februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Collo Wat leuk een mede 5 februari uitgerekende mama. :)Helemaal je reactie gemist. Een dysmatuurtje is als je kindje eigenlijk te licht is voor de zwangerschapsduur. Vaak komen hier nog andere problemen bij kijken varierend van licht tot ernstiger. Kyra woog 2580 en was iets van 46/47 cm lang, voor een zwangerschapsduur van 39.1 was dat erg aan de lichte kant. Ze had wat problemen met zichzelf warm houden en haar bloedsuikerspiegel maar voor de rest gelukkig niets. Als deze frummel ook zo'n kleintje is hebben we nu in ieder geval al wat kleertjes in maatje 44 klaarliggen. :)

@Tutsje Welkom. :) Het lijstje staat op de vorige pagina. Voor het geval je het nog niet weet, gewoon quoten, de quotes daarna weghalen en jezelf toevoegen. :)

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    @ lovelyme oh bij jou is het ook de eerste, ja gek voelt dat he.

@tutsje welkom en gefeliciteerd :D

Zijn jullie echt allemaal zo moe? Ik heb dat helemaal niet.Nu wel maar ik heb kort geslapen dat telt niet. Ik voel wel dat er wat gaande is in mijn onderbuik. Ik heb vaker hoofdpijn weet niet of dit een symptoom is maar dat heb ik normaal eigenlijk helemaal nooit. Wel meer afscheiding:), ben al regelmatig gaan checken of het allemaal nog wel goed zat. Best gek ik 'wist' voor mijn NOD dat ik zwanger was maar nu voel ik juist net helemaal niets bijzonders.

3. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    ik kom hier proberen mee te kletsen ben, als alles goed blijft gaan, uitgerekend op 12 februari

4. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    he hallo

Ja meiden het is moeilijk he om je mond te houden. Nou ik wordt er wel toe gedwongen want door onze werksituatie kan ik mijn fam en en kennissen alleen maar telefonisch spreken. Ja en via de telefoon het nieuws brengen vind ik niet leuk. maar het is wel moeilijk. En de tijd gaat zo langzaam. Ik vertel jullie later wel wat voor werk wij doen maar als ik dat nu zeg dan verraad ik me en weten mensen misschien wie ik ben. Er zijn namijk meer mensen bezig met een kinderwens en onze werksituatie is wat uitzonderlijk. Als ik het grote nieuws heb vertelt zal ik jullie ook vertellen wat ik doe , want het heeft ook consequenties voor het verloop van de zwangerschap. Net effe anders. Geheimzinnig he?
    Vanochtend moest ik snel wat eten want het misselijkheids gevoel blijft anders hangen.....
    Redden jullie het eenbeetje meiden met dit weer. Ik voel me er alleen maar duffer door....
    Ik mis mijn roseetje en toastje filet americain wel hoor. Maar ik weet waar ik het voor doe...
    Nou meiden geniet nog even van de zondag en tot de volgende klets. Ik moet het wel bijhouden want erstaat zo weer wat bij

5. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Hahahaha nou jij weet het wel spannend te maken zeg!!!
    Ik ben nu wel heel erg benieuwd idd...nog even geduld dus!

6. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Ivje Welkom :)

@Waiting Mommy Ben nu wel nieuwsgierig hoor. Ik ben zo duf als een konijn, maar ik mag direct even een uurtje gaan liggen. Mijn man heeft 2 dagen voor de positieve test een fles Baileys meegenomen. Dat mis ik niet echt omdat we zelden drinken, maar het is wel typisch. Ik vermoed dat de fles nog steeds niet leeg zal zijn als ik bevallen ben, maar dan heb je weer het bv-verhaal.

7. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Als het goed is ben ik ook februari 2011 uitgerekend!
    Ik weet het alleen niet zeker hahaha.
    Ik heb 11 weken geleden een miskraam gehad en ben daarna niet meer ongesteld geweest. 2 weken geleden is er positief bloed getest (ze wilden me aan een hormoonkuur hebben om de menstruatie op te wekken maar hoefde nu niet meer ;) ) En vlak daarna heb ik ook thuis positief getest.
    Vorige week maandag had ik bij de gyn een echo (de huisarts wil weten hoe ver ik ben) maar die kon nog niks zien... Dus afgelopen woensdag weer bloed geprikt en moet morgen weer naar de gyn voor een echo en de uitslag van mijn bloed...

