie snel, neem de tijd en geniet! Tjonge lees nu dat Debby is opgenomen ..zet um op meid! @ Smartie, snap je gevoel. Maar de kleine blijft echt niet zitten hoor, er is er nog nooit een blijven zitten. Hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten. Moet eerlijk bekennen dat ik bang dat het hier ook heel lang nog gaat duren, als ik hoor van anderen de voortekenen zoals slijmprop, buikpijn etc .hier is het nog zo rustig helaas. @ siep kun je niet even bellen en informeren?
viel mij ook op....maar die zal vast d'r telefoon in d'r tas hebben en niet doorhebben dat ze nog online is? kon jij trouwens niet wat anders bedenken dan een uur lopen naar huis? pfff kun je nu nog wel lopen...dat je dat vol hebt gehouden
ik had bus kunnen pakken... maar moest dan halverwege de rit eruit om bij de apotheek langs te gaan.. anders had ik dat gedaan, maar de bustarieven zijn sindskort belachelijk, 3 euro per rit, en overstappen kan niet meer... dus dan zou ik 6 euro kwijt zijn geweest, en had iik lang moeten wachten op de bus... kan nog lopen... maar wel moe... mmmm mn buuf neemt foon niet op die zou me evt naar garage brengen vanmiddag.... nu ga ik niet lopen, maar pak bus wel heen, 3 euro voor kort stukkie...achja...
kun je niet even aanbellen bij je buuf?? balen zeg, ook nog zo'n bedrag kwijt aan de auto, en ook nog moeten lopen...dikke knuf, is geen leuke dag zo!
ga idd ff aanbellen, en anders toch de bus... en ach heb van half 10 tot half 3 op bed gelegen, heerlijk!
nou aangebeld bij buuf en ze was er, alleen bezoek en in gesprek, maar over 15 min brengt ze me! heel lief en fijn!
nog niet alles bijgelezen maar zie dat Debby opgenomen is. Deb: heel veel succes! Perfectday: gefeliciteerd met jullie zoon. Klinkt als een heftige bevalling.. Nu eerst maar lekker uitrusten en bijkomen!
@ McGyver, fijn dat je wordt weggebracht! En lekker dat je rustig hebt kunnen liggen. als de kleine rustig is in je buik, en je port wat in je buik....reageert je ukkie dan ook altijd?
@lavendel, bij mij niet altijd. Maar na een poosje (toch zeker binnen een half uur) beweegt ze wel even.. Als e het niet vertrouwd de vk bellen he? @mcg, fijn dat je buuf je brengt, lief van dr.