februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @puistjes... ik heb ze helaas ook... op mn gezicht nog wel! blehh..

--> dikke toeters.... ik vroeg me af is er bij jullie al wat te zien?? hier totaal niet namelijk... moet er ook wel bij zeggen ben niet de slankste. Zelf merk ik het namelijk wel aan mijn broeken, sommige zitten niet zo lekker meer... maar naar mijn inziens is het meer dat ik lijk aangekomen ipv zwanger... hopelijk word dat ergens in de zwangerschap nog anders... zover zijn we natuurlijk nog niet hahha.

@moeheid... sinds van de week ben ik toch moe na me werk zoooo dan. als ik thuis kom plof ik op de bank, en moet ik mezelf eraf sleuren om eten te maken, om vervolgens weer neer te ploffen en om uiterlijk 22u in bed te liggen.

@kapper, ik vroeg het me ook af of er gewoon geverft kan worden... en zo een thuis verfje dan? kan dat ook geen kwaad?? want wil t liefste niet n paar maanden met dikk uitgroei lopen.

@meerdere kids... nou dat hebben we hier niet... volgens mij zijn er meer mama's die al n kindje of kindjes hebben dan voor het eerst mama's... geeft niet hoor... kan ik mooi advies vragen :D

verder niets te melden... alleen dat het op zich best wel snel gaat... komt waarschijnlijk ook omdat ik zoveel dagen achter mekaar werk... dan gaat het sowieso wel sneller... maar toch alweer ruim 8 wken

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bij mij zie je ook niet zo veel hoor! Ik heb een aardige buik van mezelf ;) maar ik merk het zelf wel omdat mijn broeken niet meer passen.

meerdere kids: mijn dochter is 20 maanden als deze baby wordt geboren. Ik ga toch eens kijken voor een duowagen. Mijn dochter kan nu nog niet los lopen en ik betwijfel of ze in 7 maanden goed genoeg kan leren lopen om op zo een achterplankje te staan...

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @Debby; Voel je niet aangevallen hoor door mijn vraag, maar is 20 maanden niet laat als ze nog niet los loopt?

Hier is ook nog weinig te zien, behalve dat ik lijkwit zie van de misselijkheid hahahaha!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    champy mijn dochter is nu 13 maanden en loopt nog niet los. Ja, een paar stapjes en dat was het. Ze zal vast met 20 maanden al heel goed los lopen, maar goed genoeg om helemaal geen wagen meer te hebben, dat betwijfel ik. Ik vind het gewoon lastig in te schatten...

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi ik kreeg gisteren op het werk de vraag of ik was afgevallen :D ik dacht je moest eens weten :D Maar bewijst dus wel dat het nog niet overduidelijk te zien is. Alhoewel ik 's avonds wel vind dat mijn buik mega is. Maar ja de meeste bekende zie ik overdag ;)

Cassida mag ik met je mee zenuwachtig zijn??? Helaas moet ik tot woensdagmiddag wachten. ** zucht **

Debby mijn zoontje is nu 22 maanden en hij loopt vanaf zijn 14e maand maar als ik nu een baby zou hebben zou hij er echt nog niet aan toe zijn om hele stukken alleen te lopen. Ik weet bijna zeker dat je een duowagen hard nodig zult hebben. Op die leeftijd die je dochter dan heeft, ben je uren onderweg voor een heel korte wandeling. Leuk om 's avonds een blokje om te lopen maar niet handig als je met baby en dreumes naar het centrum moet om boodschappen te doen. Kyano gaat nu nog vaak in de buggy als we boodschappen gaan doen of naar stad. Ik denk dat wij straks een goedkope buggy voor Kyano kopen als we een dagje weg gaan en dan de kinderwagen voor de kleine.

Zo nu ga ik even lekker tv kijken :)

6. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Hoi Hoi

dat dacht ik bij mijn zoontje ook. Hij was een kontkruiper en je zag ook geen aanleiding tot lopen. Maar op een gegeven moment is hij gaan staan en weg gelopen dus het kan wel :)

@kleding Mijn broeken beginnen nu iets strakker te worden en mijn buik is al wat boller

@pukkel Heb er momenteel erg veel in mijn nek zitten

@wagen Wij hebben een bugaboo met plankje waar de kleine op kan staan dus dat gaan we voorlopig.

@kinderen Mijn zoontje is 2 jaar en 2 maanden als de andere kleine komt dus ben benieuwd hoe het gaat

Moe ben ik ook erg en ook veel misselijk gelukkig niet hoeven spugen vandaag. Verder rustige nacht gehad en niet hoeven plassen, heerlijk om weer is 8 uur achter elkaar te slapen :p

Pijn in mijn buik is nog steeds aanwezig maar wel vol te houden, verder erg last van mijn arm want ze hebben gister 8 buisjes bloed afgenomen, had even een momentje nodig om bij te komen

Nou dat was het weer zo'n beetje, ik kruip lekker mijn bed in

Liefs

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wupje ja dat dacht ik al... ben al aan het speuren voor een wagen ;)

marjolein hier ook weer eens een berg bloed afgenomen. Mijn arm is nu paars, maar ja dat heb ik altijd als er bloed wordt afgenomen...

