Februari 2011 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door smartie1980, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik geloof er ook wel in hoor,
    heeft hij je ook directe adviezen voor pim gegeven?
    hopelijk geeft het jullie wat rust.

knipse!

2. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @blondie, fijn dat het dan morgen wel doorgaat! Succes! Spannend he, als je weet dat het morgen gaat gebeuren....

@Debby, hoe is het met je? Of heb ik eroverheen gelezen? Ohja lees dat je kies eruit is. Fijn, wat een opluchting, nu begin je wellicht wat fitter aan de bevalling.

@Smartie, wie weet zet het deze keer wel door?

@kiloos, hier al op +17 ongeveer. Maar das altijd nog minder als bij de vorige 2....;)

@ego. Vandaag met mam's wezen luchen en shoppen. De kindjes zijn weer heerlijk verwend door haar met nieuwe kleertjes :)
    Daarstraks een aanvaring gehad met zoonlief.... echt heel erg. (schaam me dood, maar zit me erg hoog dus wil het ff kwijt ) Uiteindelijk heb ik hem (vrij hardhandig) op sokken buiten in de regen gezet om af te koelen! Pfff ooh men hij haalde het bloed onder mn nagels vandaan. En krijsen dat ie deed. Na 1 minuutje maar weer binnen gelaten en toen ben ik zelf naar boven gegaan om ook af te koelen. Het zakte maar langzaam, dus heb het bad vol laten lopen en ben erin gaan zitten. Tranen met tuiten heb ik gejankt. Hoe slechte moeder ben je als je je kind zo buiten zet? Pfff kwartiertje later heeft manlief zoon naar boven gestuurd voor een sorry en een knuffel. We hebben het uitgepraat op bed. Dochterlief (12 maanden) was erg onder de indruk van mama en moest niks meer van me hebben vanavond..... :( Nu heeft papa ze naar bed gebracht en is er rust in de tent. Net even wezen kijken bij zoon, maar die ligt al heerlijk te slapen.... Pff was ff heftig. Ben nu weer rustig maar herken dit helemaal niet van mezelf, jeetje zeg! Hoop dat jullie me niet veroordelen, maar wide het toch ff kwijt.....

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @patje, wow wat bijzonder lijkt me dat, hoop dat ie een beetje duidelijkheid heb kunnen geven over de dingen..

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Mispoes: kan het me helemaal voorstellen.
    Die van mij is ook zo'n peuterpuber en kon me de laatste weken ook echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen.
    Heb ook enkele malen mezelf ff moeten hervatten om even tot rust te komen.

Peuterpubers en zwangerschapshormonen gaan nu eenmaal niet zo goed samen :cool:

Patje: heftig zeg. Wel fijn dat je een beetje een inzicht hebt waaraan het allemaal ligt.

McGyver: beterschap voor je manneke

Dames, bedankt voor de succeswensen.
    Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.

5. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Thnx blondie. kweet ook wel dat ik moet proberen om rustig te blijven, maar ik voelde mezelf gewoon bozer en bozer worden! Fijn dat je het enigzins herkent, zo'n kleine puber...........:(

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mispoes dikke knuffel, kan het me voorstellen hoor...
    kleine man zat me vanmidddag ook erg uit te dagen, voor t eerst echt uitdagen met lachen enzo en steeds doen wat niet mag...
    heb ook zitten janken...
    uiteindelijk samen boven op zijn kamer gespeeld tot papa er was...

7. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Mispoes, fijn dat er nu weer rust is teruggekeerd.

Patje, lijkt me heel bijzonder...

Hier vandaag film aangezet, de gelukkige huisvrouw. Goede film hoor, maar niet kijken als je zwanger bent! Veel te heftig.

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @mispoes, heeeel herkenbaar!!! Ik kan nu ook zo uit mijn slof schieten en boos om niks worden. Is ook alleen maar goed dat je je na die tijd schuldig voelt!!!

Ik heb er wel wat aan gehad, we weten nu dat we heel duidelijk voor Pim moeten zijn en dat hij toch veel geborgenheid wil blijven houden dus als hij een keer bij mij op schoot wil zitten en het komt uit dan moet ik dat ook toe laten. (maar dat is bij meer kinderen natuurlijk, maar hij komt niet zo gauw bij mij dus als hij het bij mij doet moet ik er wel op in gaan indien mogellijk.)
    Volgens hem kan Pim goed leren, maar als hij een leraar krijgt die hem niet begrijpt dan wordt het een moeilijk jaar voor de leraar en voor ons.....gelukkig duurd dat nog ff!
    Een vriendin van ons heeft ook een hoogsenitive kindje dus kan er met haar goed over praten en ervaringen delen.

Maaruh, ff ontopic: MOET ER NIET IEMAND BEVALLEN VANDAAG???????? ZO'N MOOIE DATUM...... en nee de paragnost wilde over mij niks vertellen, dat moest een verassing blijven....maar dat het een jongetje wordt heeft ie al verklapt....daar schrok hij zelf van want hij wil dat eigenlijk nooit zeggen. ( gelukkig wisten we deze keer wat het wordt)

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

@patje, ik denk lavendel!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik denk ook dat die bevallen is vandaag! Anders was ze vast wel online geweest vandaag.

11. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Thnx voor jullie reactie meiden. (niet om het goed te praten, maar wel fijn om te horen dat anderen er wel wat in herkennen)

Helaas nog geen babynieuws idd vandaag! en tis nog wel zo'n mooie datum :D

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Zou toch leuk zijn als iemand deze mooie datum als geboortedatum mag gebruiken.
    Idd misschien lavendel....

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

idd, ik in ieder geval niet....

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ik denk dat lavendel wel is bevallen of aan het bevallen is..

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames ik kom ff melden dat wij vanmiddag wederom trotse ouders zijn geworden van een zoon genaamd Luca!!
    Hij is geboren om 13.55 in het WKZ middels een KS.
    Luca is nog wat misselijk maar doet het verder uitstekend!

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    yahoo!! gefeliciteerd met jullie zoon!!!
    Toch nog iemand op deze mooie datum.

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@deesdees gefeliciteerd! mooie naam luca

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dees, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Luca!!

19. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @dees, gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Mooi naam trouwens;) !

@patje, wat speciaal van die paragnost, kreeg er helemaal kippevel van!

@mispoes, ook hier is het moeilijk af en toe rustig te blijven. Luca is mij ook echt aan het uitdagen soms en dan icm de zwangerschapshormonen is het soms even te veel!

20. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @blondie, succes morgen hè???

Deel Deze Pagina