Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Patje20, dan hoop ik maar dat het stilte voor de storm is! J Ennuh, je hebt nog 2 weken he voor je uitgerekende datum, dus je hoeft echt niet over tijd te gaan lopen. Dat doe ik wel voor je…
    @ Smartie, sterkte met het maken van de beslissing. Wat zegt je man? Maak een keuze waar je je goed bijvoelt.
    @ McGyver, je zegt hetzelfde als mijn man…kreeg eigenlijk beetje op mijn kop dat ik niet had gebeld.
    Maar inmiddels heb ik wel weer wat beweging gevoeld, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat het trage/langzame bewegingen zijn. Wat ik eigenlijk niet gewend ben. Voel ik in ieder geval weer leven.
    @ Jojo, mmmmm lijkt wel of je bij mijn VK bent geweest met die opmerking dat het de laatste loodjes zijn. Ben benieuwd of het rommelen bij jou doorzet!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

@lavendel ook als het anders dan anders is moet je bellen!!!!!
    dus luister naar de meiden hier en naar je man, pak die telefoon meid!

3. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Lavendel: Ja inderdaad volgens de gyn kunnen ze nu echt niks anders doen dan afwachten... Erg vervelend...
    Ik hoop elke nacht dat het een goede nacht word maar word elke nacht erger en erger...
    Ohja en zou toch ook even bellen hoor ben je toch weer gerust!
    Ofwel maakt de kleine zich klaar voor de bevalling dan zijn ze toch ook een pak rustiger of klopt dit niet?

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier staan weer heerlijke brownies in de oven.....

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Pppff het is wel heel erg veel om te lezen hoor, ben er maar mee gestopt.....
    heb na een dag school geen puf meer om te lezen en op alles te reageren dus ik pak het hier weer op.

Morgenvroeg krijg ik de paragnost, hij vroeg naar een foto van Pim alleen en een vakantiefoto van mij....hij wist nog niet waarom maar dat zullen we morgen wel te horen krijgen. ben echt heel benieuwd.

Ohja, voor diegene die nu voor de buis zit...om 19.30 ned 1 een soort gelijke operatie van Pim. Deze jongen heeft de scheve schedel.

Femke is uit logeren bij opa en oma, ze vroeg er al heel lang om dus nu is ze mee met hun. Mijn schoonmoeder zat vandaag model voor mij dus ze konden Femke zo mee naar huis nemen.

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel

ooohhhhhh lekker.....ben ik vandaag op school helemaal vergeten te eten!!!

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@patje, mijn tel had me al gewaarschuwd voor de tv docu!

update deb van het andere topic van ons:

Nou heb even een paar minuutjes voor mezelf. Dus even snel via mijn tel. Ik word zaterdag ingeleid dus ik heb nog even. Ik laat het weten als er babynieuws is.o en niet iedereen weet het dus svp nog even niks op mijn hyves zetten X

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @debby, succes zal ik dan maar zeggen!!! Zet 'm op meid!!

Ik ga nu zo televisie kijken, kom misschien later nog even terug.

9. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @perfect day, van harte gefeliciteerd met je zoontje. Lekker genieten!!!!

Sorry, dat ik niet verder reageer. Erg druk hier het is weet tijd om te voeden. Binnenkort zal ik echt wat langer reageren en de foto volgt.... Nu even geen tijd. Dikke knuffel voor iedereen.

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik ben al wat meer gerustgesteld doordat ik de kleine nu wel wat meer heb voelen bewegen. Denk dat ik nu niet ga bellen, maar als ik morgenochtend weer twijfel, dan bel ik wel meteen. En dan kan ik misschien ook wel meteen vragen of er volg week nog een inwendig onderzoek oid plaats gaat vinden als ik met 41 nog niet ben bevallen.

Alleen beetje raar, ik heb een telefnr waarbij je 's ochtends kan bellen en een spoednr. Kun je dan voor zoiets ook terecht bij spoednr?

@ jojo, dat heb ik inderdaad ook wel eens gelezen ja, dat vlak voor de bevalling een kleine rustiger word. maarja, of dat echt zo is? geen idee. Slijmprop verliezen wil ook niet zeggen dat je snel gaat bevallen. Net zoals harde buiken en voorweeen, daar kun je ook weken mee rondlopen.

