Tja, die laatste anderhalve week lukt ook nog wel hoor. Ben nu 40.3 weken. Maar als ik over tijd loop, willen ze wel proberen om in te leiden. (daar ging ik eerst van uit). Maar ze zeiden dat het met stuit bijna nooit helpt om in te leiden. Kennelijk werkt inleiden wel wanneer het hoofdje er ook op drukt, maar als dat billetjes zijn (zoals ons meisje) dan werkt inleiden heel vaak niet. En dan meot het dus een ks... En daarom begint de tijd voor mij nu wel zwaar op de maag te liggen..... Voel me nu trouwens wel effe verdrietig. Net dus nog eens met Zilver naar de dierendokter geweest. Haar tandjes waren weer helemaal mis en ze had waarschijnlijk ook weer pijn. Nu moeten we dus snel handelen, en kiezen. Weer een operatie of een spuitje.... Ze kunnen de tandjes verwijderen, dat ze alleen nog maar kiezen heeft. Maar dan meoten de kiezen wel goed zijn. En daar zaten nu ook al weer spitse puntjes aan. En dat na 3 weken! Maar kan ook zijn dat als haar tanden weg zijn, dat de kiezen dan beter slijten. Moet ze wel goed hooi eten, en dat heeft ze nooit gedaan. En ze blijft dan gevoelig voor oogontsteking. (Heeft ze nu ook regelmatig). De operatie is echt wel vrij duur, en dan is nog maar afwachten of het effect heeft. Voor hetzelfde geld is het dan na 3 weken weer niet goed. En dan moet ze alsnog een spuitje. De d.a. levert haar ook echt enorm veel stress op... En dat gun ik haar ook niet, maar ik wil haar ook niet kwijt. Er zijn konijnen die wel herstellen als ze de tanden kwijt zijn, maar hoe groot is die kans. Ze is nog zo jong en die d.a. vond het ook jammer als ze de kans niet krijgt. Maar mijn gevoel zegt dat ik het wel wil proberen, maar dat het echt niet meer goed gaat komen. En dan wil ik haar dat leed ook niet aandoen.... Tja, moeilijke beslissing nu....
moeilijke beslissing... ik zou doen wat het beste voor t beestjeis... geen pijn meer. en hoeveel % garantie is dat de operatie en herstel slagen.... pffff... sterkte
@smartie, moeilijke beslissing meid. Ik zou ook kijken wat het beste is voor je konijntje. Zodat ze in iig niet hoeft te lijden..
ok, dan is het dus niet heel raar als de kleine daar niet opreageert. ja, ik denk dat ik het minder voel. normaal is het kind heel druk, maar weet nu gewoon niet wanneer ik het voor het laatst echt beweging heb gevoel... tja en nu ik het typ, voel ik een hele langzame beweging. maar normaal krijg ik altijd trappen en duwtjes, heb ik ook niet gevoeld. vandaar dat ik wat ging porren, maar ukkie reageert daar niet op en was benieuwd of dat ''normaal' is @ Smartie, moeilijke beslissing meid. Wat is het beste voor je konijn? Wordt ie ook echt geholpen met die operatie? Sterkte!!
Dat is dus de vraag.... Ik wil haar niet zomaar 'wegdoen' en haar geen kans geven. Het kan nog goedkomen. De d.a. vond het wel zonde als ze geen kans krijgt. Aan de andere kant schat ik die kans wel klein in, dat het goed komt. Als het wel goed komt, fijn!! Maar zo niet, dan heeft het wel veel stress en pijn opgeleverd, en moet ze alsnog een spuit.... En dan gun ik haar liever een onbezorgd eind. Dus ik weet neit wat beter is....
@deb, je houd het spannend meid! @lavendel, heb laatst ook zo een dag gehad.. dat ik niets voelde, zelfs niet na porren.. maar ja hoe hard kan je porren.. misschien houd hij/zij een rustdag?? of is het stilte voor de storm?? @smartie, meis wat een moeilijke beslissing.. kijk naar wat de opties en kansen zijn.. Heeft t een kans van slagen de operatie dan zou ik het heel sterk overwegen.. om een verder gezond dier nou zomaar een spuitje te geven.. snap je heel goed hoor! Laat je iig goed informeren door DA en eventueel googlen?? hier lekker rustig dagje gehad.. (wanneer niet) Krijg steeds meer het vermoeden dat ik overtijd ga... heb totaal nog geen gevoel dat het kan gaan komen, soms een beetje voorweeen, en gister na het ff gezellig gehad te hebben met man iets sterker maar nu is alles weer rustig baby is voor zijn doen nog druk ook
@Debby: Spannend! Ben benieuwd wat ze nu gaan doen... @Ray: Prachtig meisje hebben jullie! @PerfectDay: Gefeliciteerd met jullie zoontje! @Smartie: Moeilijke beslissing meid... Is ook heel erg dubbel zoals je zelf ook aangeeft weet je niet of ze uiteindelijk geholpen is met de operatie... Hoop dat je er snel uitkomt! @Blondie: Hier ook weer een rotslechte nacht! Heb echt de heeeeeele nacht op gezeten... Deze morgen om 6u geprobeerd om in bed te kruipen en daar dan uiteindelijk 1 uurtje geslapen... @All: Zijn daarstraks bij de gyn geweest! Met de baby was alles erg goed, hij groeit echt enorm! Weegt nu ongeveer 3kg800!! Ze heeft mij inwendig onderzocht maar had helaas nog geen opening. Kleintje ligt wel erg mooi ingedaald in mijn bekken. Ben dus inderdaad gisteren en vandaag trouwens ook nog mijn slijmprop verloren, net bij de gyn ook nog een hele slinger Maar zoals de gyn ook aangaf kan je hier nog verschillende weken mee doorgaan Ook even mijn slaapprobleem aangekaart maar ook hier het antwoord gekregen dat het de laatste loodjes zijn, ze kan helaas niks meer doen voor mij... Moet wel zeggen dat het sinds het inwendig onderzoek heel erg rommeld, geregeld harde buiken en pijn maar kan natuurlijk ook zijn door het onderzoek. Zit ook helemaal geen regelmaat in... Hoop zo dat het doorzet maar zal vast niet... Ohja mijn bloeddruk was trouwens iets hoger dan normaal 120/95 maar ze maken zich daar nog geen zorgen over.
@smartie, succes met de moeilijke beslissing...... @debbie, hoe is het nu met je? weet je al wat meer? @jojogirl, misschien heeft het inwendig onderzoek wel wat in gang gezet als ik je zo hoor, ook al is het onregelmatig! Zal duimen voor je dat het doorzet!
Zei ik toch dat jullie voor 20.00 weer thuis waren Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Leuke aparte naam!! Ik moet geloof ik meer dan 10 pagina's gaan bijlezen dus ben nog even zoet met verdere reacties....
@Patje: Hoop het echt! Maar vrees ervoor... We zien wel of het doorzet, nu wel erg veel last van mijn rug dus straks maar even een douche nemen denk ik.