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh Debby dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat je dochter nu al 20 maanden was , vandaar!

Wij gaan geen duowagen nemen. Mijn zoon is nu net 2 geworden zal dus over de 2,5 zijn als de kleine wordt geboren. Hij loopt al los en fietst (loopfiets) tegenwoordig vaak mee als we gaan wandelen.

9. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Wupje, tuurlijk!! We tellen af... :p

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Champy ik hoop dat Kyano over een tijdje ook het leuke inziet van een fietsje. We hebben een stoere driewieler voor hem maar hij vind het nog niet zo leuk. Hij loopt liever. Lijkt me wel handig om straks met de kleine in de wagen en Kyano erbij op zijn fiets :)

Marjolein oef 8 buisjes is ook veel :$

Ik heb vanavond ook een heel erg gevoelige buik.
    Hopelijk zijn het groeipijnen, ik had ook ineens mega veel witte afscheiding. Gelukkig weer wit ipv bruin ;)

11. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Wupje Ik heb op bijna alle dagen een wat zeurderig menstuatiegevoel in mijn buik en geen reden om aan te nemen dat het verkeerd zit. Waarschijnlijk zijn het dus groeipijnen, ook bij jou. :)

@Champy Kyra wil wel fietsen maar helaas is het een mini meisje dus kan ze niet bij de trappers. :( Wel duwen we haar vaak met die duwstang en dan lijkt ze net van koninklijke bloede. Ze zit dan helemaal rechtop en zwaait glimlachend haar onderdanen toe. :D

@Buik 's Avonds heb ik al een echte BUIK. Met hoofdletters. Mijn zusje vroeg al of het een tweeling zou zijn. Ik ben van mijzelf best slank dus ik zie het heel goed als er iets verandert terwijl iemand die mij niet kent niets ziet. Bij de vorige zwangerschap zagen vreemden eigenlijk ook niets totdat ik vrij ver was. Toen ik 5 maanden zwanger was zag de ambtenaar bij de burgelijke stand (ondertrouw) ook niet dat ik zwanger was terwijl ik al 8 kilo was aangekomen. Hopelijk is dat nu anders.

12. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    In het begin moest hij ook niks van zijn fietsje weten, nu hebben we een driewieler, loopfiets en loopmoter.... En is hij er niet meer af te slaan hahaha! Komt vanzelf!

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Wat een heerlijk weer vandaag! We zijn vanochtend lekker op pad geweest met Kyano en langs het water gewandeld en bij oma koffie gedronken. Nu slaapt hij en ga ik lekker zonnen! (nou ja onder de parasol dan ;))
    Vanmiddag nog even fietsen.

Fijne zondag allemaal!

Champy oh ok dan is er nog hoop voor Kyano :D

Devy de buikpijn is inmiddels ook weer weg gelukkig.

14. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Oh voor de meiden die zich afvroegen of een thuiskleuring per definitie zou mislukken. Ik heb vanochtend mijn haar fluweelbruin geverfd en het pakte als vanouds (net als bij de vorige zwangerschap). Hier dus geen tafrelen met een oranje/paarse coupe. ;)

15. Juul

Juul Actief lid

6 jun 2010
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
  16. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ongikrampen: heb ik ook met vlagen..zullen dus wel groeipijnen zijn en ik begrijp dat jullie het dus ook hebben?

Pukkels: mijn hele rug zit onder sinds de zwangerschap..normaal is mn rug helemaal glad en pukkelloos.

buik: het is al ietsje boller.ben slank van mezelf dus je ziet het snel.

Waren een weekendje weg geweest en had bij thuiskomst allemaal lieve kaartjes van vrienden en familie.

17. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    Is zeker lekker weer, niet te warm en net mooi om wat leuks buiten te doen.

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    die buggypod die kan niet op de bugaboo, dus helaas.

Ik kan nu voor 35 euro een tweelingwagen ophalen voor marktplaats. Had voor de gein geboden en ze gaan nog akkoord ook... denk dat ik het maar doe...

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    35 euro is inderdaad neit duur debby!

all: zwaai! kom morgen waarschijnlijk wel weer mee kletsen. vandaag de hele dag weg geweest en nu geen puf meer om te reageren.

tot morgen!

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Juul idd erg handig! Ik denk niet dat wij voor die optie kiezen. Waarschijnlijk toch eerder een plankje omdat Kyano tegen die tijd natuurlijk al best lang kan lopen.

Niki oh wat leuk al die lieve kaartjes! Ik kan ook niet wachten om het iedereen te vertellen. Nog 3 dagen geduld ;)

Debby 35 euro is idd niet veel als hij nog in goede staat is!

Hier ook afgewassen, Kyano gedouched en nu even lekker rust.

Deel Deze Pagina