@ Nieuws Debby, dus ze is nog wel in het ziekenhuis? Houden ze haar daar nu tot zaterdag?

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

voor minder beweging mag je spoednummer bellen, niet alleen voor de vraag of ze dan inwendig onderzoek gaan doen...

weet niet of ze deb houden maar denk van wel ivm bloeddruk.... als die eerder nog verder stijgt lijden ze vast eerder in.

12. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    deb weet niet of je t leest: fijn dat je zaterdag wordt ingeleid, zo schiet t ook niet op toch.. Dikke knuf en alvast superveel succes!!!

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Spannend Debby! Succes meid!

Hier net bij de vk geweest. Konden helaas nog niet strippen, maar mijn baarmoedermond stond wel al open, dus volgende week moest het waarschijnlijk sowieso lukken en anders hopen dat het daarvoor nog zelf netjes doorzet. Bloeddruk was ietsje gestegen, maar nog niet zorgwekkend.
    De kleine was ook al iets rustiger, maar dat was niet gek aan het eind van de zwangerschap zei ze, dus we wachten af!;)

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

docu cranio was interessant, al was het voor mij geen nieuwe info,
    had het uitgebreider verwacht, maar ze scheppen wel een duidelijk beeld!
    heftig hoor

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Debby: zaterdag dus inleiden! Dat is al bijna:)

Champy: jammer dat ze nog niet konden strippen. We gaan er voor dat het volgende week niet meer nodig is!

Lavendel: gelukkig maar dat je de kleine weer goed gevoeld hebt. Hier net ook een tijdje een heel rustig kindje maar gelukkig ook net weer goed gevoeld.

16. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ja, ik begreep dat ze moest blijven, want ze probeerde vanavond nog even op haar telefoon online te komen.

En over knippen van tanden: dat is dus niet mogelijk. Daarvoor kwam het te snel terug en zag het er te slecht uit...
    Mijn man weet het ook niet. Hij neigt nu meer naar een spuitje, om haar de pijn te besparen.
    Op zich zijn tanden verwijderen wel een optie, maar dan MOETEN de kiezen goed zijn. En omdat het nu in 3 weken zo verslechterd is....:(

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@smartie, persoonlijk zou ik denk ik ook voor het spuitje kiezen gezien de situatie... maar ik heb makkelijk praten, het is mijn schatje niet..... dikke knuffel!

@champy nog ff geduld dus...

ik ga om 20.30 heerlijk in bed liggen met sap en brownie, avondje rtl 4 kijken... en laptop mee...

18. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    allemaal heel erg bedankt voor het meeleven. Ik ben na een paar dagen al overgestapt op de fles, dus dat Roan niet aankomt ligt in ieder geval niet aan te weinig borstvoeding. ;) Hij drinkt gewoon zijn fles niet leeg en ik weet niet zo goed hoe ik het eten er in moet stoppen.

Ik heb nu 2 dingen gedaan. Op advies van het cb een andere fles geprobeerd en ik dring nog wat extra aan met het laatste restje uit de fles. Vanmiddag na de eerste ronde drinken meneer eerst verschoont en daarna nog een keer de fles aangeboden, toen heeft hij nog 25 cc gedronken. De laatste 2 voedingen heeft hij heel goed gedronken, dus ik hoop dat het helpt.

@smartie, sterkte met je moeilijke beslissing.

@debbie, spannend.

Verder ook veel meidien waarbij het rommelt, ik ben benieuwd of er vannacht en mogen nog baby's worden geboren.

19. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Debby ik wil je suc6 wensen zaterdag een spannende dag!! Hoop dat jeje wel goed voelt. Denk aan je.

20. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @mc gyver, ik vond het ook tegenvallen, heb eerdere uitzendingen gezien waar ze veel meer lieten zien en vertelden.
    Wel weer confronterend om het te zien....

@champy, hoop voor je dat het lekker zelf gaat beginnen.
    Ik hoop dat ze mij volgende week ook willen strippen. Hebben ze wel gezegd, maar ja het moet wel kunnen...

Ik moet nog evn foto's van de laatste zomervakantie opzoeken en uitprinten dus ik ga de zolder op en de gewone pc aanzetten.

Deel Deze Pagina