Ben wel heeeeel zenuwachtig! Hoop zo dat er morgen wel iets te zien is op de echo! Ben ook best bang dat ook deze zwangerschap verkeerd afloopt...
    Aan de andere kant ben ik zooo ontzettend blij! Dit kindje is zo ontzettend gewenst!
    Ook voelde ik mij de vorige zwangerschap niet zwanger. En nu kan ik er niet meer omheen. Ik voel me zo ZWANGER! En dat voelt zoo goed! Ik ben ontzettend misselijk, en niets helpt er meer tegen, maar dat maakt me niet uit! Ben ik alleen maar blij mee eigenlijk;)
    Ook zijn mijn borsten en tepels veel groter en ontzettend gevoelig! En mijn buik is wat opgezet (is ook allemaal normaal lees ik overal :p)
    Tot een paar dagen geleden had ik ook steeds ongi achtige krampen in mijn onderbuik, maar die zijn eigenlijk bijna helemaal verdwenen:) de misselijkheid daarintegen neemt echter alleen maar meer toe:p
    Ook ben ik onwijs moe. Ik slaap elke nacht wel 9-10 uur en dan kan ik 'smiddags zomaar weer ik slaap vallen als ik niet uitkijk!!
    Zijn er meer die al deze symptomen herkennen??

Ga al jullie lieve en leuke berichtjes lezen!

Liefs Ananas 89
    (ik hou nog even mijn nickname aan aangezien ik niet weet welke bekenden er op dit forum actief zijn ;) )

8. Juul

Juul Actief lid

6 jun 2010
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal! Ik ben zwanger van de eerste dus alles volkomen nieuw. Morgen 5 weken (7 februari uitgerekend) als ik het goed heb.
    Maar het is allemaal nieuw voor me. Moet ik morgen gelijk de verloskundige bellen? Of kan ik daar nog mee wachten.
    En wanneer vertel je zo iets aan de ouders/ vrienden?!!

Een dolgelukkige Juul

ps. Ik voel eigenlijk helemaal niks, alleen meer honger en heel af en toe een klein steekje in de buik.....

9. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik hoop me over 2 weken te kunnen melden....... zit nu nog tot 19 juni op het wachtbankje......
    Veel geluk iedereen.....

10. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Haha devy dat is een goede ja die van de hitte ;)

De laatste bijgekomen meiden van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

11. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    @siri,, hopelijk zien we je over 2 weekjes weer terug met een mooie banner :)

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Hai meid,
    Ten eerste: gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje dus voor mij is ook alles nieuw en spannend.
    Je kan idd morgen gelijk al de verloskundige bellen. Zij maakt dan een afspraak met je voor de eerste afspraak (echo of intake).
    Wanneer je het vertelt moet je helemaal zelf weten. Ik wacht zelf tot de eerste echo (8 weken) om het aan ouders/broers/zussen/beste vriendinnen te vertellen. Aan andere vrienden en werk wacht ik tot ik de eerste 12 weken door ben. Maar dat is dus een persoonlijke keus en voor iedereen anders!

Nou meid, hoop je zo een beetje geholpen te hebben. Geniet ervan en ik zie je vast wel vaker hier!

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Tutsje & IVje welkom hier! Klets gezellig mee en vul de lijst aan.

Waiting mommy
    Wooohhh, spannend. Ik ben nieuwschierig! We horen het wel als je eraan toe bent.

Vertellen
    Volgende week gaan we uit eten met de familie van mijn man (alleen ouders en broer+aanhang) en dan gaan we het maar vertellen. Hoop dat mijn vader dan ook terug is uit Portugal, dan kunnen we het meteen mijn kant ook gaan vertellen.

Moe
    Hier ook niet vooruit te branden. Heb vanmiddag al een uurtje op bed gelegen, maar ga zo weer even liggen...

Ananas
    Wat een mooie verrassing voor je zeg! kan me voorstellen dat het nog wel een beetje onzeker is en dat je geniet van alle kwaaltjes. Hier dus ook moe en een opgezette bui....en hormonen... ongelofelijk, ze zijn terug....kan het bij bijna niks meer drooghouden. Vandaag was mijn nichtje aan het afzwemmen voor haar diploma, hield het bijna niet droog. Heb het echt moeten wegslikken want anders weet iedereen ook wel weer hoe laat het is!

Juul
    Je kunt nu je vlos al bellen om een afspraak te maken hoor. Sommigen hier hebben het al gedaan, zelf doe ik het komende week.
    En het iedereen vertellen... moet je helemaal zelf weten. Doen waar jij je goed bij voelt. Ik ben bang dat ik weer niet verder ga komen dan 6 weken dat iedereen het weet. Ach, is al twee weken verder dan vorige keer.:D

14. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    idd gefeliciteerd meiden die pos hebben getest. echt leuk!.

hier gaat t wel. last vd warmte gehad met duizeligheid. en geen puf om iets uit te voeren. zo erg moe gewoon. en niet n moe geval maar echt slaap. ook misselijkheid die af en toe de kop opsteekt. smorgens als ik goed en wel aangekleed ben. en dr al ff uit ben. en overdag bepaalde momenten met steeds boeren. savons ook een tijdje na mn eten. oftewel voel me opgeblazen heb al best een buikje. en voel soms echt van bleeehh.
    en idd weet t hoort erbij:S

15. franzz

franzz Nieuw lid

6 jun 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik ben nieuw hier op deze site...
    Heb vanmorgen een test gedaan na onze 2e poging... eerst dacht ik dat ie gewoon een - had maar toen liep ik er bij weg en zei mijn vriend ineens hey er staat nu een +!
    Ik kan het nogsteeds niet geloven dat het zo snel al raak is. Ik denk dat ik deze week nog een test ga doen, ik kan het gewoon niet geloven.
    We wouden het wel graag, en nu is het ineens werkelijkheid :D
    1 september gaan we trouwen dus het komt allemaal goed uit dan!
    Opeens 'voel' ik me ook zwanger, maar dat zal wel grootendeels tussen mijn oren zitten. Wel heb ik vaak van die steken in mijn onderbuik...
    Ik heb op deze site even gekeken, onze baby zou dan rond 11 feb komen.. SPANNEND!!!!

Liefs Francisca

16. MG2009

MG2009 Niet meer actief

'Nieuwe' meiden, welkom hier!

17. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Dubbel welkom Franzz. :) En ook dubbel gefeliciteerd.

En ook welkom voor alle andere dames die positief getest hebben (moet even snel want manlief wil zijn pc terug).

18. keno

keno Lid

6 mei 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Alle ´nieuwe´meiden, van harte gefeliciteerd en welkom!!

Het wordt veel lezen hier de komende tijd, haha, wel gezellig!!

Ikzelf voel helemaal niks op een klein steekje af en toe na dan, heerlijk. Eigenlijk is gisteren het kwartje echt gevallen, ik had mijn NOD en er kwam natuurlijk niks, maar toch, toen pas drong het echt tot me door dat ik zwanger ben.

Ik ga ff lekker op de bank hangen. We hebben een pup (4 maanden) in huis en vandaag een 2e hond (net 1 jaar) erbij gehaald, dus ben nu gesloopt!!

Tot later!!!

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Franzz
    Wat leuk dat het al zo snel gelukt is! En ook gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk. Mijn bruiloft is "alweer" 3 jaar geleden, maar ik weet nog hoe spannend het was. En voor jou dus nu dubbel spannend.
    Vul je ook je gegevens in op de bevallingslijst? Die staat een paar pagina's terug...

20. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    * 31 januari 2011 - michele25 - 25 - 3e kindje - BV/KV - thuis- denkt meisje

* 2 februari 2011 - Twitty1980 - 29 - 2e kindje - BV/KV - Ziekenhuis - Ik denk een meisje

* 2 februari 2011 - Zinaa -27 - 1e kindje - geen idee

* 4 februari 2011 - Oumanouar- 32 - 4e kindje - BV - thuis

* 4 februari 2011 - Waiting mommy- 28 - 2ekindje - BV-thuis

* 4 februari 2011 - Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis

* 4 februari 2011 - DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - meisje

* 5 februari 2011 - Collo003 - 32 - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - jongen

* 5 februari 2011 - Devy - 27 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - ?

* 7 februari 2011- Peetjuh23 -26- 2e kindje - BV-zk-jongen

* 7 februari 2010- Mime28- 29- 1ste kindje-bv-?-?

* 8 februari 2011 - MG2009 - 28 - 2e kindje - BV - thuis - ?

* 8 Februari 2011- Lovelyme- 22- 1e kindje- ??-??- Gependeld voor een meissie

* 10 Februari 2011 - Tutsje - 28 - 1e kindje - Gependeld: 2x jongen, 1x meisje

Deel Deze Pagina